Diskuze

Každé třetí ojeté auto v Německu má přetočený tachometr

Každé třetí ojeté auto v Německu má přetočený tachometr. Vyplývá to alespoň z odhadu, který zveřejnil Automobilový klub Německa (AvD). Zařízení, která umožňují počet najetých kilometrů snížit, se přitom dají na internetu podle německých médií pořídit už za několik desítek eur.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A53l35e33š 11B64e31n84e77š

4. 11. 2016 23:08

Tak jsem těch aut přivez z Německa dost a se stočeným tacho jsem neměl problém. Asi to bude tím, že ho nekupuju od překupníků z Rumunska, Turecka a pod. Jo,daj se najít v Německu i levnmější, než co přivezu, ale jistota holt něco stojí.

0 0
možnosti
Foto

U vozů Hyundai nebo Kia se tachometry nestáčejí, protože tyto vozy se jen vyjímečně dožijí vysokého nájezdu.R^

0 0
možnosti

P32a65v76e16l 90H11o69d18r

4. 11. 2016 9:32

V Česku, každé 3 ojeté auto, nemá stočený tachometr.....

0 0
možnosti

Až bude za úmyslné přetočení tachometru dva roky natvrdo tak se to najednou dramaticky změní.

0 0
možnosti

Proč byste si sám na svém autě nemohl stočit tachometr?

0 0
možnosti

1 ze 3? To je dost dobré! Oproti Česku, kde to jsou 4 z 5.

0 0
možnosti

to bude přesně odpovídat zájemcům o tyto vozy, tam je takových lidí třetina a u nás 80%, tedy za předpokladu, že jsou vaše čísla přesná

0 0
možnosti

Každé ojeté auto v Česku má stočený tachometr

0 2
možnosti

J73a81n 53U59l56m

3. 11. 2016 9:41

Zase loby AAA?? Kupovat jen u nich s "certifikátem" ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

J37a22n 25U69l14m

3. 11. 2016 9:39

To už tam je těch turků a jugošů tolik?

0 0
možnosti

ať se touto problematikou budeme zabývat jakoli dlouho, tak nakonec vždy dojdeme ke stejnému závěru, že někteří lidé mají omezené myšlení a žádnou schopnost se poučit a že i když budeme hodně chtít jim pomoct, tak to neni v našich silách

0 0
možnosti

P39e52t13r 30P61a38v87e44l

3. 11. 2016 8:25

Ano, trh si to žádá. Lidé nekoupí auto, které za 3 roky najezdilo 300tis km Praha - Vídeň, ale radši auto, které najezdilo 80tis km po Praze. Které asi bude v lepším stavu? Já bych volil 300tis po dálnících. Proto mě nikdy nezajímá stav tachometru. A bude se stáčet ještě víc, protože jedna pojišťovna u nás chce platit povinné ručení podle ujetých km. Takže teď bude půl národa jezdit do 5000 Km ročně.

1 1
možnosti

mno ono je to krapet složitější, že? různé části na voze se opotřebují různě rychle různými způsoby. Auto, které najede 300 tkm po dálnici vs auto, co najede 80tkm v menších rychlostech. První auto určitě ujelo sou dráhu za menší počet otáček motoru, ale zase při větších otáčkách a více vytíženém motoru (mohl třeba pracovat i na 80% své kapacity většinu času, zatímco ve městě bude taková hodnota chvilková, např.). U auta ve městě zase dostanou pěkně do děla všechny prvky zavěšení (zeména v našich městech), spojka, převodovka bude mnohem častěji řazená atp. Na dálnici, zejména pokud měl auto nějaký závodník, ale zase může odcházet filtr pevných částic, mohou se vyfoukat těsnění a křivit hlavy a ničit turba, pokud nebyl motor dobře dochlazen před zastavením. A člověk, který ví, že po třech letech auto střelí, si s tímto nemusí lámat hlavu.

Vše má svá pro a proti.

0 0
možnosti