Diskuze

Citigo slaví pět let. Vylepšila ho nová světla a dvě šňůrky. TSI zatím ne

Ideálním tělesem je koule, která při minimální vnější ploše dosahuje největšího objemu. Jenže ideálním tvarem malého auta je kvádr. To ctí bezezbytku Škoda Citigo. Nejmenší škodovce je právě pět let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J64a87n 73D55o84u95d51a

30. 12. 2016 21:00

Vzhled třídvéřové verze je, podle mého názoru, o 1000% lepší, ty zadní dveře vypadají příliš násilně doroubované a dělají z toho trošku paskvil. Třídvéřák naproti tomu vyniká výborným vzhledem, kde je všechno tak akorát a má to i sportovní střih.

0 0
možnosti

souhlas, vzhled je ale jen jedna strana mince. Ta druhá je o tom, že pro toho, kdo chce častěji využívat zadní sedadla ať pro přepravu osob nebo jako odložnou plochu pro náklad, nebo prostor pro zvětšený kufr jsou ty zadní dveře "k nezaplacení"

1 0
možnosti

J39a86n 64D23o15u23d55a

30. 12. 2016 20:54

Máme třídvéřové Citigo, přestavěné na LPG, používáme ho jako 2. auto v rodině, paradoxně se jedná o naše nejvytíženější a nejoblíbenější auto. Jízdní vlastnosti si v ničem nezadají s "dospělým" autem, možná jej spíš předčí. Sedí to jak motokára, ve 170 km/h je velmi stabilní a nijak neplave, je relativně tiché. Náklady na provoz vychází na 0,7 kč/km. Vpředu je místa pro řidiče a spolujezdce opravdu dost, naprosto srovnatelné s Rapidem, Fábie je uvnitř dokonce o dost (cca 5 cm) užší. Jako jediné auto do rodiny je to nesmysl, dost se divím, že se na toto téma vůbec tady vede tak vášnivá diskuse, nicméně, rozumný člověk určení tohoto auta zná a nebude se divit, že je malé. Je to kvalitní auto a má svou cenu, nelze srovnávat např. s Dacií, tam jsou důvody pro její koupi určitě odlišné. Má svůj účel a když si uvědomíte, že většina aut vozí 80% času jen jeden zadek, tak není o čem...

6 0
možnosti

V jeho bráchovi VW Up jsme přejeli Portugalsko a musím uznat, že do těch úzkých měst a klikatých silniček ve dvou k nezaplacení. Jen teda na dálnici v mírném kopci než předjedete kamion tak sníte svačinu

0 0
možnosti

Asi to nebude špatné auto, nicméně ho "sráží" cena. A o tu IMHO jde v tomto segmentu především ;-) osobně jsem na vlastní oči viděl Citigo jenom jednou, a to nejsem z malého města (Zlín) a navíc jezdím autem každý den... i to zřejmě o něčem vypovídá.

0 0
možnosti

prostě stojí cca stejně, co obdobná konkurence v daném segmentu velikosti a kvality, například trojčata z Kolína....

3 0
možnosti

T37o69m96á71š 61Z89e61m31a15n

29. 12. 2016 21:10

Asi bych si místo Citygo koupil Suzuki Ignis - 4válec, 90k a možnost 4x4.

0 1
možnosti

Před čtyřmi lety jsem pro svoji mámu (75let) pořídil Citigo v "automatu" na jezdění po malém městě a okolí (upozorňuji, že 40 let před tím neřídila).

Je s ním stále nadmíru spokojená. A že je auto sem tam trochu odřené přece nikomu nevadí. Za mě tím pádem spokojenost. Párkrát jsem jej i řídil a 55kW překvapivě ve městě táhne.

4 0
možnosti

Tak aby začínal člověk v 70 letech s řízením auta je dobrý hazard.

A to odření je pouze od patníků že? Že to nikomu nevadí...

1 2
možnosti

pro hnidopichy - tahle auta jsou velmi oblíbená na jihu, Chorvatsko, Itálie, Španělsko - je to laciné, malé, vejde se to do úzkých uliček jejich měst, skoro nic to nežere....

1 0
možnosti

Nejhorší je Citigo v třídveřové úpravě. Měl jsem tu "čest"...

Dveře dlouhé jak u starého Lincolna. Když přesednete z normálního auta, může se vám stát, že s nimi třísknete o zeď.

Z auta v třídveřové úpravě není při odbočování dobrý výhled. Středový sloupek je posunutý dozadu a mezi ním a zadní částí auta je minimum místa a tedy i minimální výhled. Ten navíc ještě zastiňují integrované opěrky, takže se člověk musí hodně snažit a měnit polohy, aby něco viděl.

Citigo bylo v první verzi a ty chybějící "dvě šňůrky" mě vytáčely neskutečně. Věčně zakrytý výhled zadním oknem.

Už jen jako perlička byl chybějící otáčkoměr, což ale nebyl až takový problém. Místo něho byl na panelu pod rychloměrem ukazatel zařazeného rychlostního stupně s indikací, zda je nutno podřadit, nebo zařadit vyšší rychlostní stupeň.

Auto ale mělo v zimním provozu velkou výhodu v tom, že se vyškrabalo téměř všude, do každého kopce. Pomalu, ale přece.

Na krátké jízdy, na dojíždění do práce nebo rozvoz dětí do kroužků po městě + nákupy - proč ne?

1 0
možnosti

J12a41n 31D24l13o67u86h70ý

29. 12. 2016 16:15

Mno za ty prachy je to ve sve tride podprumerne vozitko. 3 valce, vykon, kufr a pocet mist k sezeni (4) neni nic moc. O citigo jsem uvazoval misto opel agila A, ktere dneska uz ma svoje leta. Po zkusebni jizde jsem ale neshledal, ze auto o deset let mladsi je lepsi aspon v necem: mensi vykon, o valec min, o jedno misto k sezeni min, nemoznost tazneho (to uz pry dnes jde). Navic kufr ma tak blby rozmer, ze pri prestavbe na LPG, neni kam dat rezervu. Za me auto na prd. Rv

2 2
možnosti

tak něco podobného jako Agila těžko v tomto segmentu seženeš. To je prostě krabice o malém půdorysu vyhnaná do výšky, mini-MPV postavené na principu kei cars.

4 0
možnosti

K debatám o rodinném autě a jeho potřebné velikosti aneb jak je vše relativní:

Pokud děti trochu odrostou, tak kočárek nepotřebují, že....

V 50.-60. letech v mnoha italských rodinách plnil tuto funkci třeba FIAT 500 a 600. Oproti nim je Citigo "obrovské auto".

Škoda 100, 120 neposkytovala o mnoho více místa než toto maličké Citigo. Když mi bylo cca 10-12 let, jezdili jsme Š100 v pěti osobách, 3 děti, pravda, nebyli povinné sedačky.... a na dovolenou po celé ČSSR jsme vozili sebou třeba 2 stany a to nebyly takové malé balíčky jako ty dnešní....

Malé auto spolehlivě naučí optimalizaci vozit sebou jen opravdu potřebné věci. Do velkého auta se toho vejde opravdu více, ale ten prostor navíc slouží k tomu, aby se v něm po většinu roku vozil jen vzduch v těch zbývajících několika dnech věci zbytné, nepotřebné....;-)

2 0
možnosti

Malá auta se mi líbí svou ergonomií a s tím co píšete souhlasím. Ve VW Up jsme projeli Portugalsko ve dvou luxusně. Jenze zatímco dříve tato auta byla vysloveně lidová, tak dnes cena mezi malým prdítkem a větším autem není moc rozdílná. Další věc je často až šíleně podstřelený výkon v základu. To pak moc vůle k uskromňování není.

2 1
možnosti

Vůl který potřebuje i v autě do města kdejakou kokotinu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!