- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsou to slabosi, kdy uz se ty automobilky konecne postavi proti tem eko-b1bum. Zakaznik uskrcene auto nechce, automobilku to stoji na vyvoji hromadu penez a jedinej spokojenej clovek je ten, kdo to auto nekoupi: eko-urednicek za stolem. Ted se snazim najit auto napric znackami do 700 tisic u prodejcu v CR s 6 valcovym benzinem nebo 4 valcovym benzinem bez turba min. 2.0l. Je mi nabizen povetsinou diesel 1.6 nebo 1.7 nebo turbo benzin okolo 1.4. Nevim co s tim - nove auto potrebuji, ale neni co koupit. Leda dovoz z usa: Dodge Charger nebo Challenger v zakladu cca 650 000kc + dovoz cca 100000kc ale jeste neco stoji homologace :-/ a ten vopich okolo administrativni taky bida.
Tento režim ale bude fungovat i v běžném provozu, takže jaký podvod?
Nesmysl..... Napsali jen to co chtěla komise EU... Technicky však nemožné, neboť do toho mluví naprostí techničtí diletanti ve vedení EU..........
Kdo jiny nez Nemecko ma silu v Evrope prosadit rozumne normy. Misto toho udelaji uplne obycejny zlodejsky podvod. Tohle nema zadnou omluvu.
Je to složitější. Bohužel v EU (a naštěstí jen do včerejška i v USA) čelo tvoří/li politici, kteří si z konformního lhaní udělali základní filozofii své existence. Darebák není darebák, zloděl není zloděj, flákač není flákač, šmejd není šmejd, ...musíme vše nazývat tak nějak aby se to jako nikoho nedotklo. Ani toho zloděje....
A proto Německo smysluplné normy neprosazovalo a zatím ještě neprosazuje, politický bod byl za utahování šroubů. Co kdyby se to někoho dotklo a pojal obavičku, že ho ta autíčka s piráty za volanty ohrožují na dechu. A všechny automobilky bez výjimky se s tím musely nějak popasovat. A protože normálně to nejde, každá vymyslelabuď nějakou fintu, nebo obětovala životnost, výkon a spotřebu svých aut.
Teď došlo na lámání chleba, prasklo to shodou okolností právě na VW, ten ovšem padnout nemůže, protože by to katastrofálně zasáhlo německou zaměstnanost a tím i politické židle, takže konformní žvaněníčko politiků brzy skončí a začnou (bohužel jen v rámci svých velmi omezených schopností) vymýšlet, jak si to u voličů nerozházet, což by při drastickém propouštění ve VW tedy opravdu nedokázali. A protože v tom jedou minimálně všichni němečtí výrobci, PSA, Renault a Fiat, bude dohoda v rámci "mocností" EU rychlá...jen ji budou muset zaonačit aby to hodilo nějaký politický bodík a nepopudilo novinářské hlodavce.
Přitom automobily vyfoukají do vzduchu jen pár procent veškerého CO2.
No tak elektromobily nejsou zrovna "zachrana sveta pred CO2".... ale spise snaha o omezeni vypousteni jedovatych latek do ovzdusi v okoli lidskych sidel (doprava je povetsinou hlavnim zdrojem znecisteni ovzdusi ve velkych mestech a aglomeracich)....
Když má zelená "zelenou".
ano, netočení volantem může být zkušebna, stejně tak jízda po americké dálnici
ovšem jedině za předpokladu, že jste na té dálnici předtím parkoval :-)
Tak především je podvodné měření, které neodpovídá provozu
Paradoxně takové měření si vydupaly samotné automobilky, aby mohly porovnávat hodnoty mezi sebou navzájem. Úřady toto volání vyslyšely a zavedly jednotný, pro všechny závazný systém, který, aby eliminoval jakékoliv vlivy vnějších podmínek na jeho výsledky, toto měření umístil do laboratoře. Nikoho v tu chvíli nenapadlo, že se to postupem času začne, celkem logicky, tolik odchylovat od reality a navíc, že se strhne tolik nesmyslná ekoválka proti produkci CO2.
Upřímně - celá naše civilizace už by přece musela být x krát mrtvá jen z pití sycených vod a limonád