- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oproti škrabce na led u víčka nádrže, mi tohle přijde jako slabota.
Ano, klasika .. pro novináře je auto vybavené vším co jde. Po prezentaci a pozitivních zprávách nastoupí optimalizační proces a začnou vůz očesávat, aby se ušetřilo, Takže to co je tam teď ... buď nebude, nebo za tučný příplatek ...no cement...
Tak to je snad jasné, že na testy nedají nějakou žebráckou verzi. To by nemělo význam, součástí testování je např. i test posedu v poslední řadě sedaček a taky test, jak se chovají třeba všechny ty asistenty, infotainment, connect a já nevím co. Takže ano, je to klasika
Ceník máte k dispozici, takže pokud máte zájem, můžete si auto nakonfigurovat dle představ a uvidíte hned ten "tučný příplatek".
PROBOHA tenhle chránič dvěří mám u FOCUSU 4 ROKY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kde jste sebrali takovou pitomost, že to škoda má patentovaný??
Takže to FORD ukradl Škodě? Nebo obráceně?
PROBOHA a co tak si ten článek pořádně přečíst!!!!!!!!!!!!
Jo jo kdyby nebylo toho simply clever řešení, tak si to ani ty český patrioti nekoupí .....
Je třeba říct, že stejně jako Superb i Kodiaq vypadá perfektně a podle všeho také dobře jezdí.
U mě osobně ale pořád vede Octavia Combi Scout --- opravdu hezké, dobře jezdící auto a nejlepší Škoda.
A dost se tedy těším na nového Yetiho, počítám, že už v tomhle hranatějším a ostře řezanějším designu, který novým škodám svědčí, bude vypadat suprovně.
Ve verzi 4x4 by se Scoutem mohl soupeřit.
Oplastovany nehezky nic jmenem scout, to je taky vyhra
Takovou nechutnou kupu plastu pohromade jsem uz dlouho nevidel. Nic pro fajnsmejkra...
No tak, už jste se v tom konečně svezli, tak už s tím můžete dát pokoj. Nebudeme si přece zastírat, že je to jen další řadové SUV a v daném segmentu najdeme kupu lepších. Navíc s klesající kvalitou výroby, která je u Škodovky již delší dobu patrná, to auto za nějakou zbytečnou mediální kampaň fakt nestojí. Čili můžete zase začít psát o něčem pořádném. OK?
Tak rozhodne napaditejsi a elegantnejsi reseni, nez "bubliny" od Citroenu.
dneska jsem viděl v německu kodiaqa na živo. vcelku hezký, ale takový tuctový auto no. o což vlastně škodě i jde :)
A možná právě proto, že se Vám zdá tuctové a nenápadité, boduje. Ne každý touží po revolučních změnách při střídání aut. Znovu musím opakovat - tuctové auto se prodává po světě v počtu million kusů ročně. To je snad argument, svědčící o úspěšnosti výrobku.
Doufam, ze prijde jeste patentni drzak prupisek v kapote. Ve stupni vybavy Laurin&Klement vcetne prupisky.