- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nerikalo se tomu vzdy "cestovni enduro"?
Do terénu by pohon předního kola mohl být zajímavý. Dnes jsou už elektromotory v náboji kola běžné. Znamenalo by to, udělat hybridní konstrukci a předek pohánět elektricky, zadek klasicky, přímo.
Aha...máme novinářský název pro Scramblery..motorkářské SUV?
vetsina motorek pro deti, sama tristovka. design okopirovany jeden of druheho, zadny orginalni napad. Ducati se trosku odliseje, i kdyz to pripomina trosku sedlo a nadrz ze silnice a predek z endura
Těžko říct jak bude tříkylu vyhovovat stálá rychlost 130km/h (dálnice nebude jejich revír). Jinak Ducati má motory do L, a scrambler byl mnohem dřív jak SUV.
Jo jo, pro damy a teenagery jako delane :D
Zjistěte si kdyžtak, co přesně znamená vehicle, než začnete někde frajeřit :)
A majú tieto SUV motorky aj pohon na všetky 2 kolesá?
Prosimvás, stejně je většina SUV dvojkolek ;-)
Pro mě za mě, ale ať jsou stejně tiché jako automobilové SUV.
Furt tam nevidim zadny pas k pripoutani a nejaky airbag...
Tak to proste je. Taky deformacni zony.
Proste motorkar musi mit dobre obleceni a obudi. O helme nemluve. A i tak se musi na ceste chovat jako by byl neviditelny a myslet za vsechny ostatni, protoze on je na ceste ten nejzranitelnejsi.
Ale ten pocit, sedet na masine a svistet...... :) Je to droga.