- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdy přijdou na řadu americká auta, prosím ?
Ale schvaluje se auto, ne výrobce motoru, takže je úplně fuk od koho motor je.
Každopádně tahle šaráda, zjevně způsobená nereálnými normami, které nelze splnit, začala ...a skončí v okamžiku, kdy začne reálně ohrožovat statisíce pracovních míst v D, USA, F, Itálii,..... Pak se najednou ukáže, že odškodnění bylo vlastně již dostatečné, že normy jsou nesmyslné a je třeba je urychleně změnit, že postihy jsou nereálné a že to celé je vlastně šaškárna pomýlených úředníků. Protože ten, kdo rozhoduje, je volič, nikoli úředník (pouze v ČR je to samozřejmě naopak). A volič chce chodit do práce a dostávat mzdu, jinak se naštve....
Dvoulitrový diesely do Insignií jsou pokud vím od Fiatu ne
mě je to fuk jestli nafta nebo benzín, akorát stará auta více jak 10 let bych zakázal provozovat, kup si novější nebo nejezdi, hned by to bylo lepší, lepší vzduch, lepší bezpečnost, méně lidí na silnici....
Já bych zase zakázal vyrábět auta dražší jak 150 tisíc. No. Pak by si ho mohl koupit už skoro každý
V klidu. Podobný zákaz by byl nevynutitelný a zcela ignorovaný uživateli.
Výkřiky proti "ekoteroristům" jsou jen výkřiky proti těm, kteří ví víc o nebezpečnosti zplodin z motorů (výfuků) aut... tedy víc, než normální smrtelníci. ... Pokud by se všichni tito křiklouni měli zachovat z hlediska dostupných poznatků vědy o zdraví, ohleduplně vůči zdraví svému, své matky, ženy, dětí, vnoučat... tak by si ty výkřiky nakonec přece jen možná rozmysleli. - No, obávám se, že proti (?) křiklounům nepomůže nic. - Je to prostě marný...
Aneb, mámo, musíte to vydržet, vyrábíme auta, tak si přece nezavřeme živnost!
Jí chápu mít diesel jako běžný vesničan v Americe. Ti to mají fakt všude dost daleko.
Ale jako středoevropan, kdy nejčastěji jedu autem max 20 km, často třeba jen 3 a dvakrát za rok 600. Na to fakt diesel nemusím. Spotřebu mám i tak do 6 na 100 a s ojetým benzínem je mnohem méně starostí a nákladů.
No tak si ho nekupujte. Já najedu 70% po dálnici a jsem s naftou maximálně spokojen.
Drzim ekologum place, ale kde byli doted? Kdyz nafta neplni emise nebo je mela 2-3 urovne pod benzinem poslednich 30 let. Diesel se rozsiril v nekterych zemich az k 86%. Kdo to dopustil? Politici pod tlakem verejnosti (volicu) a pod jejich tlakem urednici.
Kde byli?
Doteď se jako ekologický parametr měřil jen CO2, jenže problém dieselů je dusík. Teď konečně někdo přišel na to, že snižování emisí CO2 se zároveň zvyšuje emise dusíku a je to vytloukání klínu klínem.
Protože Američani začali měřit i dusík, diesely začaly mít problém a začalo se podvádět. Není to jen věc dieslu. Stejný problém mají i benzínové motory. Akorát tam zatím nikdo tolik podvádět nepotřeboval.
Ty předpisy jsou úplně mimo. Je znát, že ekologové jsou lidé co šli na školu, kde není matematika a fyzika.
Jak se to vezme.
Ekologie se neřídí ani matematikou ani fyzikou.
Nemůžete vytvořit zadání podle toho, jaké jsou možnosti fyziky a matematiky. Naopak máte pevně dané zadání a musíte ho pomocí matematiky a fyziky vyřešit. Pokud to nejde, tak to akorát nemá řešení. Spalovací motor je věc koneckonců zbytná.
Stejně jako třeba klasická žárovka.