Diskuze

Nenastartovali jste? Autobaterii vám zabil mráz, ale může za to horko

Zimní období je pro akumulátory kritické. Ke koupi nové baterie se však řidiči většinou rozhodnou, až když mrazy trvají delší dobu nebo jsou opravdu tuhé. Většinou je k výměně akumulátoru donutí až to, že ráno prostě nenastartují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Baterii neřeším. První mi vydržela osm let a druhá snad dožije s autem. Všechna předchozí auta mi ukradli dřív, než jsem měl problém s nějakou baterií.

0 0
možnosti

A jak je to s tou bezúdržbovou? Co je uvnitř? To se nic během používání neodpaří nebo jak je to? A během nabíjení se tam netvoří žádný plyny? Prosím, poučte amatéra. Díky

0 0
možnosti

T48o93m46a63s 82N73o82v77y

6. 12. 2016 22:34

starsie auta mali ovela menej elektroniky, ktora bateriu vybija aj ked sa auto nehybe..

Mam novy VW a neustale problemy s vybijanim baterie hoci jazdim dlhe trasy, zere to hlavne akykolvek doinstalovany alarm ktory musi napajat rozlicne snimace odparkovaneho auta

0 1
možnosti

Zajímalo by mne, jestli třeba Chorvati také používají v autech baterie, když tam těm bateriáím to letní horko teda tak vadí? ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

J70i81ř26í 51E75r39b95e70n

6. 12. 2016 22:09

No oni zase nemají problém s mrazem ztuhlými oleji nebo vyhříváním sedaček :-)

2 0
možnosti

Může mi nějaký odborník vysvětlit, jak dává zabrat klimatizace baterie, když je jeho kompresor pohání řemen? Dik

1 0
možnosti
Foto

U kompresoru máš elmag. spojku . Její odběr sice není dramatický , ale poměrně často zapíná . A stokrát nic umoří i osla .

0 0
možnosti

M��e mi n�jak� odborn�k vysv�tlit, jak d�v� zabrat klimatizace baterie, kdy� je jeho kompresor poh�n� �emen? Dik

0 0
možnosti

Potřebuji poradit. Lze dobíjet u moderního vozu baterii, aniž by se od ní odpojily kabely?

0 0
možnosti

Některé inteligentní nabíječky, např. Ctek to umožňují i přes klasickou autozásuvku (autozapalovač), ale nedoporučuji to. Vždycky je jistější nabíječku připojit přímo na autobaterii a odpojit aspoň +12V kabel od baterie. Tak máte jistotu, že nemůže dojít k žádnému poškození elektronické součásti ve vozidle.

1 0
možnosti

Auto mám devět let, moc nejezdím, respektive jezdím na krátké vzdálenosti, najeto mám sto tisíc, baterka původní, jezdím na pravidelné prohlídky a údržbu, No a po dvou letech mi v servisu doporučili novou baterku, což jsem neuposlechl a ještě jezdím. Třeba zákon schválnosti zapracuje a umře..

Jinak souhlasím, že nová baterka vydrží, ty další už ne třeba i v hodinkách například..

1 0
možnosti

Na vojně byly v autech baterky staré i dvacet let. Úloženky byly trvale připojeny k nabíječkám a autům co jezdily dělaly servis baterek akumulátorovny. Jak to dělaly nevím ale dvacetiletá baterka nabyla žádná výjimka.

Článek obsáhlý ale nikde ani zmínka jaké napětí má mít plně nabitá baterka. Snadno se to zkontroluje voltmetrem a není nutno jezdit do servisu.

2 0
možnosti

J93a29n 64H66r27u47z84a

6. 12. 2016 13:11

Když jsem na dobité baterii naměřil 13,6 V myslel jsem si, že to cvakání místo startování nemůže být vadná baterie. Byla.;-D Při tom smrt baterky jsem zatím zažil vždy dík zkratu na jednom z článků a tak jsem měřil třeba 10,5 V.

0 0
možnosti

Servis bezúdržbové baterie. Joke dne. Jediné, co s ní jde udělat je dobíjet ji.

0 0
možnosti