Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řezník Carlos Ghosn je nejpracovitější velikán autoprůmyslu

Kromě angličtiny, kterou donutil mluvit Francouze u Renaultu a Japonce od Nissanu, mluví plynně francouzsky, portugalsky a arabsky. Renomovaný magazín Forbes o něm napsal, že je to "nejtvrději pracující člověk v brutálně konkurenčním globálním automobilovém byznysu". Carlos Ghosn patří mezi nejmocnější muže planety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L41a35d53i36s19l78a67v 61K13a88l80o74u74s 7895116361300

To je sice zajímavé, ale všechny jmenované automobilky patří mezi výrobce dost pochybné techniky. Na prvním místě jsou konstruktéři, použité technologie a materiály, vše podpořené dlouhodobým testováním,zkouškami a vývojem technologií. Umí sice manipulovat s lidmi, ale geniálního konstruktéra nevyčaruje.V současné době je problém už na poli motorů. Nafta z důvodu šíleností v Bruselu brzy skončí, u benziňáků je problém,že díky downsizeingu se cpou do popředí přímovstřikové maloobjemové varianty, které karbonují motory, tím klesá účinnost a životnost.

0/0
21.12.2016 10:03

V15í65t 83O42ž66a22n73a 1168578395214

Cože, největším výrobcem elektromotorů? Elektromobilů!

0/0
31.10.2016 14:59

J24i60n13d78r18i44c88h 12K80u87c11e15r24a 7438445251825

Az na to,ze vsechna ta "jeho" auta stojej za ho...,dobry tak leda pro Francouze a Marokance.

+4/−3
31.10.2016 9:51

J34a32r58o74s91l27a78v 26B50a36l57i91n85t 5236453714206

No nechtel bych teda pracovat pod nim 8-o

+2/0
31.10.2016 9:01

V31í91t 74O30ž71a95n81a 1658468285334

Musk je drsnější. A nejdrsnější byl Jobs.

0/0
31.10.2016 15:01

M77a81r37t52i78n 38K90o73t15a87l65a 8855218603397

A co Elon?

0/0
31.10.2016 8:14

J28a47r75o33s94l24a91v 78D70r34o92z90d 6593129860777

Elon je fajn, ale přecejen jiný kalibr. Renault prodává ročně 8.5 milionu aut. Tesla prodá kolik? 20 tisíc?

0/0
31.10.2016 9:03

H20o60n41z97a 26T57a74r 3649432434162

Je to trochu víc.Tento rok je výrobní plán 85 000 elektromobilů .

Výrobní program Tesla motors zahrnuje také výrobu energetických uložišt a prodej solárních systémů.

www.hybrid.cz/tagy/tesla-motors

Carlos Ghosn Má jiné starosti >>> Šéf Nissanu není z Chevroletu Bolt ani trochu nadšený.

http://www.hybrid.cz/sef-nissanu-neni-z-chevroletu-bolt-ani-trochu-nadseny

0/0
31.10.2016 9:34
Foto

J80i45ř26í 13D18v43o60ř45á51k 5475979510108

http://www.auto.cz/video-tesla-model-x-krajec-prstu-zakladni-vybave-99830

0/0
31.10.2016 20:40

J81o66z45e73f 18H13r96i82c55i85š78i17n 4103980960306

No úspěšnost firmy v čase neurčuje kurz na burze ale cash-flow.

A u Elonových projektech je silně negativní. Zatím je financován lidmy co věří jeho slibům anebo fandí jeho projektům a chtějí aby se realizovali ale ne zákazníky. Čas ukáže jestli a jak moc se mu to povede.,

0/0
31.10.2016 15:14

R80a57d71o88m88í76r 87A50l67b35e42r67t 1236421552269

Ale to už tady ten nabarvený fešák, nemusí být!!! Kdo za něj spáchá harakiri?

+1/0
1.11.2016 14:59

J85o86z11e28f 24H30r94i14c27i52š74i42n 4853640730146

Ne že by to nebyl bedna a šikovný obchodník ale způsob ovládnutí Mitsubishi je pro mne za hranicí dobrých mravů.

0/0
31.10.2016 0:24

D49a21n21i31e69l 15J36a15n70k21o 9419759950232

To je relativní - buď 21 000 propustit a nebo zavřít o pár let později celou továrnu se 140 000 zaměstnanci.

Jako zaměstnanci se to velmi špatně poslouchá ale žel jinak to nejde - navíc pokud máte dodavatele co dodává o cca 1/3 dráž jen proto aby kolegům dával "desátek" to taky firmě neprospívá ...

+1/0
31.10.2016 15:22
Foto

T94o64m30á72š 33D31v41o67ř17á87k 7635676667981

Mitsubishi? Opravdu?

To jsem tedy ve článku nenašel...;-)

0/−1
31.10.2016 18:10

J85o61z26e58f 88H52r72i82c13i39š74i65n 4413230870246

Protože neděláte věci pořádně. Hledejte!

0/0
3.11.2016 20:39

M33i91r85o76s77l29a90v 10G53r41a27š28a79r 1539230807

Klobouček R^

+2/−2
31.10.2016 0:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.