- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
35 je dost málo i na slow travel.. A do terénu to taky zrovna není.. fakt spíš jen tak po vesnici, na pole.. nevyužitý potenciál :)
Moje zkušenost s elektro skútry je, že ten jeden kW musí být z převodován, jinak by to v mezních situacích neutáhlo. A ještě bych chtěl upozornit na tak zvané automatické nabíječky baterií. Ne vždy se vypnou automaticky. V takovém případě dojde k přebití baterií a k jejich nadměrnému zahřátí. To prakticky tyto baterie zničí a poškození je potom nevratné. Baterie se musí v takovém případě vyměnit za nové a to není zrovna levná záležitost. Jinak poruchovost samotného skútru byla minimální, pouze jednou menší požár za jízdy. Dnes už opraveno, jednalo se pouze o studený spoj v místě, kde šel proud přímo do motoru.
1 KW a 400 kg nákladu? No tak do kopce krokem. Vím, co umí 8 kW motor a je to tak akorát na podobný vehikl.
Po shlédnutí elektroinstalace na fotce č. 18 musí nutně napadnout otázka: kolik se toho vychlastalo v průběhu schvalování homologace pro silniční provoz?
Stačí jedna myška vlevo vpravo a rozesmáté holčičky sedící na bočních sajtnách jak slepičky na bidýlku se budou válet po saltech nazad v prachu cest.
A co je na tomhle krámu potřeba dotovat? Pokud za něco stojí, tak si ho obce klidně koupí za těch pár korun i tak. A pokud ne, tak to tlačit dotacemi je blbost, protože zrovna v tomhle případě je ta věc na úrovni amatérských pokusů s elektropohonem tak z roku 1975.
Tuk-tuk z Číny pro Česko ??? A nebyl by lepší Ťok - Ťok z Česka do Číny ?
Baterky se za minutu nevymění, jak tu někdo psal, minutu strávíte jen nadáváním nad povolení matic z kilometr přečuhujících závitovek, taková amatéřina. Baterky ani nemají kryt, takže žádné omytí wapkou po reklamované jízdě v blátě. Vozítko na mě vůbec působí dost amatérským dojmem, jako slepenec součástek-mrkněte na fotku úložného prostoru pod lavicí řidiče-volně visící kabely, konektor jen tak na uprostřed, místo aby vedl jeden krytý svazek do krabičky a celé to bylo chráněné proti tomu, až tam Franta lupne basu piv, nebo bednu s nářadím aby neurval kabely. A "vůbec nejvíc" je fotka č.18, kde od snímače vede zalomený kabel, který je uprostřed spojený a omotaný izolačkou. A nejvtipnější fotka? Č.6. Nikoho to nezajímá, koukněte na pozadí ;-)
Jojo, máte pravdu. Kvalita dílenského zpracování je na některých místech opravdu špatná. Myslím, že většina doma dělaných traktůrků je udělaná líp, protože si s tím majitelé vyhrají daleko víc. Už jen protom, aby kritici z řad sousedů nemohli kritizovat ani ty nejmenší detaily Ale tohle je třeba nějaký předprodukční typ a samotná prodejní verze už bude uhlazenější a dodělaná.
Kilowatový motor měla jednorychlostní Babetta. Chtěl bych vidět, jak by tahala 700 kg?
Babetta s vhodnou (tj. velkou) redukcí otáček by utáhla i vagon