Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pět let provozu nejlevnějšího auta na trhu. Měsíčně vyšlo na 2 000 korun

Malé aygo je spolehlivé a z hlediska provozních nákladů nenáročné auto. O moc levněji už jezdit s novým vozem nejde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a52k68u21b 74K97r79o46u72p74a 5844507498753

No, ale jezdit s tím je za trest ;-D

0/0
20.12.2016 20:04

B65o93h63u84s68l10a29v 61B15i65n34k25a 1299246428560

Proč? Mám Citigo a do města ideál.

0/0
25.12.2016 11:47

J77a68n 36G13a32z88d54a 6582318423787

Před zhruba stejně lety jsem si koupil ojetou Corollu. Pořizovací cena a roční náklady bez benzínu mi vycházejí podobně, v podstatě jde o bezporuchové auto i při dnes 300 000 najetých kilometrech. Opravovaly se jenom probržděné brzdy, měnila se baterka, gumy, občas žárovky a snad jednou nějaké těsnění před technickou. Jenom benzín vyjde při průměrných 30 tis. kilometrech ročně dráž. Na kilometr to nepočítám, ale levněji než s Toyotou se dá těžko jezdit.

0/0
16.12.2016 20:46

P83e63t63r 87M73i29c27h32a62l 2560984461282

Zase nemůžeš srovnávat nové a ojeté auto.

0/0
17.12.2016 6:52

J85i27ř46í 12J86u59ř77i65c13a 2258953251

Proč ne? Máte 230000 na auto. Koupit nové za tu cenu nebo ojetinu v plné palbě? To je otázka.

0/0
17.12.2016 16:21

P24e46t53r 76M49i15c62h36a30l 2450964501772

Protože jde o jinou třídu auta. Protože jinak klesá cena ojetiny a nového auta. Třeba.

0/0
18.12.2016 20:48
Foto

M59i94c12h90a78l 98N78a32j17m27a14n 7519513716710

Nechápu uvádění měsíčních nákladů na auto - to je totiž údaj, který nic neříká. Daleko průkaznější jsou náklady na 1 km. A uváděné náklady 4,6 na 1 km už nejsou takové "terno". Sám mám celkové náklady u auta těsně pod 4 kč/km - a to rozhodně nemám minivůz:-/

+1/0
16.12.2016 17:04
Foto

M64i22c79h48a67l 71N59a82j72m55a23n 7519453196970

Jinak pro zajímavost, moje měsíční náklady na auto jsou na úrovni 16 500 Kč.

0/0
16.12.2016 17:06

J50a29n 95H33r36u64z74a 8734338259277

Pro nové C1 (což je to stejné). Ujeto 81 tis. km s průměrnou spotřebou 5,03 a komplet náklady mimo PHM jsou 54 tis. (včetně pneu, disků, STK, ručení a 4 ks dálničních známek) PHM + náklady činí 130700 kč takže na 1 km to je 1,61 kč bez amortizace vozu. Samozřejmě neutrácím za značkový servis a nekupuji originální díly. Zatím jsem kromě destiček nepotřeboval žádnou opravu. Filtry, olej, pneu, stěrač a letos po 8 letech baterka.

+1/0
17.12.2016 15:39

M92a16r28e48k 34J96a43n90e71č17k64a 1587826163981

To je zřejmě motivační článek na to, aby lidi začali více jezdit MHD, protože jinak každý ví, že soukromý vůz je vždycky prodělečná investice, nicméně každému to za to pohodlí a rychlost přepravy stojí ;-)

0/−2
16.12.2016 16:37

P21e39t45r 65N57e43c22h19a75n83i55c27k44ý 7173886488550

Jenže demotivačni pro ty co auto mají, protože většina nákladů je ať auto stojí nebo ne

0/0
17.12.2016 15:55

T32o50m77a53s 64S33i30s25t18e53k 3475895851700

A tam kde nejezdi MHD nebo jina doprava budu chodit do prace pěšky nebo na kole mam todo prace 20 km

0/0
17.12.2016 23:52

P22e27t36r 52M45i38c67h66a83l 2800954511642

Tam, kde nejezdí MHD, to nemá k čemu motivovat.

0/0
18.12.2016 20:50

P78e78t97r 83N81e68c18h35a42n37i55c56k15ý 7243496498880

Já kdož auto nemám jsem za tento článek rád a aspoň si podle něj můžu udělat představu. Na miniauto mi nyní 200 tisíc přijde teda sakra moc, vždyť to je skoro jak kapotovaný skútr a výkon to má podobný. A když už Toyotu, tak bych volil spíš Yarise, který aspoň má kufr

+1/0
16.12.2016 15:32

J73a29n 89H23r42u10z17a 8634528199877

Když jsem zvažoval Yaris nebo C1 (v základu stejné motory Toyota litrový atmosférický tříhrnek s rozvodovým řetězem) dal jsem před 8 lety přednost C1.

I dnes je to rozdíl 50 tis. kč. Faktem je, že to není auto na rodinou dovolenou, ale nákupní taška, která odveze pohodlně 4 lidi a proto se do něj vejde přesně jen kufr nebo tři kabely s nákupem. Ovšem když sklopím sedadla odvezu poměrně velké věci a na stavbu jsem běžně vozil třímetrové KG trubky.

+1/0
17.12.2016 15:48

P64e66t96r 56N22e68c50h45a19n69i64c30k76ý 7453796898800

V Yaris si 4 lidi představit umím, do C1 se bez amputace nohou vejdou taky? Jezdil jsem VW up a tam se vzadu prostě sedět nedalo

0/0
17.12.2016 15:54

B95o40h24u28s27l93a16v 75B60i51n46k78a 1899296398590

Kolik měříte. Já mám 174 a za sebe si v totožném autě (citigo) sednu v pohodě.

0/0
25.12.2016 11:49

L30u69d74v39í98k 43G45a72j13d39o28š18í98k 2225773614192

Výhodné havarijní pojištění na auto s hodnotou 120 000 se spoluúčastí min. 5 000 je skutečně terno. Auto s takovouhle hodnotou si tímto způsobem pojistí leda blázen. Obvykle se pojistka neuzavírá vůbec.

To by vám udělalo měsíčně nějakou pětinu nákladů dolu. Akorát když auto pořizujete "výhodně" na úvěr, tak vám nic jiného nezbývá.

.

Vůbec nechápu, k čemu tenhle článek má sloužit. Snad leda jako reklama na Toyotu.

0/−2
16.12.2016 14:43

R36o67b21e94r68t 47K71o90c79i60á27n 5149667296497

U nového auta že se obvykle neuzavírá havarijko? Vy jste velký znalec. A nebo žertéř.

+5/−1
16.12.2016 15:24

J35a69n 56H74r14u60z80a 8624938509257

Koupil jsem C1 za hotové a pojistku nemám. Na co když je to low cost a za 54 roků jsem nezavinil žádnou nehodu? Chápu, že kdo neumí jezdit a bourá ten tu pojistku potřebuje.

0/0
17.12.2016 15:52

V87l74a96d76i47m72í83r 69K62r61á27l 4643606320132

teda ty náklady na servis jsou pekelné, 11 tisíc za přední sklo na takovej kotrmelec je zlodějina. Výhodné havarijko, spoluúčast pět procent ale minimálně pět litrů

0/0
16.12.2016 14:17

J48a28k81u28b 68Š46a19f78a82n39d65a 7125567581551

Jo, to mě taky zarazilo. Mě stála výměna čelního skla u staršího Fiata 4000,- (sklo + práce + materiál). Koukal jsem na net a čelní sklo na Aygo je kolem 2500,-. Jo, když to jde na pojišťovnu...

0/0
16.12.2016 17:00

J15a26n 53H53r58u95z93a 8134238539297

Výměna v roce 2013 u C1 (což je stejné) 4639 kč. Ovšem za hotové. Pro pojišťovnu jsou připraveny jiné ceny i když 11 litrů to je snad jen v Praze.;-D

0/0
17.12.2016 15:55

V95o65k86o17u14n 95V51l11a22d62i79m75i80r 8772778959238

Je jen otazkou, zda se toto da nazyvat jeste autem. vzdyt se tam ani nevejde nakup na tyden. Ale po meste a okoli se s tim jezdit da. rozhodne je to o nejmene tridu lepsi nez byl polskej maloch.

0/−3
16.12.2016 14:14

J46o81s70e37f 20Z17d56r10á20h16a72l 2170540251688

Často se přete sám se sebou?

+1/0
16.12.2016 15:37

V73o48k49o53u90n 75V34l69a60d55i46m92i34r 8502718749808

???

0/−2
16.12.2016 18:29

J98a79k65u40b 82Š91a84f58a40n16d92a 7885787921661

2 lidi kteří jedou občas? Proč ne.

+2/0
16.12.2016 17:01

L46a21d12i42s38l34a14v 46M22a22c20h81á73č24e32k 8599477407910

Tak a ještě to zkuste prodat za těch 120.000,-;-D Sice se říká, že každý den se rodí jeden blbec, ale jestli až takový...

+6/0
16.12.2016 14:07

A17d73a59m 37M90a56l63ý 4930607692401

Cena nyní - 120. tis. Kč? Když mají podobné v áčkách za 125 tis., tak počítejte, že 60 - 80 by vám nabídnout za to vaše mohli. :-P

+2/0
16.12.2016 13:26

M61i78r55o22s48l39a46v 56S94u42r53m28a72ř 7196219440172

Tak t výkupních cen áček bych teda nevycházel.

0/0
16.12.2016 15:37

A19n21t18o93n44í22n 41S16e19b28e46r52a 7593528230849

Jo když kupuju slušné oejtiny, vetší a vbavené auta, tak se taky dostanu se vším všudy na 2 tisíce, ale aspoň to už stojí za to. A nejezdím v nákupním košíku.

0/−1
16.12.2016 11:24

J93a75k84u68b 38Š37a53f71a26n50d64a 7715857431881

Tak taky jsem koupil ojetinu za 28t. Zatím rok a půl, 20t najeto a vše OK.

0/−1
16.12.2016 17:02

J25o75s96e44f 46Š62o51l72t61e80s 8734918480313

Hezký výpočet. Tady je aspoň vidět, na kolik vyjde obecně provoz auta, které tak nějak normálně jezdí. A to se v tomto případě jedná o poměrně levnou variantu miniauta.

+3/0
16.12.2016 11:12

J79a10r63o95s18l43a53v 19K98a79d83l63e31c 5281709752431

To jsou přímo politické spekulace;-DRv

+2/0
16.12.2016 8:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.