Diskuze
Za opravy auta platíme často zbytečně moc, dobrý servis má předvídat
Děkujeme za pochopení.
P80e35t38r 85Č91e62r78m52á48k
Je to jak kdy a jak v čem. Na některé věci (zpravidla běžného servisu) jsou neautorizované servisy levnější a přitom stále dostatečně kvalitní (na druhou stranu pokud se na daný model nabízí v autorizáku program pro starší vozy tak je neautorizák málokdy levnéjší) jiné právě naopak - složitější úkony a elektronika. Nelze to zkrátka hodnotit plošně.
J91a50n 84D66l63o26u90h54ý
No ja vam nevim. Oprava prevodovky (diagnostika + asi vymena lozisek) u nejmensiho modelu Opel Agila predbezna cena 50 000kc (coz je vice nez aktualni cena vozu). Neautorizak (rozebrani prevodovky + vymena lozisek) predbezna cena 15 az 20 tisic. Dily se daji sehnat pouze v origo skladech Opel. Cili mi reknete za co chce autorizak 50 litru?
M52a59r24e55k 84P94o62s63p47í53š31i76l
A třebas Elit mi prodal tlumiče na OCT1 SACHS a s tím se nedalo jezdit. Reklamoval jsem je a byla neuznaná. Když jsem si prošel reklamační papíry,tak tam byl pokus o podvod. Prý je tlumiče nechali kontrolovat na stolici.Ve skutečnosti neopustili prodejnu. Poslali tedy diagram v reklamačních papírech. Jeden měl čas měření dejme tomu 15:36 a druhý měl 15:37. Jak by mohli upnout tlumič na stolici projet test,vyhodnotit, vytisknout pro druhý tlumič za 1 min. A to ještě ten graf byl dočmáranej a opravenej tužkou. Firma co dováží tlumiče SACHS a též zpracovala zpracovala reklamační řízení tak již 3 měsíce neexistovala dle obchodního rejstříku. Pak Lou..... z Elitu centrály na mě řval do tel,co si to dovoluju atd...Ty kluci na prodejně jen poskakovali,jak jim vedení nakázalo. Nehodlal jsem se s tím ale spokojit a už jsem připravoval trestní oznámení na podvod. Vzal jsme si tam i svědka.A najednou,že mi peníze vrátí atd... Po vyřešení reklamace,si mě jeden prodejce vzal stranou a říkal mi že mě normálně chtěli okrást,že to je normál.Ale že on musí bejt zticha,že tam má práci.Tak asi tak. Dokumenty,E-maily stále mám schované.
M80a32r97e22k 45M42a47t17i49k17o
Ne startující Renault: Značkový servis v Mostě 3 týdny, 900Kč za diagnostiku a návrh kupovat postupně řídící jednotky, že by to mohlo být v nich bratrů za cca 40.000 Kč test a prý to v tom být nemusí. Neznačkový servis Chomutov oprava na 2 dny a zjistili, že to bylo špatné číslo tlaku nafty a proto se motor vypínal. Podobně můžu ohodnotit Škodu značkový servis. Takže asi tak a ceny v autorizovaných servisech jsou nebetyčně vyšší.
J71a39k11u82b 32Š58a67f57a38n12d31a
Před mnoha lety: strýcův Safrane, občas nešlo nastartovat. Servis vyměnil ŘJ, palivové čerpadlo... Poté moje hledání venku na zahradě objevilo špatný konektor někde v podběhu. Zabralo to 15 minut.
V78l70a46s77t82i89m83i40l 47P28ř18í84k41a28z78s19k12ý
Příběh ze života, Fabia. Občas se rozsvěcela kontrolka motoru. Návštěva vyhlášeného garážníka (jezdí tam i sanitky a taxikáři). Prý vadná nějaká sonda před katalyzátorem, oprava výměnou. Za měsíc stejná závada, výměna sondy za katalyzátorem, oprava výměnou. Za měsíc stejná závada, návštěva autorizovaného servisu, zjištěn vadný katalyzátor, nabídnuta výměna katalyzátoru za hromadu peněz nebo přenastavení řídící jednotky. Přenastaveno a jezdí dodnes
V46l33a98s45t86i84m54i11l 72P13ř95í89k24a28z54s48k49ý
Nejlepší je auto na operák. Žádná starost a servis v autorizáku
J97i89ř40í 88J47u36ř64i97c42a
Rada nad zlato, fakt. Ale kde najít normálního poctivého opraváře aut? Po mých zkušenostech si myslím, že snad jen mezi známýma, kteří okradou jiného a známého ne. Je to smutné.
J45a91k85u91b 76S19t85a87š50e33k
Mám pocit, že je to jak s restauracema v Asii - chodit jen tam, kde je věčně narváno a dlouhé čekací lhůty
M98a62r45e90k 98H37r20u48b82y
Servis podle statistiky neni zadna novinka, tohle delaly nektere JZD uz za sociku. Problem je akorat ziskani dostatecneho mnozstvi dat.
L16a43d68i62s73l60a12v 82K72a17l51o87u63s
V autorizovaném servise zpravidla neumí ani vyměnit olej. Je to podobné, jako ve většině firem. Milion manažerů, ředitelů,markeťáků, ale na "PRÁCI" již není prostor. Na HR seberou někoho z ulice(je levný) a ten pak jde "NECO" dělat, resp. jde opravovat to auto, na které šetříte 1/2 života .
Z55d16e13n36ě64k 16M85o53r40á76v35e10k
Jo a ten zkušenej, když to vidí, kde se ty prachy ztrácejí, se sebere a z autorizovaného servisu uteče a pracuje na sebe a ne na ty manažery a spol.
Naprosto nesmyslná reklama na autorizované servisy, je to všude o lidech.
J21a39n 62H98r41u61z37a
Expert Zdeněk Svoboda a já máme odlišné zkušenosti. Můj značkový servis, který si účtuje 1000 kč/hod. je parta výměnářů, který si téměř každý díl objednávají sice v originále, ale za to šíleně draze. Našel jsem si šikovného garážistu, který zatím neměl žádný problém s mechanickými opravami a vždy se mnou konzultuje typ a cenu neoriginálního dílu. Při tom mě seznámí se závadou a způsobem odstranění a buď mě vrátí nebo ukáže vadný díl (podle toho co si přeji).
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...