Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Karbonové jednostopé stíhačky: stojí miliony a umí vymáčknout i 220 koní

Teprve před pár lety se objevily první motorky s vyšším počtem koní, než byla jejich suchá hmotnost v kilech. A od té doby přijíždějí stále lehčí a výkonnější stroje. V Itálii se představila motorka Superleggera, které díky karbonové konstrukci dokáže vymáčknout neuvěřitelných 220 koní z pouhých 156 kg suché váhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75i71c47h13a54l 28H60o40r31s86k11y 2752106296950

:-Pno mám pocit že sem na you tubu cca před 6-7 lety četl například o hayabusa na 500 ps a je jich plnej it. teď sem koukal. jo bude asi těžká ale jak je to real nevim:-P

+1/0
16.11.2016 18:24

J87i27ř63í 80K50o82c94u62r40e47k 6575264665318

Motorky jsou prostě o parník před autama a to i ve vývoji.

0/0
16.11.2016 16:50

V68l23a69d70i78s14l44a96v 54B55u20r63y69š10e90k 1209462447574

opak je samozřejmě pravdou, ale může se to tak zdát tomu, kdo tomu nerozumí a uchvátí ho představa, že je motor naladěn tak, aby při 11 tisících otáčkách disponoval 220 HP, jenže je potřeba si uvědomit, že auta jsou určena na rozdíl od těchto motorek pro individuální dopravu a nízkou spotřebu, jen málokdo chce jezdit v běžném provozu s 11 tisíci otáčkami a spotřebou 40 lx100 km-1, navíc pokud jo a má dost peněz, tak může zkusit třeba ferrari

+1/0
16.11.2016 17:14

J51i21ř25í 46K67o60c15u61r12e76k 6335504825638

Se spotřebouv auta souvisí i hmotnost. Když si vezmu hmotnost auta z roku 2000 a dnešního, tak to dnešní stejné třídy bude vážit možná tak o 10 % míň, ale možná bude i těžší.

V porovnání třeba s Yamahou R1, která byla špičková na přelomu tisíciletí a vážila 190 kg, tady najednou máme 156 kg.

0/0
16.11.2016 19:45

J84i74ř75í 47S15c10h38w85a51c81h 8158394398676

to je samozřejmě nesmysl, stejně jako to srovnání v článku s "luxusním supersportem" jako je Veyron. "Luxusní supersport" znamená totiž velmi těžký supersport. Je to takový protimluv něco jako "městské SUV". Takže samozřejmě existují auta, například Ariel Atom V8, které se se velmi přibližuje v poměru výkon/hmotnost (505k/630 kg včetně řidiče) k této motorce s jezdcem (220k/250kg) a nepotřebuje k tomu žádné výkony nad 1000 koní....

+1/0
16.11.2016 18:09

V58l94a79d41i94s24l89a96v 28B40u15r84y14š37e96k 1909542277344

městské SUV mě jako protimluv nepříjde, dívenka může bydlet ve městě a jezdí venčit svého pejska do lesa za město za každého počasí, navíc jezdí navštěvovat babičku a někdy potřebuje zajet do tesca pro jídlo a granule, tak ji bude plně vyhovovat tzv městský crossover třeba mazda CX3 a protože bydlí třeba v Liberci, tak nebude na škodu i AWD, na druhou stranu třeba manažér reprezentující velký podnik a hltač dálničních kilometrů i přesto, že bydlí na vesnici zřejmě půjde spíš do audi A6, než do městského SUV

0/0
16.11.2016 18:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.