Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Co zachrání první rande? Auto s náhonem na všechna kola

Pohon všech kol je stále žádanější, řidičům dává pocit větší jistoty. Mercedes propaguje své modely s pohonem 4x4 povedeným reklamním spotem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Pro rande 4x4 je dobré jedině k tomu, že místo "ej chu chu" na odlehlém místě je větší šance na "jej jej jej" - kdo mě vytáhne. Pokud si vzpomenu na mládí, tak během několika vteřin všechny touhy vyprchaly do doby, než bylo auto na pevné cestě. A to byl jen pohon na jednu nápravu, a auto vážilo necelou tunu.. A veškeré rande potom končilo - už musím domu.

A pokud jde o tu "brzdo uzávěrku" - nevím jak kdo, ale raději si zařazuji pevnou. To brzděni je tak na malý kousíček bláta, zpravidla se zapne jen na malém kousku a potom už nepomůže. Lepší než taková rádoby uzávěrka je sada sněhových řetězů. Nasazené jsou za chvilku (pokud auto nesedí na podvozku), sundání je už horší . moc špinavé.

1 0
možnosti
JZ

J43i27ř28í 49Z19ý71k86a

18. 12. 2016 13:18

staré pořekadlo říká ... čím lepší máš auto, tím dále jdeš v zimě pro traktor.

6 0
možnosti
JS

J80a87n 15S65m68í71š45e63k

17. 12. 2016 23:15

Jsou sýry veselá kráva, jogurty dobrá máma a auta dobrý táta.

PS - výborná byla taky ta na stabilizační systém se slepicemi.

1 0
možnosti
MG

M89i36r80e11k 97G45a15j86e41r

17. 12. 2016 22:17

U techto systemu mne vadi, ze uzaverku diferencialu nelze na pozadani zapnout a pohon na ta kola, ktera se obycejne jen vezou, se zapne az tehdy, kdyz uz k prokluzu doslo a jen tehdy, kdyz k nemu doslo. Ridic se ani nemuze presvedcit, zda mu ten den pohon na vsechna kola funguje nebo ne a v horsim pripade se dozvi az pri fatalnim smyku, ze elektronika nefunguje, jak mela.

0 0
možnosti
LN

L60u52k24a14s 22N33o57v81a74k

17. 12. 2016 18:03

To je ale blbost.

Jak muze u primarne zafokolky prenaset v nejlepsim 50% na zadek???

Pan redaktor si zrejme precet 4matic v modelu A/B a ne treba u C/E...

1 2
možnosti
MG

M82i18r91e68k 26G77a92j62e29r

17. 12. 2016 22:13

Mate asi pravdu, omlouvam se za minus.

0 0
možnosti
KN

Prof. Kožoušek již před dávnými časy na svých přednáškách říkal, že v tomto případě se používá slovo pohon! Náhon byl u mlejna...;))

7 0
možnosti
KV

Blíží se Vánoce a pravděpodobnost zázraku stoupá, takže i sem by mohl zavítat nějaký odborník. Využiji této nevšední situace a zeptám se: Proč se v tomto případě pohonu 4x4 preferuje přední, nikoliv zadní náhon?

1 1
možnosti
TK

Za nějakého odborníka se nepovažuji a přesné ověřené informace bych musel vyhledávat. Ale obecně platí, že u pohonu 4x4 se preferuje ten pohon, který má auto v základu - čili u předokolek přední, u zadokolek zadní, neboť daný model je tak jízdně vyvážen. U Mercedesu a jeho 4Matic je preferován přední pohon pouze u řady "A" a "B", které jsou v základu předokolky (což ovšem není model v této reklamě!), jinak se preferuje zadní. A pokud mne paměť neklame, tak nejnovější 4matic u MB a X-drive u BMW (a možná další) umí poslat 100% točivého momentu na kterékoliv kolo - využívá se to i k rychlejšímu průjezdu zatáček.

1 0
možnosti
JB

J94o22s41e31f 85B56a47b40k39a

17. 12. 2016 15:52

Kdo nemá pohon na všechny čtyři, jako by neexistoval;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
TD

Kromě toho že zachraňuje rande, tak jsem slyšel, že i prodlužuje určitou mužskou část těla. ;-)

4 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...