- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A možná by stálo za to se zmínit i osudu paní Růženy Baumové. Na internetu jsem našel pouze to, že zemřela v roce 1975 v Praze. S manželem Jiřím měli syna a ten paradoxně utekl v roce 1986 do Austrálie.
dobrá je "rozvojová" fotka z Japonska - ta "silnice", ti lidé okolo - tomu říkám vzhledem k dnešku progres - asi jim pomohla válka nebo co.
Respekt lidem te doby, respektive i tem co dnes brazdi svet ve veteranech. Ti si zaslouzi uznani.
Pokud tam vede použitelná cesta, tak lze dojet kamkoli s čímkoli. I bez respektu.
Jiří Baum byl jeden z těch optimistů, myslel si, že se Židům až tak moc nestane. Ani křesťanská manželka ho neuchránila.
Ale ono v té době asi nebylo tolik podstatné vyznání, Jiří Baum i F.A. Elstner v té době nemohli být sockami aby podobné spanilé jízdy mohli uskutečnit. Nakonec to platí i o in. H+Z. Pochybuji, že by v té době bylo tak snadné jako dnes získat podporu a mecenáše.
Tyto články čtu vždy se zatajeným dechem a při tom koukám, jak malej kluk, co dostal od táty první Rodokaps. Všechna čest lidem té doby, co se na tomto projektu podílela a děkuji Jiřímu a Růženě za odvahu vrátit se do Československa a pomáhat obyčejným lidem v takto těžkých dobách.
ani kontaktní čočky nevynalezl žádný Čech..Otto Wichterle.a tak bychom mohli v Českých objevech pokračovat dál
Jedno z prvních aut na světě, první aerodynamický auto na světě, první v tlakovým odlévání bloku motorů, nepřekonatelný systém s centrální rourou... Češi auta prostě umí. I brouk vznikl jako obšlehnutá tatra... a pak člověk v televizi vidí huinday i30...
Jen to auto konstruovali sudetaci, ktere jsme vyhostili.