Diskuze
Cesta Hondy: od falešného razítka a ukradené spojky Jawy k titulu F1
Děkujeme za pochopení.
M19a84r45e70k 16W47o34l49f
Od te doby co jsem si pred par lety poridil prvni Type R je Honda moje srdecni zalezitost. Vlastne vsechna 4 auta co mame doma jsou Japonci, nedam na ne dopustit. Netvrdim ze vse ostatni je srot, mel jsem v zivote kde co a skoro na kazdym aute bych nasel veci ktery se mi libili, ale u Japoncu me bere kvalita ktera je videt i pod povrchem, tam kde spousta ostatnich uz na to kasle. Bohuzel i Honda uz ale treba v porovnani s autama co delala v 90. letech pokulhava a je videt ze i Japonci uz setri.
J34a66r15o42s64l22a92v 10H91e73j44n73a
"si malý Honda neuvědomil, že je potřeba razítko vyřezat zrcadlově proti otisku",
a spolužáci to kupovali.
Ale pane písálku Hovorko, četl jste, co jste napísálkoval?
O37n72d23ř89e55j 10B68u31r87e71š
NSX, S2000, Integra, CRX, Prelude, Civic Vti. Kupátka Civic, Accord a byl i Legend!
Do r.2000 asi nejlepší motory díky VTECu...
J89i57ř52í 23H65l72i16s92n18i71k89o40v65s49k72ý
Nejspolehlivější jsou dosud. Řekl bych i nejlepší. A takový motor z Civicu Type R je opravdu skvost, ať s turbem nebo bez.
R56o81b24e39r66t 23S50e48d88l95á46r
Od Hondy som mal len 2 moto, prvú cca pred 20 - imi rokmi. A ako inak, bez najmenších problémov Teraz mám tiež japonca - ale od Fuji Heavy Industries Vždy som tvrdil, že nech si kúpite čokoľvek japonské, nikdy nespravíte chybu
J55o25s15e78f 13Š61v61e75c
Tady spousta lidí opěvuje značku Honda, proti které nic nemám
Ale kolik z Vás Hondu vlastní?
Osobně mám raději jiné borce, třeba F.Porsche(ho)
J17i72ř27í 97H28l53i90s30n57i49k19o63v26s29k11ý
Ještě jedna věc - Honda Motor Co nikdy nebyla ve ztrátě. Také má jeden z nejrozvinutějších sociálních systémů na světě.
Jsou známé příběhy, např. z USA, kde zaměstnanec Hondy ve volném čase chodil po parkovištích a opravoval stírače (to byla 70. léta, tenkrát byly jiné). Podobných případů oddanosti mimo Japonsko v Hondě známa celá řada.
Také Honda opravdu dbá, aby materiály v autě uvolňovaly co nejméně škodlivých látek. I v tom je Honda na špici, ne-li nejlepší.
Accord byl prvním autem, které bezpečností dohnalo Volvo. A tak se dá pokračovat...
J59i76ř12í 92H85l77i13s73n24i66k40o68v19s72k24ý
Příběh Hondy je fascinující a v článku zdaleka není vše. Honda si šla vždy vlastní cestou a na rozdíl od jiných nebyla spojena s určitými mafiánskými strukturami v Japonsku.
Samotný Honda byl technický génius. I když prodali řadu patentů, zejména k motorům, jejich konkurence nikdy nedokázala s těmito patenty dosáhnout stejných parametrů.
Honda nevybíral zaměstnance podle diplomů (na rozdíl od Toyoty, apod.). Dal vyřešit problém. Podle toho, jak uchazeč o práci zvládl řešení, podle toho dostal nabídku na post.
Honda dodnes ve spolehlivosti motorů nemá konkurenci (i podle nákladů na opravy poruch evidované pojišťovnami). A to dodnes jezdí atmosféry točící i 8 000 otáček a mající mnohoset tisíc km. A třeba v Norsku jezdí Accord s více jak 1,6 mil km.
O tom, jak Honda měnila automobilový svět, se dá napsat mnoho. V Evropě nikdy nebyla moc známa. Za vše snad první japonský supersport Honda/Acura NSX, který je i v Pulp fiction. Tento supersport donutil Ferrari, Porsche a další změnit přístup k supersportům. Na internetu se dá najít mnoho zajímavých článků.
Dnes je to největší výrobce spalovacích motorů na světě. Honda vyvinula nejdokonalejší humanoidní robot - Asimo. Honda je leaderem ve vodíkových technologiích. Také už dávno před Teslou měla elektrovůz, ale po zkušenostech s ním s Toyotou došla ke stejnému závěru - budoucnost mají palivové články.
H75o14n98z38a 97T38a26r
U Honda motors se snaží dělat motory tak, aby byly spolehlivé kvalitní a měly nízkou spotřebu . Pokud někdo vyrábí miliony kusů a podaří se mu snížit spotřebu jen o 100ml Tak při milionech provozovaných kusů To už jsou velké úspory.
V alternativních pohonech se Honda motors moc nedaří Honda_FCX_Clarity je na trhu poměrně dlouho a prodeje jsou nízké. https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity
Také pohonné ústrojí mild hybrid IMA v Honda Insight, se ve světě příliš neprosadilo. Zákazníci chtějí i čistou jízdu na elektropohon, ale toto technické řešení to neumožňuje.
http://www.hybrid.cz/testy/honda-insight-2010
Zapomenutý japonský Elektromobil Nissan Tama z roku 1947
http://www.hybrid.cz/video-dreveny-elektromobil-nissan-tama-z-roku-1947
J86i34ř21í 40D14v36o47ř35á35k
A kde je Honda ? Jawa je v ...... .Dokáže maximálně vyrábět pár desítek let konstrukčně staré motorky na vývoz do Střední Ameriky a ruska .
J36i28ř43í 30E62r78b96e28n
To víš, Honda má taky stokrát víc potenciálních zákazníků, "trochu" víc peněz na vývoj, "trochu" víc vývojářů...
O14n98d12r40e87j 84M81a57t42e63j43k58a
Pardon. Honda dela auta? ;)))))
T26o90m13á31š 60D24v67o74ř46á98k
Honda jo, spletl jste si to s Renaultem.
J47i75ř41í 14K41ř90í39ž
Ať Googluju jak Googluju, nemužu najit něco oficiálního o tom právním sporu. Nemá někdo něco?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha