Diskuze
V Česku zavírají malé autobazary, aut na trhu je méně, než se myslelo
Děkujeme za pochopení.
K44a95m55i49l93a 64N86o62v45á51k63o27v86á
Mně nepřišlo, že by mě v bazaru esa nějak podvedli nebo že bychom koupili špatně. Byl to normální obchod, žádný humbuk kolem, auto je v pořádku.
J51a28n 71U57l58m
Když tu leta probíhá mediální masáž, že každý kdo není AAA nebo ESA je podvodník a stáčí tachometry...
J69i53ř25í 51S54t38o79č12e19k
Je to o tom, že někdo, kdonechce ztrácet čas koukáním po inzerátech od soukromých majitelů, kde stejněnení jistota dobrýho kupu (jako nikde, když se jedná o použitý zboží), pak sidomlouvají schůzky, na tu kolikrát pak jeden nebo druhej nedorazí, řešenípapírů atd atd.. Je celkem dost starostí kolem jak pro prodávající tak kupujícía záruka nikde. Je jednoduší zajet do nejbližšího většího bazaru, kde siv klidu vyberete, většinu zařídí za vás i třeba odvoz auta, je tam možnostreklamace na kterou můžete u soukromýho prodeje zapomenout.. Mluvímz vlastní zkušenosti, kdy jsem zkoušel soukromý prodej a pak se obrátil navětší bazar Esa a byl klid.
J51i66n85d18ř95i11c39h 79Š68k21o50p15e13k
ano, v autobazaru je teoretická možnost reklamace. Na druhou stranu prakticky nulová šance, že ji bazar v případě větších problémů uzná.
Viz např. podrobné popisy závad auta (příloha smlouvy), které při projevení zájmu na začátku bylo pomalu bez investic
K47a36r22e75l 53M10a13l35ý
To je dobre, je lepsi se vypravit do Nemecka.
L17a48d19i29s89l71a41v 27K56a12l88o36u73s
To je divné. autobazary plné auťáků, že by šly moc na odbyt, to těžko. Většinou se prodávají auta, která, až na vyjímky, nemají budoucnost, nebo ve stavu, kdy opravy by stály tolik, že je vlastně nemá smysl ani opravovat, ani prodávat.
P31ř81e66m16y88s39l 77H83r78o98m82a90d12a
Stanovení spravedlivé ceny za ojetý vůz. Po deseti letech a 150 - 200 tisících kilometrech by měla cena auta poklesnout zhruba na desetinu oproti ceně původní. Dále by na cenu mělo mít vliv i morální zastarání použitých technologií, to však dnes opomíjíme, protože ..........
No v každém případě, pokud nová Octavie stála 350 tisíc, tak deset let stará s nájezdem 200 tisíc km, by měla stát maximálně 35 tisíc korun.
J65a40n 78H91r18u79z58a
Slovo spravedlivé je hloupost. nahradil bych ho slovem ekonomické. Pokud si chci koupit olítaný diesel tak musím počítat s investicí do dvouhmotové spojky, brzd, vstřiků, rozvodů, ložisek kol atd. Jestli se mě to vyplatí musím zvážit.
P32e43t66r 92Č27e45r49m43á35k
Ono to je vcelku logické, v době kdy přímo dealeři nabízí téměř stejně širokou nabídku aut jako bazary, ovšem s neskonale větším prodejním servisem a především zárukou stavu vozu, je prostě nasnadě jít raději tam
P37e48t36r 38S86u16c10h48ý
"v pražských autobazarech, když cena oscilovala mezi částkou 299 000 a 229 000 Kč." ...... To teda opravdu není moc velký rozptyl......
M64a92r18t76i51n 87Š25i72m87e53k
Kolik z vozů, co stojí v těchto krachujících bazarech jsou dovozená?
P89ř43e58m35y98s46l 67H23r67o45m27a88d76a
No dnes je praxe taková, že velkobazar - s působností i ve státech na východ od nás, koupí v Německu slušné auto a k němu často dostane zadarmo šrot na náhradní díly. Němci platí za auta poměrně velkou daň a tak se skutečně starých aut zbavují téměř zadarmo.
No a to pěkné auto pak přes nás jen proteče a putuje ještě "vylepšené" dál na východ. No a ten šrot se za deset tisíc "uschopní" do provozu a nabídne českému oslíkovi za padesát tisíc - supr koupě.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...