Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen kvůli šetření na pokutu za Dieselgate opustí rallye

Mistr světa Sébastien Ogier vyhrál o uplynulém víkendu počtvrté za sebou Britskou rallye a zpečetil tím i zisk Poháru konstruktérů pro tovární tým Volkswagen. Úspěšné tažení letošní sezonou však dostane hořkou pachuť. S koncem sezony tovární tým odstupuje ze seriálu mistrovství světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i81l88a19n 42K74o71u34t13s51k46ý 2963710584538

A bude hůř.

0/0
1.11.2016 22:03

J76a21n 21T82a74r54a34b78a 4876596249909

Škoda podle některých fotografií už dost šetří...například na druholigovém zadku s celulitidou.

+3/0
1.11.2016 21:44

J11i59ř53í 74K42o20c59u61r49e19k 6195644455638

Kromě Rallye je Škodovka angažovaná taky ve Škoda Octavia cup (5 závodů ročně, AT, CZ 2x, HU, SK). Seat jezdí ETCC, TCR international, TCR national, takže se "laboratoř" může přesunout tam.

0/0
1.11.2016 21:14
Foto

J24i36ř39í 19D18v79o41ř18á92k 5445819150938

Vratisla Kulhánek 5. října 2015

http://www.euro.cz/byznys/vratislav-kulhanek-skandal-kolem-volkswagenu-se-uklidni-za-dva-tri-mesice-1233138

Jak dlouho si myslíte, že rozruch kolem podvodů s emisemi ještě potrvá?

Tak ono se to v Evropě uklidní ve chvíli, kdy proběhnou úplné testy. To vidím tak na dva tři měsíce. Více na: http://www.euro.cz/byznys/vratislav-kulhanek-skandal-kolem-volkswagenu-se-uklidni-za-dva-tri-mesice-1233138#utm_medium=selfpromo&utm_source=euro&utm_campaign=copylink

0/0
1.11.2016 20:13

J89a14n 13K11a59r27e83l 69N74o58v76a13k 5856224958146

No tomu neverim..

0/0
1.11.2016 19:42

J67a11n 55M46a20l40ý 3962492772505

Je to škoda. By mělo zajímalo, kdo vlastně to WRC pojede....

0/0
1.11.2016 16:57

J43i59r92i 65B19e92c36v26a68r 7572459176

Nově třeba Toyota ;-)

0/0
1.11.2016 17:23

J58i46ř61í 93S48m77e62t15a32n67a 7445149352428

Většinu však uhradí majitelé předražených škodovek.;-D;-D;-D

0/0
1.11.2016 16:50

P35e67t82r 59Č16e63r32m19á82k 9338765189490

Většinu ne, ale svoji část pochopitelně ano.

0/0
1.11.2016 17:27

D82e76n69i53s 48H68u59m51l 4192845265906

Prechod Audi do Formule E je jen marketingovy blabol. Auta maji dily od jednoho dodavatele, tym nema co vyvijet. Tam muzou presunout tak maximalne desetinu celeho tymu pro Le Mans

0/0
1.11.2016 15:42

T29o85m72á28š 75K24u87c40h75a66ř 3677421198501

Pokud mohli naši američtí přátelé po válce postavit Německo na nohy, mohou ho teď zase srazit k zemi. :-P

+5/0
1.11.2016 14:54
Foto

J81i84ř49í 62D37v27o40ř37á78k 5385619230948

VW v USA je hodně minoritní značka .

0/0
1.11.2016 20:20

T74o89m26á82š 66K67u85c76h59a89ř 3167191878761

Tady je řeč o 10 miliardách dolarů odškodného do USA. :-) To zase tak úplně drobné nejsou.

0/0
1.11.2016 21:24

D72a25n18i36e43l 96C85i74v12i55š 3562973601906

Že přestane vyvíjet a odstoupí ze závodů WRC mu stejně nepomůže.

Jediné co by mu pomohlo, že se vrátí nohama na zem. Ukončí výrobu modelů aut

které jsou nerentabilní a nebo udělá výprodej. Volkswagenu a dalším značkám také hrozí zákaz provozu vozidel na pozemní komunikaci v kauze dieselgate. Pokud by to soud nakázal tak by byly Němci úplně v pr..li a ekonomika by šla do háje.

0/−4
1.11.2016 14:37

P17e43t65r 62Č29e52r65m84á50k 9848755519640

Modely které nejsou rentabilní (resp. ty které by být měly ale nejsou) se přestávájí vyrábět automaticky, tam není v zásadě moc co měnit.

Žádný zákaz provozu vozidel nehrozí, ani jedna z homologačních autorit nijak nezpochybnila platnost homologací.

Takže je to spíše o tom jak tuto mediální pseudokauzu využít k celkové restruktualizaci a zefektivnění výroby, protože zatímco největší výrobcem aut na světě už VW je, nejefektivnějším nikoliv.

0/0
1.11.2016 16:07

J14i34ř58í 55K28o39c63u64r62e30k 6355784965588

Buggatii prý moc ziskové nejsou, nevím jak Lamborgini. Taky můžou odprodat třeba Neoplan. V horším případě MAN a Seat

0/0
1.11.2016 21:07

P87e70t36r 67Č16e93r69m25á33k 9538885449210

Proto píšu ty které ziskové být měly, což Bugatti právě není. MANu se relativně dobře daří, to není na pořadu dne, Seat by adept byl, ale Leon se prodává dobře a zbytek portfolia se vyrábí stejně jinde.

0/0
1.11.2016 22:03

J87a74n 32T60a91r42a81b49a 4526986379689

Seat by zřejmě nekoupili ani číňani.... Momentálně na automotive trhu vůbec chybí akviziční kupci.

Ale že například MAN či Scania není na pořadu dne, na to bych nevsadil. Už jen zběsilost rozhodování kterou platformu u Audi uříznout svědčí o velkém chaosu v hlavách mocných. Zabít MLB ve prospěch MSB je počin zralý na doživotní internaci na psychiatrii, o přesunu A4 na MQB už ani nemluvě. Takže se můžeme dočkat jakéhokoli šíleného kroku, ty nejnesmyslnější jsou více pravděpodobné než ty logické. Klasika zoufalého top managementu v úzkých. Takhle funguje dnešní VW, dnešní Fiat, dnešní Globus, dnešní Samsung, dnešní kdekdo. A německé hlavy jsou zdá se daleko široko ty nejinfikovanější.

0/0
1.11.2016 22:36

P96e36t53r 22Č40e82r31m93á65k 9958795579170

Tak ono jedna věc je výhled a jiná skutečnost, opatření zmíněná v článku jsou ta relativně rychle uskutečnitelná, věc platforem je v řádu 10ti let.

A ta situace u vw není zrovna zoufalá, naopak prodeje neustále stoupají, zisky také, takže náklady na dieselgate nejsou rozhodně nijak likvidační, spíše je to prostě ta strategie zefektivnění.

0/0
1.11.2016 23:56

R44a69d44o19m35í12r 38A93l51b75e86r96t 1746861642759

Tak to mi jako zapálenému fanoušku motorsportu, vyrazilo dech. Jasně můžu se tady postavit na hlavu a stejně s tím nic nenadělám. Audi nebude v Le Mans fak jo?Rv

+3/0
1.11.2016 14:34
Foto

L59u45k70á97š 98N19o67v25o12t92n70ý 6676497548908

Ono bylo vždy sporné nakolik mají takové aktivity jako WRC dopad na prodeje a pověst značky. Zrovna u VW, který byl vždy považován spíše za rodinného dříče než nějaký sexy vůz. Takže to, že opouští WRC je smutná zpráva, ale je to celkem logický a očekávaný krok.

Škodovka jezdí WRC-2, což jsou druhé housle co do prestiže tak i do nákladů (oproti WRC), takže není důvod, proč by to Škoda měla opouštět.

0/0
1.11.2016 14:10

M94i74c52h57a72l 47F40r27ý96d97a 1732549603652

Motorsport obecně - a je jedno, jaká disciplína - je především vývojová laboratoř a také slušný marketingový nástroj.

0/0
1.11.2016 14:57

M25i64c94h66a28l 16K60r18e59j18č34í 1116280161413

Ani jedno z toho už zdaleka neplatí tak jako dřív.

0/0
1.11.2016 16:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.