Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J26o12z52e72f 80H31r31i34c85i25š47i20n 4523700780236

Tak už jenom najít toho golfa za 5000 se vším všudy.

Jak hledám tak hledám pod 8500 jsem nic nenašel. To je už pak jiná pohádka.

+22/−2
doporučit
17.1.2017 10:05

D63o68m57i32n64i12k 23A16d21l72e86r 4650944921212

Reklamní článek nám chce říci, že Jan je chytřejší než leasingová společnost. Chytře si pronajal, výhodnější než koupě. Tomu může věřit jen velmi naivní a ekonomicky hloupý člověk.

+21/−2
doporučit
17.1.2017 6:15

P10e88t39r 78D59o94k78t19o66r 6406191988979

No nevím, tohle je spíše skrytá reklama. Motor 1,2 TSI jsem měl v minulé oktávce ( O2 po faceliftu ), motor žádná sláva, ale servisní interval 30 tisíc km a na auto jsou dva roky záruky. Takže se do toho v podstatě leje jen benzín a strajda do ostřikovačů. Zimní gumy při takto malém nájezdu musí vydržet min. tři sezóny. Takže zaplatit 66 tisíc za rok a zase nic nemít...tohle není pro mne. A taky by mě dost vadilo, že si nemůžu auto nakonfigurovat úplně podle svého

+20/−2
doporučit
17.1.2017 7:45

J52a44n 38S46t42a50r92ý 8307540502805

Článek mi přijde ze stejné kategorie jako články o cestování na druhý konec světa za pár tisíc. Je to prý jednoduché, prý stačí sledovat nabídky aerolinek. V reálu ovšem zjistíte, že to co je popisováno jako standard , se povedlo jednomu šťastlivci..

+17/−1
doporučit
17.1.2017 10:41

O23n88d45r61e18j 44K65a39l92m14a47n 1300236914282

Podle mě je to drahé, ale pokud chce člověk jezdit v novém autě, tak je to drahé vždycky.

+14/0
doporučit
17.1.2017 11:02

J27a84r59o89s90l54a13v 24B63i76r43n50e33r 4548985902548

Schovaná reklama na produktRv

+8/0
doporučit
17.1.2017 10:53

P48e57t64r 70S59t27e11j32s74k79a15l 3939148234246

Ja jenom lituji ty lidi, co si budou ty ojetiny kupovat:

"uživatelé se k věci, která není jejich, nechovají zrovna vybíravým způsobem."

+9/−1
doporučit
17.1.2017 11:25

J53i23r32i 18G69a63z58d35a 8204733804844

Dobrý popis.nicméně ve vraceni auta po uplynutí doby nájmu , vidím skutečně za zakopaneho psa.asi taky záleží , jestli si pak clověk bude brát hned další auto či nikoliv.

+9/−1
doporučit
17.1.2017 7:15

P73e92t41r 83H93o22r91á81k 1649363579674

Za pět tisíc to jde, ale silnější auta nižší střední s cenou kolem půl milionu stojí na dva roky měsíčně už přes deset tisíc. A to je za dva roky 240000 a to je už moc.

+7/0
doporučit
17.1.2017 8:44

V66l58a66s26t73i96m30i58l 62P29l95a20c31h90ý 5305908884323

Ale, ze by operativni leasing pri obcany prestal tahnout, kdyz zjistili jak je to na konci operativniho leasingu, proto tenhle clanek? Vtip je v tom, ze na trhu diky operativnimu leasingu a jeho ukoncenych smlouvach je pretlak osobnich vozidel a leasingove spolecnosti maji problem s jejich prodejem. Nyni je nejlepsi si koupit toto auto do osobniho vlastnictvi, protoze ceny budou jeste zajimavejsi.

Nejak jsem nepochopil tady toho pana, protoze kdyz mel ol s povinnosti odkupu, tak to vozidlo musel na konci odkoupit a to se tady nejak nepise.

+6/0
doporučit
17.1.2017 6:41

M54i95k78u42l36á39š 42K95a21l80i22n40a 1582273655

Není nad vlastní :)

+6/−2
doporučit
17.1.2017 9:35

J64a50n 21Ř95e41z61n22í53č31e31k 3531961313610

Tohle už jsou ceny, za které o tom lze uvažovat. Nevýhody za mě - pevně daná pojistka s vysokou spoluúčastí (zdaleka ne všude lze sjednat svoji) a poměrně velké pokuty za drobné škody. O auto se bojíte víc než když je vaše, protože každý škrábaneček platíte. Nevyplatí se hodně jezdícím ani málo jezdícím. Pro lidi s dětmi také moc ne (stav interiéru). Velké plus je stále nový vůz.

+5/−1
doporučit
17.1.2017 6:21

A12n91t10o91n42í81n 61S88e34b31e37r83a 7773858490469

Takže když si to budete pronajímat 4 roky, tak jim zaplatite skoro celé auto. Oni si ho pak prodají za 60% ceny. A vám nedají nic.

No to mi nepříjde jako zrovna fer nabídka. :-D

Jako kdyby potřeboval auto na 3 měsíce, tak dejme tomu. Ale dlouhodobě že to nemůžu nikomu vyplatit. Rv

+9/−6
doporučit
17.1.2017 10:59

J31a69k78u53b 66S49t18a93š57e69k 4417529563204

Zajímavé. Ale asi zůstanu u své 15 staré německé šunky... pečlivě servisované a spolehlivé, doveze, kam potřebuju, po umytí vypadá pořád docela ok. Na co je vlastně dobré nové auto? Tedy kromě honění vody....

+5/−3
doporučit
17.1.2017 15:50

P81e42t21r 43Č18e87r21m48á26k 9448145749260

Vzhledem k počtu uzavřených smluv a tedy evidentně velkému zájmu je až s podivem jak dlouho tato díra na našem trhu vydržela, když pro firemní zákazníky to běželo již roky. Každopádně dobře že to je, pro mnoho lidí velice zajimavá možnost provozování auta R^

+3/0
doporučit
17.1.2017 16:46

A89n67t57o82n35í14n 84S98e83b27e76r94a 7623828160439

To je ještě v pohodě.

Větší blbost je iPhone na operák u jednoho mimozešťana :-D

+2/0
doporučit
18.1.2017 10:52

P71e49t19r 41S24t48e94j71s44k76a60l 3349828534446

"protože zůstatková cena čtyřletých Golfů 1.2 TSI s nájezdem do 80 tisíc kilometrů je zhruba 200 tisíc korun."

Divam sa na nabidky a 5 let stary 1.2T Golf stoji 226tisic Kc s 80tisic km, takze 4 roky stary by mohl stat tech 240tisic.

+2/0
doporučit
17.1.2017 11:29

J49a90r33o28s35l10a85v 16B47i71r20n97e24r 4448475542148

Je dobré to vypočítat na 6 let....cena vozidla,které při pořízení do vlastnictví následně prodávate,klesá právě po prvních dvou letech výrazně méně..navíc s nájezdem do cca. 120.000 Kč bude prodejní cena stále velmi zajímavá.

Operák je pak nesmysl.

+2/−1
doporučit
17.1.2017 11:41

P15e14t53r 93S94p43a11t50z72i84e48r57e52r 7594262395824

Operativní leasing jsem také nabízel u jedné značky. Po propočítání všeho..jsme s více lidma došli k závěru, že OL se pro fyzickou osobu rozhodně nevyplatí. Pro podnikatele ano. Ale fyzická osoba ne. Průměrná měsíční cena za žádaný vůz byla cca 9000 měsíčně. když si auto člověk pujčil na 2 roky, tak zaplatil 216000,- Kč. Cena nového auta je 360.000,- Kč. Když auto vracel, velice důkladně se prohlížel každý škrábanec, který následně musel opravovat. Poté zbytková cena vozu byla cca 220.000,- Kč. Takže těžkej výdělek pro firmu co ten OL dělala. Nezmiňuju to, že když chtěl dálniční známku tak si jich musel zaplatit 25 a ne 24 protože auto měl na dva roky. Po vypočítání byla známka dražší než normálně koupená ne benzíně. To samé s pneu a s pojištěním. Když jsem se v tom rýpal důkladně a pak jsem se zeptal proč to je všechno o tolik dražší..tak mi bylo sděleno..přeci si nemyslíte, že to budeme dělat zadarmo. Vždy je to pro nás výhodnější než pro člověka.....tím jsem je přestal nabízet.

+2/−2
doporučit
17.1.2017 6:45

D39a64n 79M43a85c43h70o69l13d49a 8797372954322

no nevim koukal jsem na Rapida a to co bych vzal stoji cca 360000. A OL na podobneho Rapida je 5800. To znamena ze na cenu 360000 se dostanu za 5 let, navic k OL mam servisy a gumy v ceně. To může udělat kolik 100000 za 5 let. Ovšem zustatkova cena Rapida za 5 let může být kolik? Kolem 150000 cca. Takže za 5 let jsem 50 tis plus a kazdym dalsim rokem o dalsich cca 50 tis. Jediná výhoda je co 2 roky nové auto, nic víc

+1/0
doporučit
18.1.2017 10:32

M55i28c77h10a49l 54N57o31v76á62k 4255463577943

Pojistka s 1% spoluúčastí ti připadá vysoká? Zkus si takovou najít v ceníku pojišťoven a zjistíš, že pro Golfa stojí tak 15 000,- na rok. A v tomto případě jí dostal v podstatě gratis k leasingu.

+1/0
doporučit
17.1.2017 10:32

J21a93n 67D41l17o43u25h49ý 7344699660599

To jsou zase haluz cisla. Kdyz spocitam sve naklady na auto, ktere jsem koupil pred 8 lety za malinko pres 300 tacu ( cenikovka pred slevou 420) jako nove, absolvoval za 8 let prohlidky v autorizaku, 2x sada zimnich pneu, oprava motoru, vymena tlumicu, oprava centralu, oprava posilovace, a pojisteni. Dostavam se na cenu 4050kc/mesic k dnesnimu dni. Auto nepovazuji vzhledem k zavadam za nejakej super stroj, ale i u takoveho strepu jsem furt pod cenou operaku. Vybava, barva atd vse dle me predstavy na miru.

+1/−1
doporučit
17.1.2017 23:14

V33í72t 97H11r91a56d52i35l 2954415471392

Hlavně je důležité si uvědomit, že krom měsíčního nájmu, vám při vrácení napočítají sebemenší poškození... Nakonec bude z 60 tisíc 90 a nebude to taková trefa, jak se tu píše...

+1/−2
doporučit
17.1.2017 21:36
Foto

M42i80c55h18a86l 27N28a48j85m74a57n 7199803486300

Článek pěkný, ale chybí tam jeden podstatný údaj - kolik pán skutečně najel kilometrů během celého pronájmu. Od toho se totiž odvíjí velice podstatný údaj při výpočtu celkových nákladů na 1 ujetý kilometr del kterého si lze udělat obrázek o výhodnosti/nevýhodnosti pronájmu auta.

Pokud najel horní hranici km, tak jsou náklady na 1 kilometr bez paliva kolem 3,3 Kč - a to je už celkem dobrá cena. Ale pokud jezdil méně, tak už to tak slavné nebude.

0/−1
doporučit
17.1.2017 6:38

L61i16b16o93r 17N42e88v30r83k32l75a 7692671939314

Tak a ted ty podminky, ktere se tady neuvadi. Hlavne ta, ze i kdyby chtel auto vratit (jedno z jakeho duvodu) tak muze, ale platit bude dal. Nebo mu ho nekdo naboril a nemohl by jezdit, tak jine nedostane a stejne musi uhradit celou castku za sjednane obdobi (neni to pujcovna). A ze skrabance neresi? Co kus to tisicovka i kdyby byl centimetr dlouhej. ;-D

No a za dva roky zaplatit 3/4 ceny noveho auta (a treba taky nejezdit) neni zrovna lace. Tady se uvadi jen nejaka promoakce a stesti na nabidku. To je jako u Mounfielda. Boze, kdo to psal? ;-D

Ve Statech dobry - v Cesku jeden velkej podfuk. Jako ostatne skoro vse co se tyka financnich sluzeb. VW neni vubec zadna vyjimka.

0/−1
doporučit
17.1.2017 1:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.