Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a60k11u52b 91K67o69c93u25r61e12k 6892967425629

Proste a jednodusse EGR ventil je k nicemu :-)

+23/0
doporučit
24.1.2017 9:11

P40a59v35e74l 55P36e48t49r 8933553

Skoda octavia 1. generace 1,9 tdi PD 66 kw se nikdy neprodávala, vy odborníci.

+19/−1
doporučit
24.1.2017 7:03

J56a34n 59U59l26m 7960849916362

Zaslepit a pokoj R^

+22/−2
doporučit
24.1.2017 9:18

J89a42n 50P43r62i54b91y80l 5730445257637

Další PR článek na objednávku MD? Nedavno jsme byli poučeni obdobně o DPF filtru, který vraždí kudy auto projede. Už jen čekám článek o vražedných foliích na okýnkách. Bu bu bu. Nevyndavejte EGR, nebo neprojdete STK. A když si ho tam necháte, tak se vám zanese sání, nepravidelný běh, spatné startování, emise a neprojdete STK.

To je teda volba :)

Z technického řesení je EGR ventil asi jako když si doma napojíte odpad z WC na přívod pitné vody.

+25/−4
doporučit
24.1.2017 8:37

J98i79ř13í 61S48o33c45h44o67r 1142202163961

Nevím co se tady řeší. U mého TDI 1,9 PD EGR jednou vyčištěn při 260 tis. km, auto má dnes najeto přes 390 tis. a šlape i s původními střiky jako hodinky. Ono to chce především používat kvalitní olej s dodržením kilometrů výměny a kvalitní naftu.

+13/0
doporučit
24.1.2017 21:20

T45o43m20á43š 97K64u27c97h70a52ř 3307881268721

Pokud stojí malý hliníkový odlitek s výrobními náklady v řádu stokorun stejně, jako třeba celý motor do malotraktoru, či slušnější motorová pila, pak je asi jasné, o co tu jde. :-P

+11/0
doporučit
25.1.2017 8:54

R30o63m54a74n 15F77o91j56t53í56k 4971779728495

Uvedení informací v článku na pravou míru:

EGR snižuje životnost motoru, zvyšuje spotřebu, zvyšuje kouřivost při akceleraci, snižuje kroutící moment v nízkých otáčkách a vzhledem k rozšiřující se kauze s podvodným SW toto ekoteroristické kurvítko nemá v motoru tím pádem co dělat !

Poplašné články o nebezpečí připálení turba a podobné hlouposti jako v šedém boxíku u článku je šíření poplašné zprávy !

+15/−2
doporučit
24.1.2017 18:07

K56l67á85r31a 43R46u26n21d80o46v74á 7780975649

Tyto články kde porovnají několik aut tak, aby z toho Škoda Auto vyšla vítězně už jsou směšné. Máme dvě BMW - jedno starší ročník 2007 a jedno novější 2015. Nový originál EGR ventil na to starší nás stál 5600,-. Manžel se v servisu ptal na kolik nás výjde výměna u toho novějšího a tam byla cena ještě o dvě stovky nižší.

+12/−1
doporučit
24.1.2017 14:29

J37a81k71u31b 60S25t80a22š39e14k 4387159883884

Krátce po koupi auta. Diagnostika přímo u origo VW servisu - vadný jegr. Tak hned vyměnit... za 6K. Až později jsem se dozvěděl, že to stačí jen vyčistit. Člověk aby byl napůl mechanik, aby ho v servisech neoškubali, pancharti.

+9/0
doporučit
24.1.2017 23:44

P63e45t29e91r 77V50a12ň66u97š54a79n56i18k 4817186986352

same kurvitka kvuli blbym ekologum ;-€

+12/−2
doporučit
25.1.2017 22:19

J78i36n28d26ř73i35c55h 21S33t74a55r55ý 7272151415373

je to všechno nějaký pomatený mám 1.9 sdi 2001 euro3 žere to pod 5 litrů mimo prahu i pod 4 litry najeto 240000 km a prý je ted motor tak v půlce životnosti což karoserie tak dlouho nevydrží a ty dnešní velký monstra se spotřebou okolo 9-12 litrů jsou podle ekologů k životnímu prostředí lepší ale oni po 240000 km přece propálej jednou tolk nafty než ten můj starej pekáč 8-o

+10/−1
doporučit
26.1.2017 13:22

M32a27r10t54i86n 30K24a35r69á82s27e51k 9138163988148

Clovek by rekl ze lidi co supou odpadky do lesa, topi doma petkama s vyjetym motorovym olejem a v aute si nechavaji vymontovat filtr pevnych castic, nbeo zaslepit EGR bude ubyvat, ale tady na diskuzi vypada spise jako masove oblibene hobby, kterym se clovek jeste chlubi, na tim proste zustava rozum trochu stat...

+10/−1
doporučit
25.1.2017 22:46

R39o77b58e77r70t 71V88i20l73i79m53o75v56s20k80ý 1489475294858

EGR? Další zbytečné kurvítko.;-€Rv

+13/−3
doporučit
24.1.2017 11:31

M63a17r54t48i58n 21H91o55u90b17a 6143181279758

motor vw 1,6tdi cr zivotnost egr ventilu cca 70000km. to jen k te koncernove kvalite

+13/−3
doporučit
24.1.2017 8:55

K50a26t48e56ř62i65n59a 37V88ý80b16o76r48n77á 6590129779

EGR ventil u turbodieselů slouží ke snížení množství NOx. Na STK se tato hodnota neměří, takže jediný problém ( a vůbec ne triviální) je přesvědčit řídící jednotku, že EGR ventil funguje jak má.

+10/−2
doporučit
24.1.2017 14:28

J13a83n 29W44a95l83t39e10r 7669777257976

Zaslepit,vyřadit,softwarově vypnout, stk u lidí co umí.Egr je zlo stjně jako DPF. Vymyslete něco ekologického co nebude kurvit motory a lidi to nebudou obcházet.

+7/0
doporučit
24.1.2017 19:49

V12á68c71l35a98v 16V93a42i91s 3842624364365

Tak nevím, ale připadá mi to jako kdyby jste si čůrali do pití ;-D;-D;-D;-D

+6/0
doporučit
24.1.2017 21:15

P27e73t42e80r 72M23o95l88n39á10r 8335964402539

Najjednoduchšia oprava je zaslepovacia podložka,motor má potom nižšiu spotrebu ,je živší v nižších otáčkach a netvorí sa čierny maglajz v saní,niektoré motory potom síce hlásia chybnú váhu vzduchu ale aj na to je pomoc :-)

+7/−1
doporučit
24.1.2017 16:55
Foto

M41a19r55e95k 87B43a38š86i21s43t51a 7483712653680

EGR zaslepit a softwarově vyřadit, nic složitého

+8/−2
doporučit
24.1.2017 10:20

K84a28r30e92l 18V78a20c95h28u92t 9633292199723

Dělají reklamu na spray, ale aby napsali, kam se jím má stříknout - to ne?! ;-D

+5/0
doporučit
24.1.2017 10:08

J68i47n37d68ř61i61c33h 45F88i74a91l96a 4408612979399

Tak nevím, kde je ta úspora u dieselových motorů? Na palivu sice ušetříte, ale na ekologických kurvítkách EGR, DPF, močovina to zase pěkně vypláznete. A to se nebavím o vyšších výdajích při pořízení a servisu za oleje, palivové filtry, brzdové destičky a kotouče (naftové auto je výrazně těžší), vstřiky, čerpadla, apod. To musí mít člověk štěstí a najet megakilometry aby se to vrátilo. ;-D

+5/−1
doporučit
24.1.2017 18:20
Foto

J34i51ř40í 29D53v81o12ř14á31k 5745319220378

Vážená redakce , neznáte někoho, kdo tomuto tématu rozumí ?Tento článek patří snad do rubriky " hobby" ,nebo " revue" .

+4/0
doporučit
24.1.2017 17:46

K12a33m24i29l 24Z51r94ů23s79t 4209132451490

pro iDNES.cz , Petr Lichtenberg

Tenhle člověk absolutně neví o čem píše. Před lety jsem zaslepil, emise super a auto je živější. Čistit tou chemií je trápení motoru,kdo zkusil ví o čem mluvím, motor tím spaluje co nemá a sáním nateče do válce těžkej humus.S tejnou úpravu jsem si udělal i u audi 2,5tdi před 9 lety a už se mi nezanášel filtr olejové mlhoviny.Taky super věc.

+3/0
doporučit
31.1.2017 10:57

H38o55n11z21a 47F57á97t88o68r 2229875894280

Bože, který ovád zase tohle vymyslel, aby se spaliny hnaly opět do motoru?

+3/0
doporučit
26.1.2017 18:03

A86l45e33š 46M85a40c20e18k 1859514769775

Mně díky špatnému EGR ventilu motor padal někdy do nouzáku. Stačilo vyčistit a zaslepit a pohoda :-).

+3/0
doporučit
26.1.2017 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.