- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krásný PR článek. U ojetin jaksi předpokládám investici
Dvouhmotaky mají dnes skoro všechny přeplňované motory a zejména ty současné, kde vás systém nutí u benzínu drtit motor na 1200 otáček, budou mít dvouhmotaky v háji dříve
Já mám na svém R5 2,4 jtd na 370tis km setrval stále původní, stejně tak spojku, turbo,vstriky. Záleží i na využití a typu jízdy.
Já jsem koupil auto s hstroií a potvrzenými kilometry, nechal jsem si ho ještě prověřit u známého mechanika. Když jsem platil, veděl jsem, že s tím nic není a v nejbližší době nebude. První porucha byla po dvou letech, uhnitý vůfuk. Další po čtyřech, tekla vodní pumpa. Po koupi jsem dělal rozvody, jednom měnil přední brzdy, ale jinak jen běžný roční servis.
Bylo staré 4 roky a najeto 150 tisíc.
Samozřejmě jsem si o tom autu před koupí něco naštudoval, abych si byl jistý že tam nejsou vyloženě poruchové díly. Jako mají některé vozy. Třeba ten dvouhmoťák..
Takže když si to auto řádně prověříte, vyberete kvalitní typ s osvečeným motorem, tak nějaké reklamace řešit nebudete muset.....
Vynalezli jsme umělou rohovku a jiné zázraky, ale že by někdo vynalezl tachometr, který prostě fyzicky stočit nepůjde, to ne :)
Předně je si dohodnout dobrou smlouvu a cenu. Pravda, někdy to trvá dvě, tři hodinky. A buď uspějete, nebo jdete o dům dál. Zatím mi bazary umožnily vložit do smlouvy mou klauzuli a následně na skrytou závadu provedli záruční opravu. Ostatní jsem měnil jen v rámci opotřebení provozem, což se u ojetiny počítá. Za celou dobu jsem u každé ojetiny neměl závady (poruchy) v souhrnu dražší než 8500Kč za celou dobu životnosti vozu u mne. A pak že jsou Fordi poruchový. Nejvíce jsem zaplatil u VW právě těch 8500Kč. Vozy mi slouží cca 5-6 let.
No vidite a ja kupuju fordy nove a po peti letech se rozpadaj: posilovac, hreben rizeni, tlumice, central, ventily na motoru, el zamykani kufru. Vzdy to najede cca 130000km za tu dobu.
Já jsem koupil nový a taky tam po pár letech občas něco odejde. Nebo už je to taky ojetina?
Jesnad normální, že s přibývajícímy najetýmy km je třeba občas něco vyměnit.
Nová auta jsou o dost složitější, takže lze předpokládat, že po 10 letech budou poruchovější, než 10 let staré auto dnes. Tedy - pokud těch 10 let vydrží.
Novyho mercedesa za 1 300 000 kupuje malokdo. Rozhodne ne tata od tri deti s domkem v rozpadu.
No to je ale překvapení, koupí si ojeté auto a do roka tam něco odejde. Proboha koupili přeci ojeté auto ne nové.
Ono ani u toho noveho to v dnesni dobe neni zadny prekvapeni
Ale houby, staci si ke koupi vzit profiky za par tisicovek a mate naprostou jistotu co kupujete do posledniho sroubku.
Dneska ti profík řekne, že je to dobré a zítra ti na tom něco odejde. Pleteš si profíky s věštci.
Ono taky záleží co kdo považuje za závadu. Někdo řeší na autě i sebemenší drobnost, protože je zvyklej mít auto v cajku, jiný jezdí tak dlouho, dokud to nezůstane stát na cestě. A teď udělejte s takovýma statistiku poruchovosti a schválně, kdo z nich si bude více stěžovat na množství závad
je to tak. Já třeba za závadu nepočítám to, s čím to auto již kupuji a na co jsem ukecal slevu. Vadný klimakompresor? Mrtvé ABS? 20t Kč dolů, za 5t Kč opraveno. Supr kauf. Vlastně jsem rád, že to auto takové vady mělo.
I u dalšího auta jsem rád, že to mělo "mrtvý" motor. Jde o již ceněného veterána, který v top stavu vyjde na půlmíč, jen to hvízdne. Díky různým odstranitelným vadám vyšlo na méně jak pětinu. Když do toho další pětinu investuji, stále jsem v zisku. Mám být tedy naštván, že jsem koupil vrak?
Pánové a dámy články jen za poslední týden: Studie o přetočených tachometrech v Německu, Mizerná důvěryhodnost autobazarů, Autobazary upadají a krachují, Varování před koupí ojetého auta, Nejčastější závažné závady ojetin atd..
Některá (možná stižená aférou) nebo více z automobilek spustila PR akci. Nic víc, nic zásadního se nezměnilo ani nestalo.
A vsadím se, že na jaře bude stejně útočná a bohatá PR akce proti malým autobazarům a jednotlivým prodejcům od nejmenovaných velkých autobazarů. Ostatně jako každý rok.
Nejvíc smutný na tom je postoj novinářů, kteří přijetím této strategie skryté reklamy jasně říkají co si myslí o inteligenci svých čtenářů.
Když takto podporují jednostranně Babiše tak je podle diskutujících vše v pořádku. Možná by to chtělo udělat v novinařině pořádek