Diskuze

Dieselgate nekončí, zákaz jízdy hrozí Opelům Insignia. Má je i policie

Německá ekologická organizace Deutsche Umwelthilfe podala žalobu na německé úřady. Jejím cílem je odnětí typového schválení Opelu Insignia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

A kdy přijdou na řadu americká auta, prosím ?

1 0
možnosti
JT

J46a15n 80T68a30r36a46b62a

1. 11. 2016 23:16

Ale schvaluje se auto, ne výrobce motoru, takže je úplně fuk od koho motor je.

Každopádně tahle šaráda, zjevně způsobená nereálnými normami, které nelze splnit, začala ...a skončí v okamžiku, kdy začne reálně ohrožovat statisíce pracovních míst v D, USA, F, Itálii,..... Pak se najednou ukáže, že odškodnění bylo vlastně již dostatečné, že normy jsou nesmyslné a je třeba je urychleně změnit, že postihy jsou nereálné a že to celé je vlastně šaškárna pomýlených úředníků. Protože ten, kdo rozhoduje, je volič, nikoli úředník (pouze v ČR je to samozřejmě naopak). A volič chce chodit do práce a dostávat mzdu, jinak se naštve....

0 0
možnosti
MK

Dvoulitrový diesely do Insignií jsou pokud vím od Fiatu ne?

0 0
možnosti
Foto

mě je to fuk jestli nafta nebo benzín, akorát stará auta více jak 10 let bych zakázal provozovat, kup si novější nebo nejezdi, hned by to bylo lepší, lepší vzduch, lepší bezpečnost, méně lidí na silnici....

1 8
možnosti
AS

Já bych zase zakázal vyrábět auta dražší jak 150 tisíc. No. Pak by si ho mohl koupit už skoro každý;-D

4 0
možnosti
RB

Zákaz jízdy, tvl. 8-O.

1 0
možnosti

V klidu. Podobný zákaz by byl nevynutitelný a zcela ignorovaný uživateli.

0 0
možnosti
KV

Výkřiky proti "ekoteroristům" jsou jen výkřiky proti těm, kteří ví víc o nebezpečnosti zplodin z motorů (výfuků) aut... tedy víc, než normální smrtelníci. :-/ ... Pokud by se všichni tito křiklouni měli zachovat z hlediska dostupných poznatků vědy o zdraví, ohleduplně vůči zdraví svému, své matky, ženy, dětí, vnoučat... tak by si ty výkřiky nakonec přece jen možná rozmysleli. - No, obávám se, že proti (?) křiklounům nepomůže nic. - Je to prostě marný...

0 7
možnosti
KV

Aneb, mámo, musíte to vydržet, vyrábíme auta, tak si přece nezavřeme živnost!

0 3
možnosti
AS

Jí chápu mít diesel jako běžný vesničan v Americe. Ti to mají fakt všude dost daleko.

Ale jako středoevropan, kdy nejčastěji jedu autem max 20 km, často třeba jen 3 a dvakrát za rok 600. Na to fakt diesel nemusím. Spotřebu mám i tak do 6 na 100 a s ojetým benzínem je mnohem méně starostí a nákladů.

2 3
možnosti
TK

No tak si ho nekupujte. Já najedu 70% po dálnici a jsem s naftou maximálně spokojen.

5 3
možnosti
PS

Drzim ekologum place, ale kde byli doted? Kdyz nafta neplni emise nebo je mela 2-3 urovne pod benzinem poslednich 30 let. Diesel se rozsiril v nekterych zemich az k 86%. Kdo to dopustil? Politici pod tlakem verejnosti (volicu) a pod jejich tlakem urednici.

0 0
možnosti
LG

Kde byli?

Doteď se jako ekologický parametr měřil jen CO2, jenže problém dieselů je dusík. Teď konečně někdo přišel na to, že snižování emisí CO2 se zároveň zvyšuje emise dusíku a je to vytloukání klínu klínem.

Protože Američani začali měřit i dusík, diesely začaly mít problém a začalo se podvádět. Není to jen věc dieslu. Stejný problém mají i benzínové motory. Akorát tam zatím nikdo tolik podvádět nepotřeboval.

3 0
možnosti
VR

Ty předpisy jsou úplně mimo. Je znát, že ekologové jsou lidé co šli na školu, kde není matematika a fyzika.

7 1
možnosti
LG

Jak se to vezme.

Ekologie se neřídí ani matematikou ani fyzikou.

Nemůžete vytvořit zadání podle toho, jaké jsou možnosti fyziky a matematiky. Naopak máte pevně dané zadání a musíte ho pomocí matematiky a fyziky vyřešit. Pokud to nejde, tak to akorát nemá řešení. Spalovací motor je věc koneckonců zbytná.

Stejně jako třeba klasická žárovka.

1 3
možnosti
PH

P49e83t77r 67H76a50h66n

1. 11. 2016 10:05

Ekoteroristi ničí průmysl...

5 1
možnosti
MH

M94a38r19e45k 13H81r15u55b77y

1. 11. 2016 10:58

Ekoteroristi nici vsechno, i prirodu:-/

6 1
možnosti