Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEOTEST: Škoda Kodiaq se nám víc líbila s benzinovým motorem

Českou motoristickou událostí uplynulého týdne bylo premiérové předvedení Škody Kodiaq v jízdních testech. Pokud jste reportáž ze seznamovacích jízd přehlédli, podívejte se na video s prvními jízdními dojmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S14t26a10n95i90s86l40a47v 74N42o32v21a90k 7728319173173

Skodovka ma dost penez na to aby si platila clanky kazdej den... uz je to nuda... Rv

0/0
22.11.2016 15:54

J70i89r35i 94G21a95z55d13a 8124673494444

to je opradvu nehezky mastodont..a ten predek s tou cernou plastovou mrizkou v kombinaci se svetly, je skutecne osklivy.

0/0
22.11.2016 10:09

T60o48m84á46š 59H73o20l37e60k 5615810781417

Krásné auto

+1/−4
19.11.2016 23:55

J88a78n 54D56l14o77u61h20ý 7124729630929

RvRecyklat jak z ucebnice - ten clanekRv

+3/0
19.11.2016 22:51

J29a53n 91J88e28l89í13n24e92k 8473745402976

Bože, nejeblo vám už?

+4/0
19.11.2016 22:33

P20a78v56e18l 18V56o62r19l96í65č34e57k 6210447658

každému se líbí něco jiného... a mě se tohle nelíbí... Rv

+3/−1
19.11.2016 19:42

P97a37v81e72l 95D80a90v82i67d 1727634876384

neni prvni sedmimistna. co skoda1203?

+5/0
19.11.2016 17:45

J86i15ř51í 14S23c57h93w98a15c12h 8938264108826

ta byla osmimístná ;-)

+4/0
19.11.2016 22:41

M32a87r67e40k 16V54a47l25í64k 5646117448263

Video v čase 1:23. Co to jako znamená, že nutno dodat, že vůz byl nový a nezajetý? Chcete mi tím říct, že když budu jezdit a opotřebovávat ho, tak bude méně vibrací přenášených do podlahy a méně hrubý zvuk od motoru? 8-o

To přece odporuje zdravému rozumu ;-(

0/0
19.11.2016 16:05

J29a95n 87D44l54o67u34h31ý 7904249300439

Kazdy motor se musi zajet, prvnich 10 000km si soucastky postupne vymezuji a sedaji. Zmizi a nebo pribude nejaka vule atd. Motor tak ma potom jiny zvuk, spotrebu, vibrace. Ten rozdil neciti kazdy, musite mit proto nadani.

+1/0
19.11.2016 22:55

S63t50a66n91i35s86l56a94v 97N67ý94v10l41t 2564425903

Nafta patří do lokomotiv a stavebních strojů. Ti smrdí aspoň tam kde je málo lidí.

+8/−2
19.11.2016 15:25

M71a50r85c12e77l 40S73t12a26r66ý 9498574753609

ačkoliv nejsem cílovým zákazníkem pro SUV, musím uznat, že to auto je naživo hezčí než na obrázcích a fotkáchR^

k debatě tady o výkonech a motorech jen tolik, že SUV se stovkou za 10s je naprosto v pohodě, je to SUV, ne závoďák žejo...

+2/−1
19.11.2016 12:45

P40e73t46r 96Č52e14r80m32á38k 9678475979290

Jenomže většinu lidí nezajímá kolik to má tabulkové zrychlení z nuly na sto, ale kolik to v reálu bude žrát až s tím naložený po střechu pojedou do Chorvatska ;-)

+2/0
19.11.2016 13:29

J46i36ř31í 62S44c13h38w20a48c21h 8188574388226

mnohem více by je mělo zajímat, kolik to bude žrát po celý zbytek roku s polovičním či třetinovým vytížením někde ve městě.....;-)

+6/0
19.11.2016 15:35

P23e11t37r 64Č51e32r42m10á89k 9458295419300

Při průměrným nájezdu a způsobu použití auta českých rodin dělá ta dovolená v chorvatsku + lyže v alpách a víkendové cesty na chalupu to samý co to courání po Praze, takže... ;-)

0/0
19.11.2016 17:59

J26i57ř70í 39S54c30h80w33a79c35h 8678934958326

.....takže při takovým nájezdu bude ten motor nesmrtelnej....

+1/0
19.11.2016 20:06

P21e38t29r 68Č35e20r62m61á46k 9138945759850

To právě nebude Rv

0/0
19.11.2016 20:30

J46i46ř84í 43S12c82h11w92a90c50h 8778134188406

bude.

0/0
19.11.2016 20:47

P88e31t12r 95Č57e36r19m88á61k 9268595159200

Nebude.

0/0
19.11.2016 21:01

J73i63ř20í 66S44c78h43w44a86c93h 8918644208936

bude, 20-30 let = nesmrtelnost.....

0/0
19.11.2016 21:23

P38e30t87r 50Č65e27r78m73á40k 9448165469480

Aha takže z nesmrtelnosti máme 20-30 let. ;-) Obecně nesmyslná debata, chybí ti v ní totiž základní parametr - nákady na to udržení při životě. Pokud budu mít neomezené náklady na servis tak udržím při životě jakýkoliv motor, pokud naopak co nejnižší tak downsizingové motory budou mrtvý suverénně jako první. Je to jen o stanovení těch kriterií.

+1/0
19.11.2016 21:31

J75i56ř84í 68S82c96h72w37a38c79h 8828434338746

servisní náklady jsou irelevantní, bohužel jsi nepochopil mou narážku na velikost nájezdu českých rodin o které jsi mluvil.

+1/−1
19.11.2016 21:49

P95e11t37r 20Č41e46r42m80á68k 9728745929870

To spíš tobě moc nejdou počty a nebo nevíš kolik je průměrný nájezd, protože při něm se tohle auto teda 30let rozhodně nedožije ;-)

0/0
19.11.2016 22:05

J40i98ř33í 74S60c96h40w66a86c12h 8348184678476

mě jdou počty celkem dobře

nenapsal jsem 30 let.....

nepočítal sem se skutečným nájezdem, ale tím tvým teoretickým "nájezdem české rodiny"....

0/0
19.11.2016 22:18

P65e98t49r 15Č17e42r51m82á71k 9138345749980

Evidentně nikoliv. Tvrdil jsi že při normálním nájezdu to bude nesmrtelný. Pak jsi upřesnil že to v tvém podání znamená 20-30let životnosti a pak ještě že náklady na servis jsou irelevantní.

Z toho vychází jednoduchá rovnice která jasně říká že tvé "nesmrtelnosti" se to nepřiblíží ani omylem. ;-)

0/0
19.11.2016 22:51

P16e94t87r 21H92o89r18á41k 1389153159324

Nad 15 let je auto pro kupujícího nesmrtelné, protože do té doby si téměř všichni koupí jiné.

+1/0
20.11.2016 10:33

P45e92t17r 18Č98e12r11m73á97k 9758805289670

A pak to auto zmizí ze světa? ;-) Mluvíme o životnosti, ta nesouvisí s počtem majitelů.

0/0
20.11.2016 11:03

P67e60t45r 57H36o30r50á84k 1979333719984

Nesmrtelné z hlediska uživatele je zcela nepochybně, protože "nezemře" po dobu, po kterou je vůbec ochoten je užívat. Mluvíme o nesmrtelnosti pro konkrétního uživatele.

0/0
20.11.2016 14:29

P90e41t28r 59Č16e37r93m44á81k 9708485449740

Zajimavá logika, takže to auto je vlastně skutečně nesmrtelně protože každý se ho zbaví dříve než to nastane, takže když se vždy včas vymění tak se mu o to prodlouží život ;-)

Mluvíme o životnosti auta, zcela bez ohledu na počet majitelů, a právě problém downsizingových motorů je ten že se to teoreticky může stát klidně prvnímu majiteli (což se prvním generacím nezřídka stávalo), a jelikož typický soukromý majitel je až ten druhý v pořadí a auto už si po 3 letech neměmí, tak tam už je to pravděpodobnost značně velká.

Takže z pohledu soukromého uživatele to právě nesmrtelné není vůbec, protože to bude mít kratší životnost než jeho stávající model.

0/0
20.11.2016 19:54

J72a10n 32D11l10o39u24h68ý 7524349380719

Ty ceska rodino, mam najeto na 1.2ce 4valec bez turba 180 tisic a to s tim jezdim akorat do prace. V zivote bych si nekoupil nejaky 3 valcovy litrovy turbo, to me ve 180ti sezere penezenku!!!!

+1/0
19.11.2016 22:59

R83o11m83a63n 46M47a68r45t18í18n70e82k 3243910480858

naložený po střechu do chorvatska se jezdí v ojeté oktávce v metle na hlínách, co byla fakt dobrej kup, měla najeto 130k a jezdila v německu jen po dálnicích.

+4/0
19.11.2016 16:58

M83a84r95c21e11l 82S63t29a27r83ý 9968934573409

v porovnání s jinými auty v této kategorii to bude s ohledme na skladbu motorů spíše šetřílek

+1/0
19.11.2016 18:30

P47e16t88r 86Č32e36r20m79á45k 9338795979650

Proč? Skladbu motorů má celkem běžnou, aktuálně tomu chybí třeba do tiguanu akorát biturbo tdi a nejvýkonnější tsi, jinak je to identické...

0/0
19.11.2016 18:52

R64a39d49e85k 18H89o37l83í66k 1378264690106

...to je placená reklama toho předraženého krámu s Boleslavi??

+3/−3
19.11.2016 11:29

P47e63t46r 61T49. 73D87v77o69ř63á92k 4364698223

A s kým ještě?

+8/0
19.11.2016 12:57

K75a14r49e72l 41B13l26á97h89a 1765966871139

;-D ... ale asi to nepochopí :-/

+1/0
19.11.2016 21:50

Z29d55e79n78ě72k 27V31a87l55e42n82t82a 3155200878934

Jo 1.4 u auta pohybující se s váhou 1,5 tuny to chce hodně odvahy, to vás budou předjíždět i kamióny na dálnici ;-D ......se divím, že tam nedávají rovnou 1.0 L jako u ovce ;-D ....

+3/−6
19.11.2016 11:13

J75i56ř59í 47S77c60h79w26a64c83h 8668834488736

a který kamion má maximálku přes 190 a zrychlení z 0 na 100 pod 10 sekund?8-o;-D

+5/0
19.11.2016 11:19

J68a63n 61D70l67o31u89h84ý 7304199470339

Kdejaka Scanie s vypnutym omezovacem a odpojenym privesem! Mel jsem tu cest na dalnici... Do 80km/h jsem se ho jeste drzel...;-D

0/0
19.11.2016 23:01

J30i70ř66í 88S36c91h38w13a24c30h 8478494348686

a kolik takových lze na dálnici potkat?

+1/−1
19.11.2016 23:10

J75i62ř23í 87S60c46h49w81a73c28h 8318444518656

Báča v Báčii se nepočítá....;-D

0/0
20.11.2016 13:48

K14a89r36e50l 10B54l40á18h59a 1755576731559

A já pořád, že je tolik bouraček kamionů ...! Dřív byl kamioňák Pan řidič. Teď mi připadá, že to řídí kde kdo ... a taky to tak dopadá :-(

0/0
20.11.2016 10:46

T44o58m48á26š 21V45a98l55d36e70r 7413580109

Dá se jet i 1,4 atmosférou 55 kW 1200 kg. Když řidič rozumí co je převodovka, otáčkoměr, plynový pedál a úsudek. Spotřeba je ovšem při rychlé jízdě vysoká. Při normální je pod 6,5 litry. A to je nějakých 15-20 let zpět

0/0
19.11.2016 19:53

J83a48n 96D48l66o90u50h71ý 7984339920969

1.4ka z roku 2008 bez turba - dalkovka za 5.6l/100km LPG. Akorat clovek musi jet podle otacek motoru, cili v pripade tohoto vozu otacky 2000 az 3500 a rychlost max 110 az 120km/hR^

0/0
19.11.2016 23:07

S49t79a37n67i13s47l39a85v 90N14o32v34a11k 7208989523203

jo a pak prejede na dalnici do leveho pruhu a blokuje me co ma na tempomatu 130!! Nekupujte si auto kdyz resite spotrebu ;-€

0/0
22.11.2016 16:02

P76e29t93r 91H98o70r91á21k 1209183659334

Kabaň se s těmi světly na nových škodovkách snad zbláznil.

+3/−1
19.11.2016 9:32

J82a45n 35Č54e29r70n64ý 8700870334321

Naživo je Kodiaq vzhledem zklamání :(

+8/−1
19.11.2016 5:24

P11e71t19r 78T25. 71D46v55o91ř96á61k 4314148973

Pro mě zase naživo lepší než z fotek.

+3/−2
19.11.2016 12:58

S14t50a19n45i55s91l39a73v 62N17ý68v96l79t 2814495433

Vypadá jeko první BMW x5, který se líbilo snad jen jeho tvůrcům a pár sběratelům kuriozit.

+3/0
19.11.2016 15:24

J81a32n 53D95l91o30u88h90ý 7754489730619

Prvni X5 je dle me nejhezci X5 co zatim vyrobili. Ty ostatni jsou takove prifouknute zrudy.

0/0
19.11.2016 23:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.