- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je sice zajímavé, ale všechny jmenované automobilky patří mezi výrobce dost pochybné techniky. Na prvním místě jsou konstruktéři, použité technologie a materiály, vše podpořené dlouhodobým testováním,zkouškami a vývojem technologií. Umí sice manipulovat s lidmi, ale geniálního konstruktéra nevyčaruje.V současné době je problém už na poli motorů. Nafta z důvodu šíleností v Bruselu brzy skončí, u benziňáků je problém,že díky downsizeingu se cpou do popředí přímovstřikové maloobjemové varianty, které karbonují motory, tím klesá účinnost a životnost.
Cože, největším výrobcem elektromotorů? Elektromobilů!
Az na to,ze vsechna ta "jeho" auta stojej za ho...,dobry tak leda pro Francouze a Marokance.
No nechtel bych teda pracovat pod nim
Elon je fajn, ale přecejen jiný kalibr. Renault prodává ročně 8.5 milionu aut. Tesla prodá kolik? 20 tisíc?
Ne že by to nebyl bedna a šikovný obchodník ale způsob ovládnutí Mitsubishi je pro mne za hranicí dobrých mravů.
To je relativní - buď 21 000 propustit a nebo zavřít o pár let později celou továrnu se 140 000 zaměstnanci.
Jako zaměstnanci se to velmi špatně poslouchá ale žel jinak to nejde - navíc pokud máte dodavatele co dodává o cca 1/3 dráž jen proto aby kolegům dával "desátek" to taky firmě neprospívá ...