Diskuze

Tatry na Dakaru silné jako nikdy. České hvězdy jedou na klobásy a pivo

Tatra Buggyra Racing nasadí na lednové Rallye Dakar zřejmě nejsilnější tým v novodobé české historii. Do kamionů v jeho barvách totiž usednou Martin Kolomý a Aleš Loprais, dva nejúspěšnější čeští jezdci posledních let. Podívejte se na video, jak probíhalo balení před odjezdem na start.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P15a53v25e58l 19N44a27j47t

2. 12. 2016 17:47

Borci,držím palce!!

0 0
možnosti

Předloni jsem Dakar v Argentině navštívil. Jde to i bez cestovky a za docela rozumný peníze. Fanoušci jsou tam správně blázniví, přál bych to každýmu, takovej zážitek. Něco jsem o tom i napsal

http://www.thebeastandbeauty.com/argentina/90-rallye-dakar-v-argentine

1 1
možnosti

Buggyra má letos silný tým. Kolomý i Loprais patří do jezdecké špičky. Ale konkurence je velice silná - Kamaz 4 kaminony, DeRooy 5 kamionu, Veka 4 kamiony, Mammoet 2 kamiony - tyto týmy jsou schopné jet na vítězství. Takže jakékoli umístění v nejlepší desítce bude úspěch.

Jen ještě jedno upřesnění k A. Lopraisovi:

On se totiž v dubnu sice nedohodl na spolupráci s týmem deRooy (kamiony Iveco), ale jaksi už se nikde nepíše, že se dohodl v létě s týmem Veka (kamiony Man) a tento tým mu připravil dle jeho požadavků kamion, dokonce to i Aleš i tak sám prezentoval a na internet vypustil v září video, jak se v tomto kamionu (v barvách jeho sponzorů) prohání, aby následně beze slova z tohoto projektu vycouval a následně se dohodl na spolupráci s Buggyrou......

0 0
možnosti

P16e45t36r 73Č21e25r50m49á86k

22. 11. 2016 22:08

Tak on A. Loprais je komplikovaná osobnost, asi mu nikdo neubírá jistý talent (na druhou stranu nijak zázračný a špičce českých jezdců posledních x let jen průměrný), ale po lidské stránce je s ním zkrátka problém a není náhodou že po tom co dovedl zlikvidovat vlastní tým jede co rok za někoho jiného s jiným autem... Jde ke cti Buggyře že i přes toto a i přímé konflikty v nedávné době jsou schopni se s ním domluvit. R^

0 0
možnosti

K95a39r49e54l 55H13o56r75á56k

22. 11. 2016 20:01

Tatrovácká koncepce se hodí opravdu jen na Dakar.

0 13
možnosti

Tatrovácká koncepce se nehodí na auto, které se v životě nepodívá mimo silnici. Na stavbu, pro zemědělce, lesáky nebo třeba hasiče má tenhle podvozek docela dost výhod.

16 0
možnosti

Co je na tom autě skutečně tarováckého? Mimo té kulaté nálepky..

1 0
možnosti

P24e80t21r 74Č24e52r66m51á68k

22. 11. 2016 20:44

Základ podvozku. A ta kabina tak napůl - sice je od DAFu ale standardně jí Tatra dneska používá, tatrovácká kabina je zkrátka přes 30let stará a už to není ono, všechna čest Macíkovi že jezdí v tý Liazácký...

5 0
možnosti

P86e73t40r 21Č62e84r95m84á79k

22. 11. 2016 15:29

Loprais evidentně musel jít hodně do sebe když se dostal do Buggyry, tak snad to bude nyní s Kolomým zdravá rivalita a ku prospěchu věci R^

5 0
možnosti

Loprais zvolil levnější variantu pronájmu přibližně stejně kvalitního auta. Pronájem kamionu MAN u týmu VEKA by ho totiž vyšel přibližně na dvojnásobek co ho vyjde Tatra u Buggyry.

0 0
možnosti

Hezký, tohle auto jsem si vždycky chtěl zkusit řídit. :-)

1 0
možnosti

Len otazocka. Preco je pri zavodnom speciale elektronicky limitovana rychlost? To je pravidlo pre Dacar?

0 0
možnosti

okruhové tahače jsou taky omezené, ale na 160

1 0
možnosti

Jel si na splašené krávě? jel no. Tady je to podobný, akorát to víc mlátí a vytřese to z Tebe duši. Kluci přeji jen úspěch a žádné závady a proleťte cílem jako vítězové.

5 0
možnosti

P80e36t50r 89S47e93d28l54á34k

22. 11. 2016 13:19

Co krom znaku na kapotě je ještě Tatra? :-)

0 0
možnosti

Kabina a podvozek.

0 0
možnosti