Diskuze
Konec tolerance, za překážení v levém pruhu má být pevná pokuta
Děkujeme za pochopení.
L31u83b91o 60M22a58c56h97o
Petr Kocourek je právnik? Aký má titul, kedy promoval a na ktorej VŠ?
M76i94c55h51a45e97l 85D69o64s27t35a64l
Až budou v příštím století mít naše dálnice tři pruhy,protože při současné "modernizaci" to nehrozí,tak nikoho nebude iritovat,že se předjíždí kamiony několik minut a že pro ty hodně uspěchané by byl ten třetí.Pokud stav dálnic bude v takové kvalitě aby si auto(osobní) člověk nezlikvidoval,tak to budu považovat jako věcné.Do té doby mě ten flastr přijde levněji než výměna tlumičů a servis auta(osobního).Tak se konečně proberte a zamyslete kde jste při plánování a projektu modernizace udělali chybu a mrskněte sebou aby než to co opravíte nebylo zničené dřív než se opraví další úsek.
J74o96s17e41f15a 26P72l32a64č85k81o31v25á
A jak se to bude dělat, když jsou všechny pruhy v jednom jízdním směru plné. Postupně se budu zařazovat v pravo, a pojedeme všichní na dálnici v pravé pruhu 50 km/h. Tak tomu se říká dálnice ????????????????,
Š10t79e27f48a45n 10F36r95i52č17a
V případě, že pravý pruh je tankodrom, který poškozuje tlumiče a odpružení, tak je k jízdě v levém pruhu docela důvod. Zejména, pokud sleduji provoz za sebou a nikomu nezavazím.
M10a58r89e49k 72H56r72u75b55y
Zajimalo by me, jak policiste muzou vedet neco o nerespektovani tohoto pravidla, kdyz je clovek venku nevidi cela desetileti
E33d76a 59D54r95á84b34e42k
lidi tu jezdí jak v USA, vpravo 90 a vlevo cca 130, což samozřejmě různým střelcům 180+ nevyhovuje.. ale zavádět kvůli tomu nový pokuty mi připadá divný, prostě bych důsledněji hlídal setrvávání vlevo podle stávajícíh pravidel, zajistit důkazy nemůže být problém, takoví lidé většinou vůbec nezaregistrují přijíždějící kobru 11
D90a22n34i35e44l 27H67a30b29ě26t98í67n32e88k
Občas zkouším jet v pravém pruhu. Na dálnici, kde je povolená rychlost 130 to s tempomatem není prakticky možné. Je to jen otázka chvilky, než někoho dojedete. Dobrá, chci předjet, ale v tu chvíli se v levém pruhu zjeví kolona auťáků, která mne samozřejmě předjížděcí manévr nenechá dokončit. Když se konečně dostanu do levého pruhu a jedu si svých 130, přiřítí se "závodník", co nutně potřebuje k plynulé jízdě svých 180, dost riskantně mu rychle uhnu, protože v pravém pruhu se "štosuje" pomalý náklaďák, kterého brzdí vyděšený důchodce ve fáčku a "závodník" mne už zuřivě problikává. Dost vystresovaný se zasunu do téměř stojící kolony v pravém pruhu a tak se vše stále opakuje tak dlouho, až se naštvu, vlezu si do levého pruhu, dám si tam těch závodnických 180 a mám klid, tedy do doby než mne chytí policajt. No není to blázinec?
E16d81a 24D76r98á75b91e20k
samozřejmě v situaci kdy většina jezdí vlevo je dobrovolná jízda vpravo nevýhodná, myslím že právě na to cílí ta změna zákona, aby "se vlevo nezjevila kolona auťáků" čímž zmizí i následné vámi popisované problémy... jinak zasunout do téměř stojící kolony vás nikdo nenutí, pokud to děláte, váš problém
J36a13r30o47s55l50a88v 89O14b50e71š19l26o
No projížděl jsem ten zákon dosti rychle, ale jak je to třeba v praze na magistrále, nebo na jižní spojce? Dle zákona si každej může jet v obci v jakymkoliv pruhu chce, platí to i pokud je silnice označena "rychlostní silnice"???
E51d56a 38D29r36á40b44e70k
ano, v obci prostě můžete jet kde chcete a to i na silnici pro motorová vozidla, čili na magistrále nebo jižní spojce (rychlost 80km max) to funguje normálně, všichni tam jedou plus minus podobou rychlostí, je to pohodlné a bezpečné, obdoba amerických highways
M40i28r85o58s50l79a85v 30U14r96b71a27n
Zase jde jen o dalsi vagni formulaci spojenou s pokutou na zdimani penez z lidi. Pritom obrana je vcelku snadna. Policistovi, ktery Vas zastavi reknete, ze jste k jizde v levem pruhu meli duvod. Dal neni treba rici uz nic..
M54i86r49o63s96l82a93v 17L21o79s
V Německu je běžné, že řidič po předjetí se okamžitě zařazuje zpět, nepředjíždí-li více vozidel jedoucích za sebou. Rychlost není omezená, takže se může přiřítit velmi rychlé vozidlo. Co je ale důležité, tak před každým stoupáním mají značku zákazu předjíždění pro nákladní automobily, není-li tam třetí jízdní pruh. Ten je jen pro osobáky.
L21a59d85i64s22l67a46v 11J13o59d16l82o70v20s27k26i
Jenže v Německu nemá pravý pruh strukturu tankodromu
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha