- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to jak kdy a jak v čem. Na některé věci (zpravidla běžného servisu) jsou neautorizované servisy levnější a přitom stále dostatečně kvalitní (na druhou stranu pokud se na daný model nabízí v autorizáku program pro starší vozy tak je neautorizák málokdy levnéjší) jiné právě naopak - složitější úkony a elektronika. Nelze to zkrátka hodnotit plošně.
No ja vam nevim. Oprava prevodovky (diagnostika + asi vymena lozisek) u nejmensiho modelu Opel Agila predbezna cena 50 000kc (coz je vice nez aktualni cena vozu). Neautorizak (rozebrani prevodovky + vymena lozisek) predbezna cena 15 az 20 tisic. Dily se daji sehnat pouze v origo skladech Opel. Cili mi reknete za co chce autorizak 50 litru?
A třebas Elit mi prodal tlumiče na OCT1 SACHS a s tím se nedalo jezdit. Reklamoval jsem je a byla neuznaná. Když jsem si prošel reklamační papíry,tak tam byl pokus o podvod. Prý je tlumiče nechali kontrolovat na stolici.Ve skutečnosti neopustili prodejnu. Poslali tedy diagram v reklamačních papírech. Jeden měl čas měření dejme tomu 15:36 a druhý měl 15:37. Jak by mohli upnout tlumič na stolici projet test,vyhodnotit, vytisknout pro druhý tlumič za 1 min. A to ještě ten graf byl dočmáranej a opravenej tužkou. Firma co dováží tlumiče SACHS a též zpracovala zpracovala reklamační řízení tak již 3 měsíce neexistovala dle obchodního rejstříku. Pak Lou..... z Elitu centrály na mě řval do tel,co si to dovoluju atd...Ty kluci na prodejně jen poskakovali,jak jim vedení nakázalo. Nehodlal jsem se s tím ale spokojit a už jsem připravoval trestní oznámení na podvod. Vzal jsme si tam i svědka.A najednou,že mi peníze vrátí atd... Po vyřešení reklamace,si mě jeden prodejce vzal stranou a říkal mi že mě normálně chtěli okrást,že to je normál.Ale že on musí bejt zticha,že tam má práci.Tak asi tak. Dokumenty,E-maily stále mám schované.
Ne startující Renault: Značkový servis v Mostě 3 týdny, 900Kč za diagnostiku a návrh kupovat postupně řídící jednotky, že by to mohlo být v nich bratrů za cca 40.000 Kč test a prý to v tom být nemusí. Neznačkový servis Chomutov oprava na 2 dny a zjistili, že to bylo špatné číslo tlaku nafty a proto se motor vypínal. Podobně můžu ohodnotit Škodu značkový servis. Takže asi tak a ceny v autorizovaných servisech jsou nebetyčně vyšší.
Před mnoha lety: strýcův Safrane, občas nešlo nastartovat. Servis vyměnil ŘJ, palivové čerpadlo... Poté moje hledání venku na zahradě objevilo špatný konektor někde v podběhu. Zabralo to 15 minut.
Příběh ze života, Fabia. Občas se rozsvěcela kontrolka motoru. Návštěva vyhlášeného garážníka (jezdí tam i sanitky a taxikáři). Prý vadná nějaká sonda před katalyzátorem, oprava výměnou. Za měsíc stejná závada, výměna sondy za katalyzátorem, oprava výměnou. Za měsíc stejná závada, návštěva autorizovaného servisu, zjištěn vadný katalyzátor, nabídnuta výměna katalyzátoru za hromadu peněz nebo přenastavení řídící jednotky. Přenastaveno a jezdí dodnes
Nejlepší je auto na operák. Žádná starost a servis v autorizáku
Rada nad zlato, fakt. Ale kde najít normálního poctivého opraváře aut? Po mých zkušenostech si myslím, že snad jen mezi známýma, kteří okradou jiného a známého ne. Je to smutné.
Mám pocit, že je to jak s restauracema v Asii - chodit jen tam, kde je věčně narváno a dlouhé čekací lhůty
Servis podle statistiky neni zadna novinka, tohle delaly nektere JZD uz za sociku. Problem je akorat ziskani dostatecneho mnozstvi dat.
V autorizovaném servise zpravidla neumí ani vyměnit olej. Je to podobné, jako ve většině firem. Milion manažerů, ředitelů,markeťáků, ale na "PRÁCI" již není prostor. Na HR seberou někoho z ulice(je levný) a ten pak jde "NECO" dělat, resp. jde opravovat to auto, na které šetříte 1/2 života .
Jo a ten zkušenej, když to vidí, kde se ty prachy ztrácejí, se sebere a z autorizovaného servisu uteče a pracuje na sebe a ne na ty manažery a spol.
Naprosto nesmyslná reklama na autorizované servisy, je to všude o lidech.
Expert Zdeněk Svoboda a já máme odlišné zkušenosti. Můj značkový servis, který si účtuje 1000 kč/hod. je parta výměnářů, který si téměř každý díl objednávají sice v originále, ale za to šíleně draze. Našel jsem si šikovného garážistu, který zatím neměl žádný problém s mechanickými opravami a vždy se mnou konzultuje typ a cenu neoriginálního dílu. Při tom mě seznámí se závadou a způsobem odstranění a buď mě vrátí nebo ukáže vadný díl (podle toho co si přeji).