Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová fiesta má být víc nóbl, už jsme v ní seděli

Nová, už osmá generace fiesty se začne v Česku prodávat nejdřív v červnu příštího roku. Vzhledem k úspěšnému tažení aktuální generace modelu, který letos slaví čtyřicátiny, ani není důvod spěchat, i když mu táhne na osmý rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F80r45a68n41t86a 86N91u58d40l24i80s 5115603218747

A co je jako na Fiestě "nóbl"? Pořád je to obyčejnej chcípák do města, kór s tím motorem ze sekačky.

+1/−4
2.12.2016 19:37

J50i67ř72í 57S71c24h48w74a25c28h 8908834878746

tak se 180 koníky na stovce pod 7 sekund, jj typickej "chcípák do města" ;-D

+8/0
2.12.2016 19:43

K76a36r25e96l 38B92a65r94t31a30k 9236771745986

Umíte Františku také něco jiného než motor ze sekačky, nebo vám to duševní kapacita neumožňuje?

Jinak to chápu, že nad vaše auto xy s min 6l V8 není. To jezdí po dálcici za 5,5l při 160km/h ;-D

+1/0
3.12.2016 15:37

V19l82a53d78a 28S72i64m64o96n28i19k 3369263793715

Vidím, že motor ze sekačky je vaším oblíbeným souslovím. Jenomže už je to trochu ojeté rčení ...

0/0
5.12.2016 16:21

V23a77c59l75a77v 67V11a13v50r84a 3437164485637

Jako hračka pro starší děti to je OK. V USA to nemá vážnost. Dělá se to jako bokovka v Mexiku. Fiesta možná vyhovuje tahnout ji za "obyťákem" někam do přírody a používat ji na cestách z campu na nákupy.

Auta a Trucky pro dospělé vypadají jinak. Tedy F-350,

Nejprodávanějším autem v USA už po bezmála 30 let je Ford F-150. Silverado od GM je také pěkné a bezpečné vozidlo. I když benzín i diesel podražily už na 14Kč za litr.

0/0
2.12.2016 15:56

J31i72ř38í 17S98c20h92w54a61c76h 8878634838806

nj, a Toyota v Mexiku dělá taky takovou "bokovku" a "hračku pro děti", Tacoma se to jmenuje

+1/0
2.12.2016 19:38

J62a29r50o38m81i23r 67M10a72r49t91i84n50e81k 1805393350865

Americane budou chodit pesky nebo jezdit na oslech, jestli priliv lidi z jizni ameriky bude pokracovat. Nemaji penize ani na splaceni uroku z astronomickych dluhu.(+-500 miliard rocne). Takze nebudou mit penize na Fiestu ani na Festivu. Bylo to zajimave imperium.

0/0
3.12.2016 2:27

M23a82r25e88k 83J48a12n96e55č34k92a 1207726803221

Ta to vypadá, že i na dvouválec už je našlápnuto. Nebude dlouho trvat a i 4válec bude brán, jako dnes již spíše exot V6 nebo V8, bohužel.

0/0
2.12.2016 14:37

M76a19r39t21i61n 93K71a54r91á60s75e23k 9378653118938

No vypada k svetu, ale v tehle kategorii bych osobne sel do mazdy 2, pokud clovek nepotrebuje usetrit za kazdou cenu...

0/0
2.12.2016 13:59

J84i63ř59í 97S81c85h77w65a89c39h 8988374898446

u "běžných verzí", co stojí mezi 300-400 tisíci, souhlas,

ale pokud člověk opravdu nechce šetřit a je ochoten jít do nejvyšších verzí, tak tam verze Fiesta ST+ Mazdu 2 celkem slušně "převálcuje" za zcela nepatrný příplatek.

0/0
2.12.2016 19:56

P81e19t92r 57S59v47a97č29i42n39a 8626449261682

To je trend? miliarda čudlíků, blikátek a displayů a motor nikde?

0/0
2.12.2016 13:43

A50n19t48o61n38í65n 52S11e33b28e82r20a 7663388870439

Ty displeje trčíčí nahoru z palubní desky to k smrti nenávidím....

+2/0
2.12.2016 13:37

T20i60b86o62r 72M42a12t75u77l47a 8308517601832

trošku nechápu, že hned vedle držáků nápojů jsou nějaké čudlíky...každou chvíli si něco rozleju, pravděpodobně se to ale nikomu jinému asi nestává :-)

0/0
2.12.2016 13:26

M30i43c65h35a15l 15F19r64ý71d63a 1382769983372

Já měl tu úplně první verzi 1,3S a bylo to úžasné auto. Geniálně jednoduché a neskutečně agilní. Občas se mi při skutečně ostré jízdě podařilo hrábnout si i při přeřazení na trojku :-P super kára R^R^R^

0/0
2.12.2016 12:41

T85o95m18á31š 30H15l52a66d36í94k 7477459669814

Mě se teda líbí hodně. A co teprve taková ST ;-)

+3/−2
2.12.2016 12:22

O35n43d27r16a 43B51o91k49ů92v59k93a 2468500707670

Tfuj tajb, ten interiér je fakt hnus 8-o

+1/−1
2.12.2016 12:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.