Diskuze
VIDEO: Jak se sedí v kufru. Zkoušeli jsme třetí řadu ve Škodě Kodiaq
Děkujeme za pochopení.
P39a28v43e30l 80O43b69d40r52ž21á14l94e14k
Možná jsem to přehlédl, ale co to prostřední sedadlo v druhé řadě? To je nějak odklápěcí, nebo co? Na fotkách to vypadá jako dvě plastové desky.
M81i27r75e73k 47Š22t29e52f20a44n
Škoda stále není na špici, osobně bych si jí nekoupil, nedodělané auto
Z19d22e62n85ě71k 92V54a25l62e27n28t59a
Jo jo kdyby nebylo toho simply clever řešení, tak si to ani ty český patrioti nekoupí .....
J94i32ř23í 60S83c28h97w26a95c98h
no tak by prodej klesl o "famózních" cca 5%.....
P22e77t57r 29K83o36n83í26č74e32k
Neměla náhodou Lada Niva kdysi vzadu sklápěcí lavici?
O52n17d11r90e42j 27M19a34r30e58c84e93k
zkusím se na to podívat z člověka co by to využil. SUV je pro mě symbol člověka co neumí pořádně řídit a bojí se na silnici. potřebuje se zviditenlit nebo cokoli jiného. Praktičnost SUV dle mého názoru postrádají. Pokud chci 7mi místné auto půjdu například do Smaxe. Nádherně se řídí a je rozhodně prostornější. V případě potřeby se vyhází sedačky a může se v něm spát. V SUV se nevyspim. Jízdní vlastnosti bych řekl, že MPV bude mít též mnohem lepší. Spotřeba to stejné. Ale nejsou módní to je pravda, tam vede SUV.
Kodiaq není vyloženě ošklivej, ale jako sportovně založenej člověk bych si ho prostě nepořídil. když už tak třeba toho smaxe kam dám surf, kolo, nebo se v něm vyspim...
T10o91m25á22š 91M85á79c48a
Nevím jak v novém S-maxu ale ve starém se sedačky vyházet nedaly. Sklopit do roviny ano, ale to snad půjde i u Kodiaqa. Každopádně místa ve třetí řadě mi přijde víc ve škodovce než u Fordu. Ovšem jízdní vlastnosti S-maxe, tedy hlavně myšleno podvozek, jsou vynikající (vzhledem k velikosti auta), tak jsem zvědav, jak na tom bude tento stroj.
M48a70r49t19i10n 83K37l52u18v27á40n46e51k
Myslím, že s tým Škoda silne zaboduje na našom trhu. Klasická potreba: veľký kufor (alebo veľa sedadiel) i za cenu menšieho komfortu. U nás to má váhu.
J18a72k94u46b 24F27e77i64f13a71r
Osobně bych na třetí řadu sedadel nikoho neposadil, ještě jsem neviděl crashtest zezadu když někdo nedobrzdí. A nedejbože aby to bylo něco větší než jen osobák...
P97a45v36e83l 80O66b90d90r58ž89á65l25e13k
Já bych měl hlavně problém s tím uzavřeným prostorem kolem. Úplně stejně špatně se cítím v druhé řadě u 3-dveřového auta.
Z27d47e51n14e84k 37B90e69d67n24a39r
Zajímavé názory. Já mám Galaxy a pravidelně těch 6 dětí ze školy vozím a tahle řada sedaček je důvod proč o Kodiaqovi mohu uvažovat. Takže za mně ano. Děti v Galaxině třetí řadu milují. Předpokládám, že podobné to bude v jakémkoliv autě.
A ano v vesnici se s odvozem střídáme a všech 5 rodin 7mi místná auta máme, takže bych řekl, že nějaká část trhu jsme.
P74e75t12r 94K81l16e71i49n
Jasný, potom pro vás je takové auto potřeba, využijete opravdu jeho velikost. Na druhou stranu by bylo lepší, kdyby mělo zadní dveře šoupačky.
M46i82r42o10s25l21a35v 30J38i40n68d75r51a
Tohle mel mercedes w124 uz v 80. letech. Ale jinak proc ne. Jako nouzovka dobry.
J56a90n 29S75l74a72d79k74ý
Já jsem byl v šoku při nasedání na místo řidiče u nejnovějšího Passatu. Tohle auto není pro mě. Sloupek a nízká střecha byl pro mě nemilé překvapení,
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...