- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemůžu si pomoct, ale vidím v tom zkopírované BMW řady 3.
Starý BMW se vždy prodá, ale ze staré Alfy je jenom rezavý stín...
Kudla! To kochací video je sice hezké, ale radši bych si poslechl zvuk motoru, než ten hudební podkres. Záběr zevnitř by taky nebyl marný!
Chápu, že nejsem v cílové skupině tohoto článku (jako typickou ženskou mě na autě zajímá jestli z něj dobře vidím, při řízení nemám pocit, že auto ovládá mě a velikost kufru), ale prosím, mohl by mi někdo napsat, jestli muže opravdu při výběru auta ovlivňuje název modelu?
Tak že by název modeu rozhodl o nákupu auto, tone. Ale napomáhá jeho celkové přitažlivosti. Prostě jinak zní, kdyby se auto jmenovalo Alfa Romeo i40 a jinak zní Alfa Romeo Giulia a k tomu Veloce navrch.
Mě to bylo hned jasné. Cena 1,2 milionu to jsou komici. Ve Fiatu by si měli uvědomit že není rok 1970 a Alfa Romeo není Ferrari.
A tak se podívej na to, kolik stojí podobně motorizovanej a vybavenej Superb, Passat, nebo Mondeo. A to vůbec nepíšu o tom, jaké řešení pohonu a podvozku Giulia na rozdíl od výše zmíněných aut nabízí.
Trochu mě mrzí, že Veloce nemůže mít manuál, alespoň k tomu benzínu. Přece jen 2,9T V6 Quadrifoglio je možné s manuálem mít, ale rozdíl v ceně je asi jako rozdíl ve výkonu - značný.
konecne tu dostávají prostor i ostatni kromě vesnické skodovky.
Alfa
ale škodovácký závislák Báča ji nezapomene připomenout....
Sympatický! V době kdy kde kdo cpe do aut nějaký šetřivý 0.9l o třech válcích jsou pořád naštěstí značky, který tomu uměj dát opravdový koule.
to je ale békovina? Kdo proboha cpe do auta podobného zaměření 0.9l ???