Diskuze
Při balení auta na hory myslete. Za špatně uchycené lyže hrozí pokuta
Děkujeme za pochopení.
M61a29r20t30i78n 64K51ř30í35ž
Termoska vyvržená nárazem má pořád stejnou hmotnost, stejně tak všechny ostatní předměty. Relativistické efekty můžeme zcela jistě zanedbat.
P53e34t70r 75Š88t35í67c55h49a
Myslím si, že se to z valné většiny týká lyžování v zahraničí, zejména při cestách do Rakouska. Tam jsem dostal pokutu 100 € za neupoutaný náklad ve skříňové dodávce. Bez diskuze a oprávněně. A od toho okamžiku si na to dávám pozor i v osobáku
J79i13ř10í 31S60c27h37m45i79d76t
Vezměme si příklad, naložím si věci do auta a zajistím dle mého uvážení dostatečně a jedu, zastaví mě hlídka a ta shledá, že to dostatečně není, já nebudu s jejím rozhodnutím souhlasit, na což mám právo, co tedy bude následovatKontrola soudním znalcem z oboru kinetických sil a pevností popruhůJak asi dlouho může trvat provézt dostatečně průkazné testy nebo zkoušky, zda je to uchyceno dostatečně, kdo bude tou osobou, institucí, která bude garantovat ten posudek Jistě uznáte, že policista nevzdělán v tomto oboru a bez dalšího technického vybavení není určitě tou osobou. Nebo prostě když bude přes to nějaký popruh, tak se to prostě bude brát jako zajištěné i když ten popruh tam bude více méně na parádu
P93a39v21e91l 39J21e51ř44á29b90e46k
Proč stahujete kalhoty, když brod je ještě daleko.
Být policií - pořídím fotodokumentaci, podívám se na označení popruhů, kterými je náklad zajištěn a pokud to bude velmi slabé, zakázal bych dál jízdu a nebo do nejbližšího místa, kde je možné závadu opravit. Popruhy jsou u každé čerpací stanice (lepší).
Jinak není se moc vzrušovat - při malé znalosti se pevnost popruhů nechá poznat podle jejich barvy a šíře. A do dohadování půjde policista, co to bude znát, aby neměl problémy, kdyby neměl pravdu.
Pokud jde jaké popruhu - tak ty, které jsou schváleny pro silniční provoz - jako cokoliv co je na auta používáno
T44o61m74á30š 59V67a22l85d54e69r
Základní popruh stojí cca 80kč. Gumicuky jsou pouze samotný základ. Většinou mám přepážku za zadními sedadly, pokud vozím něco nad úrovní sedaček. U vozů Škoda a VW se dá sklápět i zadní sedák. Pro zajištění je dost možností, aby posádku předměty nezranily. Dělám to pro svou rodinu pořád. Kdo není líný a blbý, neměl by mít problém.
J21i42ř94í 17S64c34h39m67i91d91t
To je ovšem v pořádku, ale v pořádku nejsou pokuty.
J42a84r73o35m94í41r 41Š40t63o47h90a48n63s12l
Ja nevim ale studovali tihle autori nekdy aspon zakladni skolu? To je nesmysl na nesmyslu. Kineticka energie je v nejzakladnejsim podani zavisla na hmotnosti a rychlosti. V realnem svete plati zakon zachovani hmotnosti, takze pokud ma bota 2kg, tak ma 2kg i kdyz se postavime na hlavu...mame maximalne moznost novou hmotu "vytvorit" premenenim energie (stare zname E=mc2), ale aby bota vazila 26kg tak je zapotrebi tolik energie kolik vyrobi Temelin na maximalni vykon za cca 40let.
Pokud uz operujeme s pojmy jako je "vaha" (coz se uz proste nepouziva), tak vaha se da chapat jako hmotnost...pak se jeji hodnota opravdu nemeni, pokud ten termin chapeme jako tiha, resp nejaka setrvacni sila, pak se neuvadi v kg, ale v Newtonech a ani to vlastne nic nerika. Ono kdyz na vas spadne kvetinac z jednoho centimetru a z 10. patra je docela rozdil a to ma hmotnost stejnou a gravitacni zrychleni take stejne.
Jedine co muzeme porovnat je, ze 2kg bota letici 100km/h ma zhruba stejnou energii jako 80kilovy napr radiator padajici z jednoho metru...je to poradna slupka, ale hmotnost se proste nemeni...
P59a24v58e35l 17N81o95v26á83k
Víš, co si můžeš? Svoje chytrý řeči někam strčit. Tohle je idnes, ne učebnice fyziky. Každému je jasné, co se tím myslí.
J58a86n 48H34i27n35k
Když se mi nevejde zavazadlo do kufru, vždycky ho mám na prázdném zadním sedadle. Nikdy tomu nebude jinak.
K32a16r77e72l 78V91a70c23h97u38t
Zadní sedadla mají bezpečnostní pás = ten proto používám na toto zavazadlo.
Myslím, že tak je to v POHODĚ.
J66i42ř76í 83S59c66h53m98i25d56t
Další fáze bude, že ten popruh, kterým zavazadlo přichytíte bude muset být homologovaný a bude mít svou expirační dobu používání a pak ho budete muset vyhodit a koupit zase nový a tak se stále zajišťuje ekonomický růst a všichni hýkají radostí jak děláme vše pro bezpečnost, je to něco jako s tou lékárničkou, kdy je jasně dokázáno, že ji 99% lidí neumí použít a v případě nehody ani nepoužije, ale všichni jsme je museli vyměnit za nové a 2 měsíce na to vyšlo stanovisko záchranářů, že její obsah je ještě horší, než u té předchozí. Tak pokud tohle není buzerace, tak je to lobbing někoho, kdo se zavedením daného předpisu napakuje.
I65v76a36n 24K21o64p98t85a
To že náklad musíte zajistit platí odjakživa, minimálně po dobu co mám řidičák. Tj. minimálně 22 let. A to že takřka všechno co na autě používáte by mělo mít certifikaci je snad samozřejmé.
J63a86r75o82s33l42a36v 28H38e19j27n34a
"letí při čelní srážce v padesátikilometrové rychlosti kupředu a je to rána, jako by měla metrák. Desetikilový kufr narazí do sedadla hmotností krávy"
Šéf Besipu by si měl zopakovat fyziku.
T61o87m81á19š 93K30r28a98u30s
Jak se bude policie tvářit na to, že mám lyže na střeše, v obalu přichycené gumicukem?
Logicky je to bezpečnější, než je jen hodit do střešního boxu.
P93a35v12e77l 26J54e79ř63á60b23e91k
Záleží na inteligenci policie a potom na síle nárazu. A kolikrát gumacuky ovážete.
Pokud je uvážete špatně - při silném nárazu budou jako oštěp letící vstříc předmětu do kterého narazíte, či on narazí do vás.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!