Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kodiaq v akci: první svezení se Škodovkou nové doby

Škoda představila své sedmimístné SUV Kodiaq prvního září. V Česku si zcela nový model české značky za první měsíc od zahájení prodeje objednalo přes tisíc zákazníků. Auto, které zahajuje ofenzivu SUV značky Škoda, řídíme na novinářské prezentaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R97e92n15é 66Š96r79ů82t60e86k 8758975436528

Oproti škrabce na led u víčka nádrže, mi tohle přijde jako slabota. ;-D

0/0
24.11.2016 16:19

R49i77c25h34a73r11d 68N88o54c81a18r 7635527935942

Ano, klasika .. pro novináře je auto vybavené vším co jde. Po prezentaci a pozitivních zprávách nastoupí optimalizační proces a začnou vůz očesávat, aby se ušetřilo, Takže to co je tam teď ... buď nebude, nebo za tučný příplatek ...no cement...;-D

0/0
22.11.2016 16:38

M17a93r83e41k 52M92a43l49ý 1742318111920

Tak to je snad jasné, že na testy nedají nějakou žebráckou verzi. To by nemělo význam, součástí testování je např. i test posedu v poslední řadě sedaček a taky test, jak se chovají třeba všechny ty asistenty, infotainment, connect a já nevím co. Takže ano, je to klasika :-)

Ceník máte k dispozici, takže pokud máte zájem, můžete si auto nakonfigurovat dle představ a uvidíte hned ten "tučný příplatek".

0/0
22.11.2016 20:35

J57o75s78e93f 85M23i41k90u51l97í57k 8404557706

PROBOHA tenhle chránič dvěří mám u FOCUSU 4 ROKY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kde jste sebrali takovou pitomost, že to škoda má patentovaný??

Takže to FORD ukradl Škodě? Nebo obráceně?

0/0
18.11.2016 19:26

J53i43ř50í 21S70c88h85w97a28c43h 8828634928766

PROBOHA a co tak si ten článek pořádně přečíst!!!!!!!!!!!!

0/0
21.11.2016 9:51

Z27d75e32n75ě96k 31V73a12l40e49n27t22a 3535460638614

Jo jo kdyby nebylo toho simply clever řešení, tak si to ani ty český patrioti nekoupí ..... ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Px77jf84IVU

0/0
17.11.2016 10:49

A32l40e97š 12M81o72r60b88i32c81e58r 2749222845271

Je třeba říct, že stejně jako Superb i Kodiaq vypadá perfektně a podle všeho také dobře jezdí.

U mě osobně ale pořád vede Octavia Combi Scout --- opravdu hezké, dobře jezdící auto a nejlepší Škoda.

A dost se tedy těším na nového Yetiho, počítám, že už v tomhle hranatějším a ostře řezanějším designu, který novým škodám svědčí, bude vypadat suprovně.

Ve verzi 4x4 by se Scoutem mohl soupeřit.

0/−1
17.11.2016 8:58

P68e47t18r 24B53á75č82a 8385246305355

Oplastovany nehezky nic jmenem scout, to je taky vyhra ;-D

0/0
17.11.2016 10:10

V31l95a73d16i36s62l67a30v 41B10u90r42y86š94e93k 1729112847464

pokud vim, tak nové yeti má být menší a má jít cestou ostatních automobilek, tedy získávat zákazníky cenou, ne užitnými vlastnostmi, má to být takové polo SUV bez možnosti AWD, motory jako ve fábii, něco jako captur s cenou do 300 tisíc, prostě fábia na vyšší podvozku, kdo bude ctít SUV plnohodnotné, tak bude muset připlatit, já se tedy moc na nové Yeti netěším

0/0
17.11.2016 13:04
Foto

M56i43r92o41s12l67a76v 62S35t46e12i14n75e16r 6178654333365

Já jsem s mým Yeti už tři roky spolu, najeli jsme skoro 60 tis. a vše je v nejlepším pořádku. Než bude nové Yeti také vyzrálé, nebo Škodiak, uběhne ještě pár roků a pak uvidíme. Zatím jsem vyměňoval auta po najetí 300 tis na tachometru. Prostě člověk s tím autem trochu sroste a nechce zbytečně měnit, co nedělá potíže.

Jako s Windows, mám Wokna 7 a na 10 nebo další nemám nejmenší zájem.

0/0
17.11.2016 21:07

V64l60a27d73i31s51l39a72v 53B44u22r68y39š36e93k 1319882337634

tak je známo, že není ne Zemi konzervativnějšího tvora, než je motorista, to ale nic nemění na tom, že nové yeti má být podle prvních informací něco jiného, než jeho předchůdce, tedy žádný mutlilink, AWD, slabé motory, takový captur

+1/0
18.11.2016 9:12
Foto

M28i21r79o89s60l62a54v 34S91t34e18i60n39e42r 6558374633935

Logika říká, že se trh pokryje od nejjednoduššího výrobku po špičku, jakou firma dokáže. Peníze se ale vydělají spíš v tom nižším sektoru, tam to udělá množství prodaných vozů. Já jsem dříve spolupracoval s BMW, proto vím, že trojkový model byl tahoun, živil firmu, ale sedmičky se dělaly skoro se ztrátou, aby se obsadil i luxusní segment.

Škodiak bude nejspíš někde uprostřed. Limosiny už skoro nejdou, i Fábie jdou ponejvíc jako kombi. Yeti a Oktávie je zatím největší konkurence třídy Golf, Superb zase třída Pasát. Škodiaq bude mířit tam, kde je Touareg nebo Tiguan II. Je tam ovšem plno méněhodnotné konkurence od Mitsubishi, Hjundáje, Opla nebo Renaulta- to vytřídí teprve čas. I BMW začíná ztrácet body.

0/0
22.11.2016 19:28

M26a69r49t95i88n 97K47o36l41a25c22e80k 6225869954850

podle toho co jsem viděl, tak Kodiaq je spíše větším soupeřem Scoutu

+1/0
19.11.2016 15:12

A42n75t11o16n91í80n 95S42e78b42e21r88a 7843158440209

Takovou nechutnou kupu plastu pohromade jsem uz dlouho nevidel. Nic pro fajnsmejkra...

0/0
16.11.2016 21:52

M33a80r92e43k 64K80l84u48f74a 3478814414466

No tak, už jste se v tom konečně svezli, tak už s tím můžete dát pokoj. Nebudeme si přece zastírat, že je to jen další řadové SUV a v daném segmentu najdeme kupu lepších. Navíc s klesající kvalitou výroby, která je u Škodovky již delší dobu patrná, to auto za nějakou zbytečnou mediální kampaň fakt nestojí. Čili můžete zase začít psát o něčem pořádném. OK? ;-)

+2/−2
16.11.2016 17:13

P95e48t75r 83B38á35č62a 8555666605465

R^

0/0
16.11.2016 17:15

M36a38r16t14i92n 12P25a17v43e29l46e56k 5160217465675

O tvé Báčii nikdo nepíše a tak jsi smutný,viď? Místo hanění Škodovek nám radši napiš proč máš své auto rád(nebo proč ho budeš mít rád až ho jednou budeš vlastnit).

BTW,spal jsi vůbec od vyjití článku?

0/−1
16.11.2016 17:22

S37t28a74n54i84s57l66a93v 14P84ř35i38b48y82l 1739968521856

Stejně nechápu, jak může nýt Báča tak vynikající řidič, když celé dny infantilně prokafrá na netu.

0/0
16.11.2016 19:03

P39e71t77r 68B41á41č28a 8445846405845

Cele dny? Nikdy tu nejsem driv jak odpoledne, apson nelzite.

0/0
16.11.2016 20:56

P11e18t56r 19B60á17č70a 8185926515325

Nevim jak prisels na to, ze me ty tvoje kecy zajimaji a furt na me reagujes.

Pises tu desetkrat tolik co ja a jeste nesmysly.

0/0
16.11.2016 20:56

P52e79t74r 53H28o51r20á90k 1429173839374

S každou novou škodovkou mám méně závad, vyšší nájezd a cítím z ní větší kvalitu. Ty máš nějaké relevantní údaje o klesající kvalitě?

0/−1
16.11.2016 19:30

M51a15r36e18k 83K88l24u98f56a 3588474944346

Naše firma používá pro některé zaměstnance vozy Octavia. Čili od každé generace jsme měli spoustu kusů. Všichni jsme se shodli, že kvalita vozů je generace od generace horší, čím dál víc je na tom autě znát, že je to dělané na spotřebu a rychlou výměnu za aktuální model. Navíc máme možnost dostávat i informace z výroby vozů, zaměstnanci v Boleslavi hovoří stejně, úbytek kvality je znát už na výrobních postupech.

+3/0
17.11.2016 9:30

P67e39t89r 31H74o98r16á63k 1289593279314

A kolik jste na tom najeli? Najel jsem s Octavií II dosud 220.000 km bez závady (jen jsem měnil kvůli průsakům chladič), tak nevím kde je ta klesající kvalita.

0/−1
17.11.2016 12:23

M49a85r36e11k 13K42l94u80f47a 3348704924716

Průměrný nájezd každého našeho vozu před obměnou je cca 120.000.

Skutečně ty vozy jsou generaci od generace horší a dělané na spotřebu.

A ještě jako bonbónek: máme například ješte jednu Octavii Combi I, ta má najeto přes 450.000. Toho se Octavie III absoloutně nemají šanci dožít.

0/0
17.11.2016 16:45
Foto

M61i44r14o37s27l61a17v 23S38t30e44i90n35e53r 6658764343835

Pumpa Düse ovšem je daleko jednodušší technika. Můj atmosférický 2,7 litr pětiválec Mercedes Diesel měl také přes 170 HP, ale po 12 letech už nebezpečnou korozi, tak jsem měnil za Yeti. Na tom není zatím žádná koroze vidět. Mercedes měl najeto skoro 300 tisíc.

0/0
17.11.2016 21:13

P85a32t56r87i20k 65S60v76o98b69o63d33a 3959771546275

Nevím, třeba jo. Záleží i na jezdci.

0/0
18.11.2016 8:14

P47e80t53r 56P14o30l96á85k 1577595826448

Tak rozhodne napaditejsi a elegantnejsi reseni, nez "bubliny" od Citroenu. ;-)

+2/0
16.11.2016 16:52

T35o18m21á94š 25C77h81v82a15s10t66e14k 4663636370213

dneska jsem viděl v německu kodiaqa na živo. vcelku hezký, ale takový tuctový auto no. o což vlastně škodě i jde :)

+1/0
16.11.2016 16:38

V45l82a12d96a 20S81i96m61o56n37i97k 3379713733525

A možná právě proto, že se Vám zdá tuctové a nenápadité, boduje. Ne každý touží po revolučních změnách při střídání aut. Znovu musím opakovat - tuctové auto se prodává po světě v počtu million kusů ročně. To je snad argument, svědčící o úspěšnosti výrobku.

0/0
16.11.2016 17:11

T84o57m49á81š 82C91h80v50a89s77t87e22k 4793276250443

však já s tim souhlasim. napsal jsem, že je i hezké, takže věřim, že bude mít úspěch a jsem za to rád.

0/0
16.11.2016 18:11
Foto

M68i47r93o87s47l77a84v 82S78t80e23i66n53e13r 6388974573605

Rozhodně nestojím o popularitu u zlodějů aut, třeba starý BMW x5 abych stále hlídal. Raději něco, čeho si málokdo všimne, ale hlavně spolehlivého.

0/0
17.11.2016 21:16

K84a30r74e81l 86N30e67d94o89p27i91l 7658616929184

Doufam, ze prijde jeste patentni drzak prupisek v kapote. Ve stupni vybavy Laurin&Klement vcetne prupisky.

0/0
16.11.2016 16:36

F42r19a89n92t87a 69N15u75d35l24i39s 5875513528427

;-D;-D;-D Octa měla škrabku, Kodiaq má "chránič dvěří". Co bude další "fičura" u následujících Škodovek?

+2/0
16.11.2016 13:20

L26u13b90o14š 45H38o23l11í51k 5147690552210

Neměl škrabku už Rapid?

0/0
16.11.2016 15:32

J32i89n69d47ř13i76c60h 24F68i91a80l34a 4698902869399

No s tím patentem na dveře nevím. Mám to samé na Fordu Focus r.v. 2012. Plastový kryt, který se po otevření dveří otevře na hranu dveří. :-)

+1/0
16.11.2016 12:07

J44a87n 50P91š97e23n55i37č47k91a 2660388493432

Ano Ford to ma dele a jiste take patentovane. Koncern prisel s vlastnim resenim tehoz a patentoval si to. Neni problem.

0/0
16.11.2016 12:50

J80o65s79e45f 38M32i47k77u73l82í59k 8614907426

Já taky, moc dobrá věc.

0/0
18.11.2016 19:29

D10a27l15i92b35o59r 59H15o56d98i82s 1843976135183

Nevím jak jezdí, nevím jak je pohodlné, ale vím, že když jsem ho včera viděl na dálnici, tak bylo jako každé jiné auto a splývalo s šedivákem nad polem. Osobně se mi nelíbí.

+2/0
16.11.2016 10:28

M63a42r78t58i87n 56P51a12v31e22l22e56k 5830357595585

Které auto ve stejné cenové relaci nesplývá?

0/0
16.11.2016 17:00

L96a95d49i43s21l41a17v 32K91a43l96o79u81s 7425306681150

Vláda chystá pro zlepšení ekologie uvalit daň za vysokou spotřebu pohonných hmot. To se týká většiny SUV, kam bude spadat i tenhle Kodiak.

0/0
16.11.2016 8:58

M98a24r93e13k 19M88a21l86ý 1142588191100

Jenom SUV? Nebo všech aut, resp. podle spotřeby? Protože spotřebou SUV nějak nevybočují, při použití stejného motoru jako třeba u sedanu.

0/−1
16.11.2016 10:25

V10l10a18d60i59s49l72a65v 94B84u70r97y81š77e16k 1249312427264

to se týká hlavně starých krámů, dnešní SUVéčka dokáži jezdit za polovinu co desetiletý auta

0/−1
16.11.2016 10:53

L23a96d61i79s26l69a47v 19K91a90l34o21u41s 7175246411830

Ten zákon je v přípravě. Předpokládám, že na něm bude pracovat hodně početně zastoupený komplikační tým, kterému analytickými výpočty vyjde, že to bude každé vozidlo se spotřebou 7 L a více, nebo možná všechny motory vyjma 0.6 - 1.0 turbo.;-D

0/0
16.11.2016 11:07

T57o17m26á46š 44M96a16r26t46í87n88e86k 1555932735164

Pidi-turbomotory žerou málo jen podle tabulek. Pokud člověk chce, aby nebyl absolutní brzdou provozu, tak žerou jako všechny ostatní - jen tak nejedou. ;-)

0/0
16.11.2016 11:34

M96i39l82o39š 61K97o68l67m25a60n 6336873707392

Další sousto pro majitele Š100, Favorit, Dacie a podobných. "Takové auto bych si nikdy nekoupil" a přitom jezdí se Š120 tankovat za stovku;-D.

0/0
16.11.2016 8:05

P23a33v69e88l 76S86t45a19v95j60a72n89í38k 6248535457841

Najděte mi SUV s atmosferickým benzínovým motorem se zrychlením do 7 sekund, výkonem nad 200 koní a budu o tom snad přemýšlet... Jinak zůstanu u sedanů.

0/0
16.11.2016 8:09

M92a93r38e12k 54Š26t72ě25t42k56a 4911588732673

Každý sedan (nebo liftback) o kombi nemluvě bude vždy praktičtější a úspornější + živější než SUV s odpovídající motorizací. SUV je móda a jedinou výhodou je vyšší poloha řidiče a snadnější nastupování.

0/0
16.11.2016 8:33

V92l91a75d97i22s10l19a83v 76B54u33r48y54š24e18k 1619822747304

tahle móda má podstatně víc výhod, než jsou majitelé levných aut připustit, vzhledem k tomu, že po 10 sedanech, liftbacích a hatchbacích mám třetí SUV, tak asi bude moje tvrzení mít větší váhu, než toho, kdo s žádným kodiaqem nikdy nejel a nikdy asi nepojede, i když, niky neříkej nikdy, kolega byl velký odpůrce SUV, vypadalo to, že to myslí vážně a když jednou zjistil, že na SUV má peníze, tak si ho koupil, je to otázka peněz, nic víc bych v tom nehledal

+1/−1
16.11.2016 8:55

M32a31r42e53k 65M96a90l23ý 1962288221760

Není to otázka peněz, ale osobních preferencí a účelu, za jakým to auto pořizujete. Nedávno jsem kupoval auto (pravda, ojeté), a měl jsem na něj určitý limit a zvažoval jsem sedan, kombi i SUV. Nakonec to vyhrál sedan, i když za stejnou cenu jsem mohl mít i SUV. O ceně to opravdu není, jak si mnohdy majitelé SUV myslí :-)

0/0
16.11.2016 10:29

V26l13a83d74i77s37l14a68v 68B40u69r55y82š86e46k 1639892507224

ale je, SUV je vždy tak o 30% dražší než srovnatelná auta, fokus-kuga, fábia-yeti, mokka-corsa či meriva, mazda2-CX3 a další, stačí nahlédnout do ceníku, je to otázka peněz

0/0
16.11.2016 10:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.