Diskuze
OBRAZEM: Závoďák žere 50 litrů benzinu na sto, gumy prošoupe za 200 km
Děkujeme za pochopení.
J25a12n 58M59l90e82z98i34v48a
No a v roce 1973, milé děti, mělo závodní Porsche 917/30 pro sérii Can-Am spotřebu kolem 140l / 100km v závodním režimu, pilot měl v kokpitu na každý straně dvousetlitrovou nádrž s benzínem. Na další sezónu bylo kvůli ropný krizi zavedený "úsporný" pravidlo pro minimální dojezd 3 míle na galon (zhruba "sto na sto"). To teprve byla spotřeba :)
J85i18ř35í 12S76c24h28w75a44c24h
tak 1600 žíznivých koní už něco vypije.....
D65e30n49i30s 23H44u77m82l
To je titulek jak od osmnáctiletýho tunera
J97a11n 16K90r77p77e27c
no ja mam zase na okruhu prumernou spotrebu 20-30 piv...
P90e55t75r 51D78l98o16u42h78ý
Nedá mi to a musím si rejpnout. "Průměrná spotřeba 51 litrů na 100 kilometrů je pro většinu řidičů noční můrou. Pokud ale sedíte za volantem závodního vozu, za méně nepojedete." No, průměr je to proto, že někdo jede za méně, někdo za více. Takže tvrzení "za méně nepojedete" neplatí ve zhruba polovině případů. Teď to sice za toto tvrzení schytám já, protože je to průměr a ne medián. Ale protože nepředpokládám extrémní rozdíly ve spotřebě (nádrže nejsou neomezené), tak v tom rozdíly velké nebudou.
Autore sorry. Vím jak jste to myslel. Ale z hlediska matematiky a logiky jsem si musel rejpnout.
M12a47r81t79i19n 57V12o94k62o38u45n
pozor, prumer neni median :) takze pod prumerem muze byt klidne jen treba 10% aut :)
J25i51ř49í 83Z11ý43k34a
51L/100km je skvělý výsledek. S mým "běžným" osobákem jsem jel "v závodním režimu" po německé dálnici za 45L/100km. Měřeno dotankováním a ujetou vzdáleností.
J97i95ř37í 29S67c72h96w59a59c87h
závodní režim na okruhu je na spotřebu trochu "výhodnější" než trvalá jízda na maximu. Část okruhu před zatáčkou a v zatáčce se nejede na plný plyn.
Na plný plyn by ta auta žrala okolo cca 60-70 litrů, tato spotřeba je víceméně daná maximálním výkonem motoru viz:
http://autobild.cas.sk/clanok/198860/test-aka-je-spotreba-pri-jazde-na-plny-plyn
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...