Diskuze

Renault-Nissan vyměnil šéfa vývoje motorů. Čeká velký problém s diesely

Philippe Brunet je nový šéf vývoje motorů aliance Renault-Nissan. Ta zpráva na pohled moc zajímavá není, ale informace ze zákulisí odhalují velmi zajímavé pozadí. Automobilka podle všeho zaspala ve vývoji motorů, vyplouvají na povrch mezery ve spolupráci Renaultu s Nissanem a ke všemu hrozí průšvih s diesely.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DA

chacha. Až Vám do benzinového auta namontují filtr pevných částic, kterým zabili diesely, tak jsem zvědavý co budete chtít mít ve svém přibližovadle vy. A že už se to připravuje.

0 0
možnosti
JS

to jako ten neustále stoupající podíl dieselů na prodejích = zabitý diesel? 8-o

něco jako "zabili Kennyho, parchanti!" ;-D

2 0
možnosti
Foto

To mě u Nissanu moc nepřekvapuje, už na začátku roku byli schopni do x-trailu nabídnout jen 1.6 benzin a 1.6 naftu. No a to ještě přestaly dělat Navaru 3.0 V6 a licenci prodali VW, kterej ji (asi po upravě) cpe do Amaroků.

0 3
možnosti
JV

Exhalace jsou problém hlavně státní zprávy. Tam se musí hledat jádro pudla. Parametry jsou nastaveny zákonem a jak je patrné v USA to rozpoznali. Nesmyslné spotřeby motorů mimo jiné bijí do očí.

To co mne opravdu bere je to, že po ujetí cca 125 tis.km na motoru Renault 1,6 Dci 130 PS mi odešly rozvody. Tři týdny se čekalo na nově rozvody, údajně nedostupné pro velké množství požadavků. Nové nakonec prý byly od Nissanu a ne od Renaulta. Nikdo zatím tuto záležitost nekomentoval ve sdělovacích prostředcích.

Určitě, máte-li ve svém autě tento motor - pozor. Mně se rozvody nepotkaly, a vy si to musíte ohlídat.

0 0
možnosti
OL

125 000 docela jde, mně na i30 odešly v 90000 km.

Renault motory sdílí s Nissanem a Mercedesem, takže není problém, že rozvody vám poslali z Nissanu.

0 0
možnosti
IP
PM

P96e28t71r 53M96i79c70h48a59l

11. 12. 2016 9:06

S vykuchaným filtrem určitě.

1 0
možnosti
MF

Tak to bude mít Mercedes pěknej problém...

1 0
možnosti
Foto

Njn. Nafta patří do traktoru.

2 2
možnosti
JH

J22a12n 29H50á46l53a

9. 12. 2016 12:18

Zajímavé, Mazda s benzínem bez downsizingu EURO 6 plní bez problémů...kdepak asi udělali soudruzi z Renaultu chybu?

Aha, koupili Nissan a místo toho, aby převzali japonské technologie a poučili se, začali tam cpát primárně francouzské... tož sbohem Nissane, sbohem asi i Mitsubishi, dělávali jste pěkná auta.

8 1
možnosti
Foto

Zrovna Nissan měl silné stránky jinde než v motorech (například podvozky, nápravy atd.). Myslím, že motorově jsou na tom nejlépe vámi zmiňované Mazdy a pak také Hondy.

4 0
možnosti
JS

viníkem situace kolem dieselů nejsou žádní ekoteroristi:

To jaké budou platit emisní předpisy ví výrobci jak dlouho dopředu?

10 let? 15 let? 20 let? No prostě hodně dlouho!

A co pro to systémově udělali, aby je plnily?

Kromě úpravy SW ;-) téměř nic.

Spíše naopak! Auta neustále zvětšují, zvyšují, systematicky navyšují jejich hmotnost.

Je pak celkem logické, že přes určité pokroky v technice, auta žerou více než by měla, produkují více emisí a zpřísňující se limity plní stále obtížněji.

A zákazník? Ten chce větší auto. Nejlépe SUV!

No proč ne on na to přece má, že....

Ale paradoxně chce ho stále častěji s dieslem, protože už "nemá na benzín"!!!!;-D

1 3
možnosti
TM

Mno... představ si, že na benzín bych měl... ale proč bych platil za benzín, když v naftě je to mnohem pohodlnější a příjemnější (ekonomická výhodnost je otázkou - cena dieselu v mém případě cca 120 000 navíc oproti benzínu (který by byl výkonnější, bez SCR, s levnějším servisem ... ).

Jinak pokud by ses podíval na produkci CO2 na kilometr, tak jsem na tom s tím dieselem kus lépe... a v reálném provozu ten rozdíl bude zřejmě ještě vyšší...

Problém je v tom, že se musíš rozhodnout proti čemu chceš bojovat ... protože CO2 a NOx jdou do jisté míry proti sobě.

(Mikrosaze jsou problém všech vysokotlakých přímovstřikových motorů - akorát u dieselů se to už řeší... u benálu ještě ne).

6 0
možnosti
JT

J63a67k21u54b 66T10u59r42e83k

9. 12. 2016 11:02

Zase po dlouhé době článek na rozptýlení viny VW. Rozdíl proti VW je ten, že Renault splňuje stávající podmínky měření emisí bez podvodného software. To že je zřejmě nesplní podle nové metodiky je věc jiná, ale zatím nikdo nepotvrdil, že by Renault jakkoli podváděl. Což je u VW jasně prokázáno.

Diskuze o smysluplnosti a reálnosti nových emisních předpisů je věc jiná a mnohým zákazníkům zřejmě zcela lhostejná, jak je vidětl dle současných prodejů VW,

2 4
možnosti
TD

Jednoduše řečeno, Renault podvádí chytřeji a méně okatě. 1.6 dCi je ostuda, reálně se deklarovaným emisím a spotřebě ani náznakem nepřibližuje a dynamicky na dvoulitrové konkurenty nemá. Jedná se o příklad downsizingového produktu, který reálným uživatelům nepřinesl vůbec nic. Pokud si na solidní diesel netroufnou, ať se na naftu klidně vykašlou.

4 1
možnosti
JP

To že elektromobily jsou slepá cesta nám budou vykládat ekoteroristi za deset let .

6 0
možnosti
PM

P78e20t34r 10M50i15c96h89a73l

9. 12. 2016 10:42

Protože v té době už budou do aut prosazovat šlapátka. :-)

0 0
možnosti