- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je nádherný. Pamatuju si ho z dětství v Ostravě s tou vyšpulenou "tlamičkou" na nárazníku. Akorát u nás měly městské trolejbusy i autobusy ještě béžový pás pod okny, jestli si to dobře pamatuju, nebyly celé červené. Gratulace fandům opravářům.
Když se tak divám na fotku, možná byl ten béžový pás spíše dole.
V Jihlavě dojezdily 8Tr v 78. a 7Tr v 74., byť elektrovýzbroj byla po rekonstrukci na 8Tr.
A p. Dvořák se podobným mohl v Jihlavě vézt, protože vozy čísel:
493 je současný muzejní v Pcích
494 je muzejní v DPP
495 byl v Jihlavě pod číslem 23 a zezacatku jezdil dokonce pod původním číslem, neb byl jen pronajat.
Pane redaktore, tento trolejbus nemá elektronickou část, jen elektrickou, elektronika se v trolejbusech začala uplatňovat později.
Nechcete na redaktorech trochu moc? Elektrický - elektronický je to na elektriku! To je stejný jako holínky a hodinky - oboje se natahují! Jste detailista!
Vážně se divím, že měli takové problémy se sháněním dílů. Ty trolebusy jezdily úplně všude a vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby například na Ukraině, byly někde odstavené v koutu.
To není úplně pravda, vyráběl se sotva 5 let. Produkce 8Tr skončila někdy v roce 1961. To ho nahradil 9Tr, který se vyráběl 20 let. Na Ukrajinu se v tisících vyvážely devítky, osmiček tam bylo dodáno jen několik.
Trolejbusy Skoda v Praze jsem nemel rad. Tatry byly vetsi, ne tak preplnene a v zime lepe topily.
Skoda, ze uz v Praze nejezdi.
Když jsem byl malý cca 1970, tak jsem něčím podobným jezdil u tety v Jihlavě.
Jsou to stejné trolejbusy?
Pravděpodobně. Tyhle trolejbusy jezdily snad všude. Od NDR po Čínu, stejně jako řada dalších typů Škody.
Nablýskaný trolejbus a špinavé montérky:-(.
lepší jak kdyby to bylo obráceně ... špinavý trolejbus a čisté montérky