Diskuze
Další podvod kvůli emisím, tentokrát u šestiválcových Audi
Děkujeme za pochopení.
J76a14n 98D29l36o41u45h53ý
Jsou to slabosi, kdy uz se ty automobilky konecne postavi proti tem eko-b1bum. Zakaznik uskrcene auto nechce, automobilku to stoji na vyvoji hromadu penez a jedinej spokojenej clovek je ten, kdo to auto nekoupi: eko-urednicek za stolem. Ted se snazim najit auto napric znackami do 700 tisic u prodejcu v CR s 6 valcovym benzinem nebo 4 valcovym benzinem bez turba min. 2.0l. Je mi nabizen povetsinou diesel 1.6 nebo 1.7 nebo turbo benzin okolo 1.4. Nevim co s tim - nove auto potrebuji, ale neni co koupit. Leda dovoz z usa: Dodge Charger nebo Challenger v zakladu cca 650 000kc + dovoz cca 100000kc ale jeste neco stoji homologace :-/ a ten vopich okolo administrativni taky bida.
V29l54a60d76a 71S68i73m71o27n58i39k
Tento režim ale bude fungovat i v běžném provozu, takže jaký podvod?
E72v48z67e93n 64S57o54u72k44u32p
Nesmysl..... Napsali jen to co chtěla komise EU... Technicky však nemožné, neboť do toho mluví naprostí techničtí diletanti ve vedení EU..........
P73a44v76e79l 21G29ö60t10z41e
Kdo jiny nez Nemecko ma silu v Evrope prosadit rozumne normy. Misto toho udelaji uplne obycejny zlodejsky podvod. Tohle nema zadnou omluvu.
J40a54n 63T23a86r24a68b70a
Je to složitější. Bohužel v EU (a naštěstí jen do včerejška i v USA) čelo tvoří/li politici, kteří si z konformního lhaní udělali základní filozofii své existence. Darebák není darebák, zloděl není zloděj, flákač není flákač, šmejd není šmejd, ...musíme vše nazývat tak nějak aby se to jako nikoho nedotklo. Ani toho zloděje....
A proto Německo smysluplné normy neprosazovalo a zatím ještě neprosazuje, politický bod byl za utahování šroubů. Co kdyby se to někoho dotklo a pojal obavičku, že ho ta autíčka s piráty za volanty ohrožují na dechu. A všechny automobilky bez výjimky se s tím musely nějak popasovat. A protože normálně to nejde, každá vymyslelabuď nějakou fintu, nebo obětovala životnost, výkon a spotřebu svých aut.
Teď došlo na lámání chleba, prasklo to shodou okolností právě na VW, ten ovšem padnout nemůže, protože by to katastrofálně zasáhlo německou zaměstnanost a tím i politické židle, takže konformní žvaněníčko politiků brzy skončí a začnou (bohužel jen v rámci svých velmi omezených schopností) vymýšlet, jak si to u voličů nerozházet, což by při drastickém propouštění ve VW tedy opravdu nedokázali. A protože v tom jedou minimálně všichni němečtí výrobci, PSA, Renault a Fiat, bude dohoda v rámci "mocností" EU rychlá...jen ji budou muset zaonačit aby to hodilo nějaký politický bodík a nepopudilo novinářské hlodavce.
S26t52a30n88i28s65l60a89v 31N35ý65v39l67t
Přitom automobily vyfoukají do vzduchu jen pár procent veškerého CO2.
M63a14r26t52i84n 93K94a68r55á74s14e57k
No tak elektromobily nejsou zrovna "zachrana sveta pred CO2".... ale spise snaha o omezeni vypousteni jedovatych latek do ovzdusi v okoli lidskych sidel (doprava je povetsinou hlavnim zdrojem znecisteni ovzdusi ve velkych mestech a aglomeracich)....
M22i42r88o67s82l41a79v 77V43y86k26o34u84p54i77l
Když má zelená "zelenou".
J26a89k89u93b 93F70e73i75f49a47r
ano, netočení volantem může být zkušebna, stejně tak jízda po americké dálnici
M70a12r29t72i12n 70K76ř26í41ž
ovšem jedině za předpokladu, že jste na té dálnici předtím parkoval :-)
B15ě33l70a 31H47o92r84á60k34o76v87á
Tak především je podvodné měření, které neodpovídá provozu
M90i67c39h25a78l 77F65r79ý20d86a
Paradoxně takové měření si vydupaly samotné automobilky, aby mohly porovnávat hodnoty mezi sebou navzájem. Úřady toto volání vyslyšely a zavedly jednotný, pro všechny závazný systém, který, aby eliminoval jakékoliv vlivy vnějších podmínek na jeho výsledky, toto měření umístil do laboratoře. Nikoho v tu chvíli nenapadlo, že se to postupem času začne, celkem logicky, tolik odchylovat od reality a navíc, že se strhne tolik nesmyslná ekoválka proti produkci CO2.
Upřímně - celá naše civilizace už by přece musela být x krát mrtvá jen z pití sycených vod a limonád
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha