- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdo by to byl čekal, že komponenty, když se budou více zatěžovat, tak budou mít kratší životnost, že ... Ačkoli ke koncernu nechovám sympatie, tohle mi přijde jako trochu systematická práce jak se snažit zničit VW ...
EU úředník je určitě lepší technik než inženýři z VW ... tak to ano.
Ale to se týká jen vozů VW.Proč by měla mít Škodovka nějaký problém.Ted mám po technické a můj dvoulitrový turbodísl má emise jako litrový benzín.
Protože mají tytéž motory napříč celým koncernem?
normální člověk proto na úpravu nepůjde. Když roky nevadilo a nevadí, že v TP jsou scifi údaje ohledně spotřeby, proč by najednou mělo vadit, že logicky jsou scifi i údaje o emisích
Taky mám cinklé TDI. Aktualizaci softwaru jsem odmítl. Na kouzla totiž nevěřím.
a radsi budu mit auto ktere v provozu normu neplni ale vydrzi 15 let provozu. nez abych mel auto ktere normu plni, ale proste nejede tak jak ma, ma zivotnost 5 let a pak musim koupit nove = 3x vyssi zatez protoze na stejny cas potrebuji 3 auta misto jednoho.
pamatujte vsichni na to ze nejekologictejsi auto je to ktere se nemuselo vyrobit
Toz pokud VW neni schopen bez podvodu sestrojit dieselovy motor, at prodava benzinovy, ktery ty normy plni. To by ale pro VW, prodavajici tak 98% naftovych motoru, byl holt pruser ...
Tak dnesni motory ty normy plni...
Tvrzení: " A v Evropě lidé jezdí na naftu z ekonomických důvodů"... postrádá ohledy na život, na zdraví lidí...
Ekonomika provozu je tímto tvrzením nadřazena ochraně našeho zdraví - a to je, troufám si tvrdit, móc ŠPATNĚ. Hájit až do krve dieselové motory může jen člověk, kteý se asi nikdy nepotkal s nikým, kdo má alergii nebo astma. Kdo nepoznal, jaké to je, když se špatně dýchá, když to člověka neustále nutí ke kašli...
Já bych do osobních aut pro evropský trh úplně přestal dávat dieselové motory. Ať je používají kamiony a větší nákladní auta, u nich vzhledem k vyšší celkové ceně je možné používat jemné filtry a zařízení pro odstraňování NOxů. U osobních vozů bych se tomu úplně vyhnul...
Nemá na životnost spíš vliv snižování objemu motorů
Já bych zase tipoval spíš kvalita LOŽISEK ...