- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem těch aut přivez z Německa dost a se stočeným tacho jsem neměl problém. Asi to bude tím, že ho nekupuju od překupníků z Rumunska, Turecka a pod. Jo,daj se najít v Německu i levnmější, než co přivezu, ale jistota holt něco stojí.
U vozů Hyundai nebo Kia se tachometry nestáčejí, protože tyto vozy se jen vyjímečně dožijí vysokého nájezdu.
V Česku, každé 3 ojeté auto, nemá stočený tachometr.....
Až bude za úmyslné přetočení tachometru dva roky natvrdo tak se to najednou dramaticky změní.
Proč byste si sám na svém autě nemohl stočit tachometr?
1 ze 3? To je dost dobré! Oproti Česku, kde to jsou 4 z 5.
to bude přesně odpovídat zájemcům o tyto vozy, tam je takových lidí třetina a u nás 80%, tedy za předpokladu, že jsou vaše čísla přesná
Každé ojeté auto v Česku má stočený tachometr
ať se touto problematikou budeme zabývat jakoli dlouho, tak nakonec vždy dojdeme ke stejnému závěru, že někteří lidé mají omezené myšlení a žádnou schopnost se poučit a že i když budeme hodně chtít jim pomoct, tak to neni v našich silách
Ano, trh si to žádá. Lidé nekoupí auto, které za 3 roky najezdilo 300tis km Praha - Vídeň, ale radši auto, které najezdilo 80tis km po Praze. Které asi bude v lepším stavu? Já bych volil 300tis po dálnících. Proto mě nikdy nezajímá stav tachometru. A bude se stáčet ještě víc, protože jedna pojišťovna u nás chce platit povinné ručení podle ujetých km. Takže teď bude půl národa jezdit do 5000 Km ročně.
mno ono je to krapet složitější, že? různé části na voze se opotřebují různě rychle různými způsoby. Auto, které najede 300 tkm po dálnici vs auto, co najede 80tkm v menších rychlostech. První auto určitě ujelo sou dráhu za menší počet otáček motoru, ale zase při větších otáčkách a více vytíženém motoru (mohl třeba pracovat i na 80% své kapacity většinu času, zatímco ve městě bude taková hodnota chvilková, např.). U auta ve městě zase dostanou pěkně do děla všechny prvky zavěšení (zeména v našich městech), spojka, převodovka bude mnohem častěji řazená atp. Na dálnici, zejména pokud měl auto nějaký závodník, ale zase může odcházet filtr pevných částic, mohou se vyfoukat těsnění a křivit hlavy a ničit turba, pokud nebyl motor dobře dochlazen před zastavením. A člověk, který ví, že po třech letech auto střelí, si s tímto nemusí lámat hlavu.
Vše má svá pro a proti.