- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Připomnělo mi to rok 2000. Tehdy se mi dělalo špatně od žaludku, kdykoliv jsem se na ulici podíval na "odvážné" řešení zadní partie vozu Ford Focus: http://www.automobile-catalog.com/img/picto28h/ford_europe/ford-focus-ghia-5-door-3.jpg
Toyota ovšem zašla ještě mnohem dál a tento klasický antidesignerský úlet ještě v mnohém překonává. Některým se to chaotické řešení ovšem bude líbit, právě pro tu monstróznost a tvarovou nelogičnost. To je věc osobního vkusu.
Je to klasika posledni doby. Aby se to libilo mladym, tak to musi mit co nejvic zakryty vyhled dozadu a co nejvetsi slepy uhel.
A takto vysokou spotrebu u auta, jez jeste musite vytacet, aby to vubec jelo zive, nechapu. Tentokrat za me Toyota . Posledni Toyota, co se mne zdala vydarena (krome interieru), byla RAV4 s sestivalcovym motorem nekdy pred 10 lety.
Já myslím, že to C-HR by mohlo znamenat "Copy Honda-R" :]
Dalsi zbytecne, zato zcela neprakticke neco, co vychazi z te veci, ktere se drive riklo a
Obdobne jako Honde Civic, i tomuto davam za odvahu v designu. Nemusi vsichni jezdit stejnymi auty. Bohuzel je to ale Toyota a ta nam uz pres prah domu nepujde.
Někomu se to možná líbit bude, ale mně se to zdá pěkně hnusný.
Na první pohled to vypadá hrozně zajímavě a ten odvážnej design je pecka....ale buď ať je to sranda řídit, nebo (a to v případě crossoveru dává větší smysl) ať je z toho sakra vidět.
.
Až budu chtít nepraktické auto, ze kterého bude blbě vidět, pořídím si další Alfu, ta aspoň dobře jezdí.
Navzdory velikosti auta je ten interier hrozne stisneny. Japoncum to mozna nevadi, ale pro Evropana je to nejintenzivnejsi pocit ktery zazije hned po nastoupeni. Navic je to zbytecne.
No nevím... nějak si neumím sám sebe v tomto autě představit. Asi už stárnu a je mi spíš bližší auto s konzervativnějším dizajnem