Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Každé třetí ojeté auto v Německu má přetočený tachometr

Každé třetí ojeté auto v Německu má přetočený tachometr. Vyplývá to alespoň z odhadu, který zveřejnil Automobilový klub Německa (AvD). Zařízení, která umožňují počet najetých kilometrů snížit, se přitom dají na internetu podle německých médií pořídit už za několik desítek eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A11l48e43š 75B80e74n27e66š 3886805362917

Tak jsem těch aut přivez z Německa dost a se stočeným tacho jsem neměl problém. Asi to bude tím, že ho nekupuju od překupníků z Rumunska, Turecka a pod. Jo,daj se najít v Německu i levnmější, než co přivezu, ale jistota holt něco stojí.

0/0
4.11.2016 23:08
Foto

H78o81n73z45a 82T21r79u58s95i49n10a 9580380660636

U vozů Hyundai nebo Kia se tachometry nestáčejí, protože tyto vozy se jen vyjímečně dožijí vysokého nájezdu.R^

0/0
4.11.2016 9:47

P75a40v62e81l 57H28o19d25r 8929199387

V Česku, každé 3 ojeté auto, nemá stočený tachometr.....

0/0
4.11.2016 9:32

V41á97c48l57a78v 62V52a54n85ě30k 2923293408221

Až bude za úmyslné přetočení tachometru dva roky natvrdo tak se to najednou dramaticky změní.

0/0
3.11.2016 17:57

P96a28v90e62l 21N14e51d93ě61l78a 5696930924371

Proč byste si sám na svém autě nemohl stočit tachometr?

0/0
4.11.2016 4:37

V66l36a87d44i30s23l31a30v 42B12u63r69y23š93e46k 1459272647634

zůstane to pak stejný

0/0
4.11.2016 6:26

R64a96d21i50m 25D75r61b37o54h64l50a66v 5851286963847

1 ze 3? To je dost dobré! Oproti Česku, kde to jsou 4 z 5.

0/0
3.11.2016 10:41

V72l15a18d91i64s25l37a92v 97B19u14r58y43š24e15k 1389372397844

to bude přesně odpovídat zájemcům o tyto vozy, tam je takových lidí třetina a u nás 80%, tedy za předpokladu, že jsou vaše čísla přesná

0/0
3.11.2016 15:47

P26a21v22e81l 91Š68v66a78r74c26e44r 1720378302407

Každé ojeté auto v Česku má stočený tachometr

0/−2
3.11.2016 10:03

J36a35n 98U47l37m 7700989116452

Zase loby AAA?? Kupovat jen u nich s "certifikátem" ;-D;-D;-D;-D

0/0
3.11.2016 9:41

J65a42n 47U31l26m 7360219816682

To už tam je těch turků a jugošů tolik?

0/0
3.11.2016 9:39

V17l84a12d79i46s51l22a89v 98B92u30r69y88š73e31k 1189242677104

ať se touto problematikou budeme zabývat jakoli dlouho, tak nakonec vždy dojdeme ke stejnému závěru, že někteří lidé mají omezené myšlení a žádnou schopnost se poučit a že i když budeme hodně chtít jim pomoct, tak to neni v našich silách

0/0
3.11.2016 8:42

P65e40t82r 79P54a78v44e70l 1516395677922

Ano, trh si to žádá. Lidé nekoupí auto, které za 3 roky najezdilo 300tis km Praha - Vídeň, ale radši auto, které najezdilo 80tis km po Praze. Které asi bude v lepším stavu? Já bych volil 300tis po dálnících. Proto mě nikdy nezajímá stav tachometru. A bude se stáčet ještě víc, protože jedna pojišťovna u nás chce platit povinné ručení podle ujetých km. Takže teď bude půl národa jezdit do 5000 Km ročně.

+1/−1
3.11.2016 8:25

T37o86m34á49š 93R83a23d19n48i44c 2503388224711

mno ono je to krapet složitější, že? různé části na voze se opotřebují různě rychle různými způsoby. Auto, které najede 300 tkm po dálnici vs auto, co najede 80tkm v menších rychlostech. První auto určitě ujelo sou dráhu za menší počet otáček motoru, ale zase při větších otáčkách a více vytíženém motoru (mohl třeba pracovat i na 80% své kapacity většinu času, zatímco ve městě bude taková hodnota chvilková, např.). U auta ve městě zase dostanou pěkně do děla všechny prvky zavěšení (zeména v našich městech), spojka, převodovka bude mnohem častěji řazená atp. Na dálnici, zejména pokud měl auto nějaký závodník, ale zase může odcházet filtr pevných částic, mohou se vyfoukat těsnění a křivit hlavy a ničit turba, pokud nebyl motor dobře dochlazen před zastavením. A člověk, který ví, že po třech letech auto střelí, si s tímto nemusí lámat hlavu.

Vše má svá pro a proti.

0/0
4.11.2016 6:59

V44l34a33d63i25s69l79a97v 87B61u15r67y19š93e22k 1539952527644

lidi všude slyší, že jsou v bazarech auta se stočenými kilometry, dokonce vědí i kolik procent, když si pak takové auto koupí a následně jim to vadí, tak je to jejich problém a ať si ho řeší s tím, kdo je podvedl, ať si ne něj podají žalobu a nebrečí tady kvůli své blbosti

0/0
3.11.2016 8:20
Foto

T42o45m48á78š 46D93v14o29ř65á25k 7115706187201

To je hrozný, ještě že u nás je to samej poctivák...;-)

+1/0
3.11.2016 8:11

J53a20n 16B36a68r87t94á68č74e81k 6655405980719

Taky se podívejte třeba na mobile.de a pokud si u jakéhokoli auta nedáte filtr, vyskočí vám u nejdenoho v kontaktech jméno Mehmett či Mustafa, Hrihorij, či Bolek a Lolek s informací, že mluví Ukrajinsky, Rusky či Polsky. Navíc nabízí auta určená jen k vývozu, takže si uděljte obrázek sami.

+2/0
3.11.2016 8:10

P69e22t94r 78M17a92r73e91č96e39k 1283441599538

Semírové přetáčejí na pokyn Erdogana ..

+1/0
3.11.2016 0:28

M78i37l79a51n 60V57o12t67a52v65a 5114836881602

důvod je jednoduchý. Od doby, co v podstatě skoro všechny bazary převzali Turci, tak se toto stalo běžnou praxí. DO té doby se tam dalo dojet pro slušné auto, dnes již ne.

+3/0
3.11.2016 0:28

D78a17n79i73e34l 90J33i85r18á17č95e25k 3221240910718

Hlavně, že ho nemají stočený, přetočený tolik nevadí, holt se tam asi víc jezdí a čísla na počítadle nestačí a tak se to přetočí a jede to zase od začátku... ;-D

+2/0
2.11.2016 22:45

S75t25a18n66i87s32l30a18v 37R41o29s13e21c21k89ý 9555239651229

Kde je pověsná německá důkladnost, že jim 2/3 ještě unikají?

0/0
2.11.2016 20:32
Foto

T32o15m36á21š 73D45v70o40ř63á39k 7465646407901

Odstěhovala se do Turecka? ;-)

0/0
3.11.2016 8:11
Foto

D37a56l43i94b65o39r 70B79a48r54t30o79š 5214950617939

je ovšem velmi dobré a každý žurnalista by to měl udělat, si fakta tak trochu ověřit.........

například tady ....

http://www.n-tv.de/auto/Tachomanipulationen-in-Deutschland-nehmen-zu-article6077481.html

a přečíst si i kousek dál ...tohle.........

Andere Experten bezweifeln diese hohen Zahlen allerdings. Bei Überprüfungen der Münchner Staatsanwaltschaft etwa waren nicht einmal 25 Prozent von rund 1700 Fahrzeugen manipuliert, bei denen schon ein Verdacht bestand, wie Oberstaatsanwalt Thomas Steinkraus-Koch sagt.

jinak je to trestný čin podvodu....v SRN a ne u nás..pokud vím..........

0/0
2.11.2016 20:06

V40í13ť88a 19K65r60u12t79i46š 1350344925837

Tudíž nevíte ...

0/0
2.11.2016 20:38

P52e95t49r 91Č56e76r26m33á25k 9528855739770

U nás není.

0/0
2.11.2016 22:16

V83í55ť10a 77K82r76u10t59i49š 1370984795887

Je. Jedná se o podvod, kde při škodě nad 5.000 Kč jde o trestný čin.

+1/−1
3.11.2016 9:39

J57a20n 18P69š72e55n27i82č97k61a 2730138933712

Jen doplnim, ze u nas jaksi neni ochota/vule/sila to nejak resit v trestnim rizeni

0/0
3.11.2016 19:32
Foto

I45v50a53n 39K20o34p19t60a 5347952681347

Nedavno jednoho odsoudili.

0/0
4.11.2016 1:11

P74e52t55r 53Č26e59r44m45á68k 9568595699340

To není ani tak o vůli jako o skutkové podstatě která v drtivé většině případů neproběhla.

0/0
4.11.2016 11:11

P12e74t26r 19Č52e15r15m46á35k 9558305399120

Není, stáčení tachometru není podle české legislativy podvod. ;-)

0/0
4.11.2016 11:08

J88a29r64o60s50l82a93v 29L10e72b65e47d27a 3376439477220

Podvod - Kdo sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoliv nepatrnou...

Nevidím důvod, proč by stáčení tachometru - přesněji odometru - mělo být explicitně vyjmenováno.

+2/0
2.11.2016 20:51
Foto

D75a26l51i63b93o24r 65B54a28r59t42o77š 5544230527639

znám soudkyni, která by tohle nepochopila...a proto si myslím, že to musí být explicitně řečeno...bohužel...i takové sudce máme

+1/0
2.11.2016 21:15

P96e94t83r 94Č84e61r39m68á60k 9468365989800

Musí, protože tachometr nemá status žádného cejchovaného měřidla, ale jeho údaje mají jen informativní charakter, takže je vcelku jedno co na něm je, podstatné je jak to prezentuje prodávající. A ty co stáčí si pochopitelně dávají pozor a uvádí pouze stav tachometru, nikoliv že tolik má auto skutečně najeto.

0/0
2.11.2016 22:18

J18a67n 92U69l19m 7140659446862

nehledě na to, že se to může prohodit mezi auty stejných modelů

0/0
3.11.2016 9:45

P33e73t45r 10K17n14ě49b16o56r19t 8672528429420

Prostě to žádá trh. Až bude trh žádat červený auta, tak je budou všichni přetírat.

+10/−6
2.11.2016 18:23

P57a84v81e17l 64N15e36d94ě42l56a 5866350894331

To je blbost. Trh nežádá stočené tachometry, trh žádá solidní auta za rozumnou cenu.

+3/0
2.11.2016 19:44

V73í87ť77a 65K40r33u58t82i86š 1800214335227

A ta na nabídkové straně pochopitelně v bazarech nejsou. Tak se jednoduše vyrobí stočením tachometru, protože s tímto číslem si spousta zákazníků spojuje tu solidnost.

+2/−3
2.11.2016 19:49

J51i77ř83í 65S48c59h82w20a62c54h 8988384498536

ale to neznamená, že viníkem stáčení je vlastně zákazník....jak se to tu občas "reprodukuje"

Vyrobit nové auto, protože to někdo žádá, není totéž jako "vyrobit" ojetinu s malým nájezdem, protože si to někdo žádá...

+4/0
2.11.2016 22:27

V75l86a20d20i83s40l61a38v 90B77u44r92y59š55e76k 1729582937224

viníkem je samozřejmě zákazník, o tom není pochyb, kdyby netoužil po něčem, co nemůže zístkat, nikdo by se mu jeho nereálné tužby nesnažil splnit, nic jinýho v tom nehledejte, pokud budou chtít zákazníci auto s 300 tisíci kilometry, nikdo jim ho stáčet nebude, je naivní si myslet, že to bazaristi dělají proto, aby na tom něco víc vydělali a nebo proto, protože je to baví, oni jen plní přání hloupých zákazníků, dál je zbytečný se tím zabývat, dokud budou zákazníci přetočený auta chtít, bude se přetáčet

+1/−4
3.11.2016 7:27

P36a52v38e93l 96Š14ť24a36s78t73n58ý 7370219635467

Člověk se nestačí divit, co se tady někdy dozví. Takže bazar vlastně nepodvádí a lidi si za to můžou sami. Až tedy budou lidi požadovat novější auta, budou bazary falšovat rok výroby a taky to bude vina zákazníka? A větou "dokud budou zákazníci přetočený auta chtít" jsi to dodělal úplně, to je opravdu perla :-) Ty snad musíš být majitel nějakýho autobazaru.

+2/0
3.11.2016 7:40

V48l71a12d50i59s93l31a72v 42B90u15r91y82š19e61k 1689412717854

přesně tak to je, že bazaristi nepodvádějí jsem vám netvrdil, to jste si, nevím proč z toho vyvodil sám, až budou zákazníci požadovat novější auta, bazaristi budou falšovat rok výroby, prodavač se od nepaměti snaží vyjít vstříc zákazníkovi, dobře ví, že na tom je založena jeho živnost a zákazník by si toho měl být vědom, jinak je blbec, mě se to nelíbí, vám se to nelíbí, ale nic s tím neuděláme, já jsem to vyřešil tak, že v bazaru auta nekupuji a jak se s tím vypořádají ostatní je jen na nich

+1/−4
3.11.2016 7:54

V21í59ť78a 82K94r82u15t66i12š 1100794245977

Což se samozřejmě děje. Jiný (novější) než skutečný rok výroby je také deklarován a falšován u velmi podstatného množství ojetin.

Kolega kdysi dávno koupil dokonce auto, kde podle VIN nikdy neexistovala taková kombinace dané motorizace a kastle.

0/0
3.11.2016 9:48

V53í87ť53a 36K23r63u71t49i93š 1610334125237

Je to naprosto totéž - nabídková strana reaguje na poptávku. Co je rozdíl, je pouze legálnost takového počínání. Kde pak samozřejmě to, že je takové počínání nelegální neznamená, že se tak neděje a dál dít nebude.

A pokud jde o jev takto masově rozšířený a dlouhodobě známý (jako třeba "šmejdi"), tak jako zákazník mám mj. naprostou svobodu volby, jestli do takové kšeftu s daným rizikem půjdu.

+1/0
3.11.2016 9:58
Foto

I93v62a67n 47K11o72p26t60a 5847632531877

Ve vysledku zada. Protoze desetilet Passat ci Octavia s mene nez 150.000 km jsou raritni ale vsichni je chteji ato tak kolem 100.000 Kc.Tak jim to trh nabizi, ni kdyz nekdo veri ze po duchodci ( rozumejte nejdriv stocili v nemecku a pak v cr) patri jim to.

0/0
4.11.2016 1:16

P96a83v56e93l 51N58e43d46ě27l48a 5566950964951

Už Vám to tu někdo vysvětloval. Tak ještě jednou a pomalu. Zákazník žádá spolehlivé auto za rozumnou cenu.

BTW to s tím desetieltým autem je hrozná hloupost, která se tu několikrát opakuje.

0/0
4.11.2016 4:42
Foto

I90v77a34n 87K57o64p87t41a 5257672641397

Opravdu hloupost? Proc mi tedy treba v AAA na šestileté aute se sto tisici, když jsem jim to nabízel rekli ze to ma moc najeto? A nepřímo, ze je potřeba stocit tak na 50.000 km.

Když nabídnu spolehlivé auto za rozumnou cenu, Octavia2 1.9 2006 tak presto bude fakticky neprodejná, na tacho je pres 500.000. Takže odsouzena k doziti u nas ve firmě.

0/0
4.11.2016 7:09

M83a28r38t44i98n 98J55u52r65e69č30k89a 2593244151621

Trh žádá nízký nájezd kilometrů, ne malé čísla na ciferníku. Také určitě žádáte vysokou výplatu a ne jen vysoký údaj na výplatní pásce.

+6/0
2.11.2016 20:18

V66í97ť65a 71K55r32u48t38i13š 1290744225727

Rozdíl je, jaká je mezi těmito parametry souvislost. U výplaty 99,x%, u najetých kilometrů s bídou 60%.

Namátkou z jednoho z největších inzertních serverů na auta - v Česku neprofláklejší auto v té nejprofláklejší motorizaci. Stáří 10 let - mediánový nájezd 211tkm. Stáří 15 let - nájezd 233 tkm.

Věříte těmto číslům u typu auta, které je kupované u nás i v cizně primárně jako služebák, který běžně nalítá 30 - 90tkm ročně?

0/0
2.11.2016 20:36
Foto

I39v28a27n 19K33o30p98t47a 5287912141407

Ja mam na prave desitelete Octavii, puvodne sluzebni, poctivych 515.000 km a vim i o takove co ma beste o 300.000 vic. Mimochodem obe auta jsou mechanicky v pohode. Myslim ze stocit 250.000km nikdo nic nepozna.

0/0
4.11.2016 1:21

V75l11a27d19i81m93í97r 89K75r52á21l 4423906550242

Co německý trh s ojetinama ovládli mohamední to tak bohužel je protože pro ně nějaké bezvěrci vymyšlené zákony neplatí

+15/0
2.11.2016 18:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.