Diskuze

EU varuje: úpravy TDI kvůli Dieselgate mohou vést k vyššímu opotřebení

Prošel váš vůz úpravou software řídicí jednotky v souvislosti s Dieselgate? Podle expertů bude mít kratší životnost. Jeden ze spolupracovníků komise Evropské unie se svěřil německému Spiegel, že se dá předpokládat, že změny v nastavení řízení motoru mohou vést k vyšší zátěži jednotlivých komponentů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

kdo by to byl čekal, že komponenty, když se budou více zatěžovat, tak budou mít kratší životnost, že ... Ačkoli ke koncernu nechovám sympatie, tohle mi přijde jako trochu systematická práce jak se snažit zničit VW ...

2 0
možnosti
PP

P23e28t15r 56P87e17t40r

3. 11. 2016 22:10

Největší sracka je biosložka.

3 0
možnosti
VS

EU úředník je určitě lepší technik než inženýři z VW ... tak to ano.

2 0
možnosti
TH

Ale to se týká jen vozů VW.Proč by měla mít Škodovka nějaký problém.Ted mám po technické a můj dvoulitrový turbodísl má emise jako litrový benzín.

1 0
možnosti
JK

Protože mají tytéž motory napříč celým koncernem?

3 0
možnosti

normální člověk proto na úpravu nepůjde. Když roky nevadilo a nevadí, že v TP jsou scifi údaje ohledně spotřeby, proč by najednou mělo vadit, že logicky jsou scifi i údaje o emisích

1 0
možnosti
PM

P46e65t44r 50M47i70c17h63a58l

3. 11. 2016 16:49

Taky mám cinklé TDI. Aktualizaci softwaru jsem odmítl. Na kouzla totiž nevěřím.

1 0
možnosti
PR

a radsi budu mit auto ktere v provozu normu neplni ale vydrzi 15 let provozu. nez abych mel auto ktere normu plni, ale proste nejede tak jak ma, ma zivotnost 5 let a pak musim koupit nove = 3x vyssi zatez protoze na stejny cas potrebuji 3 auta misto jednoho.

pamatujte vsichni na to ze nejekologictejsi auto je to ktere se nemuselo vyrobit

4 0
možnosti
JK

J33a63n 22K47r31u17p92k49a

3. 11. 2016 12:37

Toz pokud VW neni schopen bez podvodu sestrojit dieselovy motor, at prodava benzinovy, ktery ty normy plni. To by ale pro VW, prodavajici tak 98% naftovych motoru, byl holt pruser ...

0 6
možnosti
MK

Tak dnesni motory ty normy plni...

2 0
možnosti
KV

Tvrzení: " A v Evropě lidé jezdí na naftu z ekonomických důvodů"... postrádá ohledy na život, na zdraví lidí... ;-(

Ekonomika provozu je tímto tvrzením nadřazena ochraně našeho zdraví - a to je, troufám si tvrdit, móc ŠPATNĚ. :-/ Hájit až do krve dieselové motory může jen člověk, kteý se asi nikdy nepotkal s nikým, kdo má alergii nebo astma. Kdo nepoznal, jaké to je, když se špatně dýchá, když to člověka neustále nutí ke kašli... Rv

2 2
možnosti
KV

Já bych do osobních aut pro evropský trh úplně přestal dávat dieselové motory. Ať je používají kamiony a větší nákladní auta, u nich vzhledem k vyšší celkové ceně je možné používat jemné filtry a zařízení pro odstraňování NOxů. U osobních vozů bych se tomu úplně vyhnul... ;-)

2 2
možnosti
JD

J48a75n 97D59l24o38u56h90ý

3. 11. 2016 11:14

Nemá na životnost spíš vliv snižování objemu motorů ?8-o

1 0
možnosti
KV

Já bych zase tipoval spíš kvalita LOŽISEK ... ;-)

0 0
možnosti