Diskuze

Čtyřicet procent zákazníků zjistí do roka po koupi ojetiny problém

Nákup ojetého vozidla je riziková akce nejen pro zákazníky v Česku. Potvrdila to rozsáhlá studie evropského trhu s ojetými vozidly, kterou nechala vypracovat Evropská komise na velkém vzorku spotřebitelů i prodejců ojetin v celé Evropě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J82a17n 53M12a59l96ý

6. 11. 2016 8:47

Krásný PR článek. U ojetin jaksi předpokládám investici

Dvouhmotaky mají dnes skoro všechny přeplňované motory a zejména ty současné, kde vás systém nutí u benzínu drtit motor na 1200 otáček, budou mít dvouhmotaky v háji dříve

Já mám na svém R5 2,4 jtd na 370tis km setrval stále původní, stejně tak spojku, turbo,vstriky. Záleží i na využití a typu jízdy.

0 0
možnosti
AS

Já jsem koupil auto s hstroií a potvrzenými kilometry, nechal jsem si ho ještě prověřit u známého mechanika. Když jsem platil, veděl jsem, že s tím nic není a v nejbližší době nebude. První porucha byla po dvou letech, uhnitý vůfuk. Další po čtyřech, tekla vodní pumpa. Po koupi jsem dělal rozvody, jednom měnil přední brzdy, ale jinak jen běžný roční servis.

Bylo staré 4 roky a najeto 150 tisíc.

Samozřejmě jsem si o tom autu před koupí něco naštudoval, abych si byl jistý že tam nejsou vyloženě poruchové díly. Jako mají některé vozy. Třeba ten dvouhmoťák..

Takže když si to auto řádně prověříte, vyberete kvalitní typ s osvečeným motorem, tak nějaké reklamace řešit nebudete muset.....

1 0
možnosti
PK

Vynalezli jsme umělou rohovku a jiné zázraky, ale že by někdo vynalezl tachometr, který prostě fyzicky stočit nepůjde, to ne :)

2 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
TV

Předně je si dohodnout dobrou smlouvu a cenu. Pravda, někdy to trvá dvě, tři hodinky. A buď uspějete, nebo jdete o dům dál. Zatím mi bazary umožnily vložit do smlouvy mou klauzuli a následně na skrytou závadu provedli záruční opravu. Ostatní jsem měnil jen v rámci opotřebení provozem, což se u ojetiny počítá. Za celou dobu jsem u každé ojetiny neměl závady (poruchy) v souhrnu dražší než 8500Kč za celou dobu životnosti vozu u mne. A pak že jsou Fordi poruchový. :-)Nejvíce jsem zaplatil u VW právě těch 8500Kč. Vozy mi slouží cca 5-6 let.

0 0
možnosti
JD

J24a92n 31D16l72o47u35h93ý

5. 11. 2016 9:30

No vidite a ja kupuju fordy nove a po peti letech se rozpadaj: posilovac, hreben rizeni, tlumice, central, ventily na motoru, el zamykani kufru. Vzdy to najede cca 130000km za tu dobu.

1 0
možnosti
AB

A54l43e87š 88B93e80n20e34š

4. 11. 2016 22:57

Já jsem koupil nový a taky tam po pár letech občas něco odejde. Nebo už je to taky ojetina?

Jesnad normální, že s přibývajícímy najetýmy km je třeba občas něco vyměnit.

2 0
možnosti
JK

Nová auta jsou o dost složitější, takže lze předpokládat, že po 10 letech budou poruchovější, než 10 let staré auto dnes. Tedy - pokud těch 10 let vydrží. ;-)

0 0
možnosti
SN

Novyho mercedesa za 1 300 000 kupuje malokdo. Rozhodne ne tata od tri deti s domkem v rozpadu.

1 0
možnosti
PP

No to je ale překvapení, koupí si ojeté auto a do roka tam něco odejde. Proboha koupili přeci ojeté auto ne nové.

5 1
možnosti
PB

P11e88t67r 31B74á86č92a

4. 11. 2016 14:12

Ono ani u toho noveho to v dnesni dobe neni zadny prekvapeni :-)

3 0
možnosti
PB

P62e21t41r 92B64á19č45a

4. 11. 2016 13:13

Ale houby, staci si ke koupi vzit profiky za par tisicovek a mate naprostou jistotu co kupujete do posledniho sroubku.

0 6
možnosti
PH

P36e59t28r 37H69o58r39á19k

5. 11. 2016 17:48

Dneska ti profík řekne, že je to dobré a zítra ti na tom něco odejde. Pleteš si profíky s věštci.

0 0
možnosti
MJ

Ono taky záleží co kdo považuje za závadu. Někdo řeší na autě i sebemenší drobnost, protože je zvyklej mít auto v cajku, jiný jezdí tak dlouho, dokud to nezůstane stát na cestě. A teď udělejte s takovýma statistiku poruchovosti a schválně, kdo z nich si bude více stěžovat na množství závad ;-)

3 0
možnosti
JZ

J50i55ř38í 25Z46ý85k46a

4. 11. 2016 13:28

je to tak. Já třeba za závadu nepočítám to, s čím to auto již kupuji a na co jsem ukecal slevu. Vadný klimakompresor? Mrtvé ABS? 20t Kč dolů, za 5t Kč opraveno. Supr kauf. Vlastně jsem rád, že to auto takové vady mělo.

I u dalšího auta jsem rád, že to mělo "mrtvý" motor. Jde o již ceněného veterána, který v top stavu vyjde na půlmíč, jen to hvízdne. Díky různým odstranitelným vadám vyšlo na méně jak pětinu. Když do toho další pětinu investuji, stále jsem v zisku. Mám být tedy naštván, že jsem koupil vrak?

1 0
možnosti
PH

P27e12t74r 14H76a12n33a

4. 11. 2016 12:02

Pánové a dámy články jen za poslední týden: Studie o přetočených tachometrech v Německu, Mizerná důvěryhodnost autobazarů, Autobazary upadají a krachují, Varování před koupí ojetého auta, Nejčastější závažné závady ojetin atd..

Některá (možná stižená aférou) nebo více z automobilek spustila PR akci. Nic víc, nic zásadního se nezměnilo ani nestalo.

A vsadím se, že na jaře bude stejně útočná a bohatá PR akce proti malým autobazarům a jednotlivým prodejcům od nejmenovaných velkých autobazarů. Ostatně jako každý rok.

Nejvíc smutný na tom je postoj novinářů, kteří přijetím této strategie skryté reklamy jasně říkají co si myslí o inteligenci svých čtenářů.

10 0
možnosti

V35a83š22e97k 39Ř80í45h91a

4. 11. 2016 12:12

;-D;-D;-D Když takto podporují jednostranně Babiše tak je podle diskutujících vše v pořádku. Možná by to chtělo udělat v novinařině pořádek

1 2
možnosti