Diskuze
VIDEO: Test deformačních zón ukázal, že měkčí auto může lépe chránit
Děkujeme za pochopení.
T12o44m13á41š 27V63a28l76d97e15r
Stačí se podívat jak dopadl test Audi Q7 proti Fiatu 500. Totálně tvrdý, těžký, velký vůz drtí prcka a posádka Fiatu nemá žádnou šanci. Celé NCAP zkoušení je na nic, když automobilky konstruují vozy na test. Proč mají vozy nesymetrické deformační zóny. Největší prasárna byla, dávat si před vozidlo železný rám. Vozidlu se samonosnou karoserií to moc v terénu nepomůže a v běžném provozu jde o docela účinné beranidlo.
O94d56s42t56r26a17n11ě29n90ý 48U68ž17i24v64a63t61e56l
D69e80n43i19s 85H38u11m59l
Kvůli takové samozřejmosti snad nemusej ničit auta a stačí se zeptat středoškoláka.
V37i42k70t18o44r 73S39v28o94b90o22d24a
Tak si to shrňme: "měkčí" konstrukce se při nárazu více deformuje je to pro oba lepší, protože ta deformace pohltí více energie, kdežto tužší konstrukce se méně deformuje (šok!) a je to při nárazu horší. Wow. Chápu to správně, že jsme právě objevili princip zvaný deformační zóna?
J12i78r11i 27V98a49l86e43k
Ano, ale myslím že spíše poukazují na fakt, že dvě deformační zóny jsou lepší než jedna...
M94a29r48t77i64n 16K58l95u63v94á19n27e41k
čo to je za blbosť?
Deformačné zóny v aute nemajú za účel chrániť posádku protiidúceho vozidla.
Je to sice smutné, ale je to pravda a fyzika.
A kupovať SUV je stejná bezohľadnosť voči vodičom normálnych áut. Ale taký je život, každý chráni sám seba. I na úkor druhých.
Najmutnejšie je že ked pred školou zastavujú rodičia na tých najnemožnejších miestach, aby ich deti mohli bezpečne vystúpiť z ich bezpečného SUV a pritom ohrozujú druhé deti. Pretože ich nútia kľučkovať medzi autami z ktoprých nieje výhľad dopredu ani do strán na malých ľudí.
Neuvedomujú si že to isté robia iní rodiča s ich bezpečnými SUV ich vlastným deťom. Vzájomná bezohľadnosŤ alebo vzájomná ohľaduplnosť?
J88i74ř40í 21H56l73i39s88n29i72k50o47v54s89k79ý
Není pravda. Deformační zóny mají chránit všechny živé lidské bytosti tím, že absorbují kinetickou energii. Z podstaty pak vyplývá, že pokud se srazí 2 auta, správně navržené zóny chrání obě posádky.
Nevím, jak jste z fyziky mohl vyvodit něco podobného.
J37a25n 42K63r10u80p93k81a
Honda je proste navrzena bezpecneji. Neni to poprve, co vyhrala v nejakych nezavislych crash testech (ne NCAP). A to se mi libi, ze se snazi delat veci proste poctive(ji) a ne jen na miru nejakym planovanym testum a papirovym porovnanim - viz treba nejmene toxicky interier (ne jako Francouzi), vitez ruznych losich testu (Tourer vs Korejci), kvalitni protikorozni ochrana (ne jako nekteri jini Japonci).
Mj. ta Honda je 9. generace.
J16a89n 35H85á86j91e22k
Nebo třeba taky fakt, že pro auto z roku 2003 jsem dostal přes ministerstvo dopravy, které zastoupení Hondě zprostředkovalo odeslání dopisu, ke svolávací akci na výměnu airbagu.
V servisu mi pak řekli, že Honda toto běžně dělá, tj. že se ke svým autům hlásí, i když jsem přímo já auto jako funglovku nekoupil. Prostě jsem teď vlastník, a je na mě, jestli auto k bezplatné výměně přistavím.
P14e15t10r 74S37p27a61t67z26i47e83r72e75r
je potřeba dělat auta trochu měkčí..:-) aby po takových bouračkách neměl nikdo roupy je řezat a dělat z nich opravené....prostě auto po bouračce podobného typu by mělo vždy skončit na vrakovišti. Už tak je aut na planetě víc než dost ...
Z73b40y80n80ě47k 68J28a58n95d35a
A ten řidič tedy přestane jezdit, nebo si koupí nové, jistě ekologicky vyrobené auto?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč