Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: 40 let hnil v lese, teď má hodnotu 10 milionů

Zrezavělý, zničený, rozpadlý. I tak se prodejní cena vraku modelu DB4 v aukci odhaduje až na 475 tisíc dolarů. Vůz celou dobu patřil jen jednomu majiteli a od 70. let minulého století stál zaparkovaný v lese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78a20r49t81i93n 54S83k54á93l73a 2828871234805

Silnicni kola to ma :). Rovnou hned ctyri ze.. Bravo

0/0
8.1.2017 20:30

M56a24r97t68i67n 32K86u63ř13í25t76k72a 6777156808385

Restaurují se i větší vraky a dokonce u autobusy, třeba tato Tatra 85/91.

http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13007

+4/0
8.1.2017 19:37

M20a35r46t97i36n 98S16k34á94l73a 2388621924575

jj, je v lux. stavu.

0/0
8.1.2017 22:09

K28a46r35e32l 64B60a58r91t38á50č77e74k 9942729192255

tomu ríkam zlate ceske rucícky....

0/0
11.1.2017 13:38

J48i12ř26í 83L48i45b88e85r 6808490880122

Tenhle článek tu už byl před třemi týdny, nebo se pletu? :-(

0/0
8.1.2017 18:04

R94o38m69a92n 15C84e77r50n50y 5233547310461

super story !!!

0/0
8.1.2017 16:57

M81a83r68t33i41n 36F96r19a55n71t22i78š54e22k 7385590543815

Nádherný auto, příšerný vrak. Majitel by zasloužil přes ruce, ne deset milionů.

+5/−1
8.1.2017 16:45

J75a57k63u62b 67S57ú71k88e26n31í68k 1128930799

No jo, asi nevěděl, co to bude mít za hodnotu. Počkejte, až vám budou vnuci spílat, až zjistí, že jste kdysi vyhodil Nokii 3310;-D

0/0
8.1.2017 18:48

M79a11r63t75i65n 54F53r52a78n55t33i26š90e47k 7925550283955

I 6210 :-)

0/0
8.1.2017 19:27

M67a46r95t67i82n 23F35r96a43n25t15i37š17e61k 7905420763905

Jinak ten Aston byl vzácný i v době výroby. V jednotlivých sériích bylo kolem 300 kousků.

0/0
8.1.2017 19:29

J45a72r15m10i38l95a 12P39í45c76h20o77v42á 5962347104643

Jak to, že to neobjevili ochránci přírody? V Čechách by to vydrželo v lese tak týden, pak by to "někdo" dal do šrotu.

+5/0
8.1.2017 14:24

R97o21m95a87n 37P78o31l38á48č25e71k 5936429835

Tak jsme se zasmáli...

Sám vím o několika vracích, které přežívají;-)

+2/0
8.1.2017 20:50

F24r56a56n81t22i95š39e50k 93P37á47p46a25y 2282109277797

Ono nie je les ako les. Tento bol asi súkromný...

0/0
11.1.2017 13:43

J37a52n 62D78l45o88u62h66ý 7514759600239

Tohle je naprosty vrak, ktery by nerestaural ani wayne, ani gas monkey natoz misfits garage. Cili z pohledu usa trhu je to neprodejne. Zachranit se nedaj ani kola. Auto je rezave i zevnitr, cili integrita karoserie je v haji. Stale me fascinuje ze amici nejsou schopni investovat par dolaru za postaveni dreveneho zastreseni pro takovy vuz. Jiz za 10000kc se da auto schovat pod strechu na vlastnim pozemku!

0/−7
8.1.2017 13:57

J34a17k96u61b 62Š62a31f60a83n38d70a 7235147831581

Restaurují se mnohem větší vraky. Tohle mi přijde ještě v celkem dobrém stavu.

+8/0
8.1.2017 15:09

J50i22ř59í 30Z21ý67k86a 9289403621470

bla bla bla ... když máte prachy, tak si koupíte i nové šasi karoserie - viz http://www.rikkicann.com/restoration/db-4-5-6/

Nicméně ani oprava starého šasi mi nepřijde nemožná. Pár trubek, spousta rovných plechů s několika málo prolisy - tohle kvalitní karosář zvládne vyklepat na koleni.

https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2014/05/Astonskeleton_03_2500.jpg

Pro vaši představu - i tohle http://barnfinds.com/wp-content/uploads/2015/07/Sunk-Samba.jpg po osazení jiného motoru a převodovky normálně jezdí.

+1/0
8.1.2017 16:42

V34l93a89d40i46m44í25r 26H85r40u84b82ý 1624961497422

Tak ta ponorka je stylová :-)

0/0
8.1.2017 19:22

J51a66n 38K58o94p86ř47i50v16a 7310638928365

Hm, vyrobit kopii vyjde levnějš :P

0/0
8.1.2017 13:15

M15a75r44t23i37n 68F40r29a47n92t54i96š27e52k 7725670593625

A originálních dílů tam bude skoro stejně. Ale ten pocit...

+3/0
8.1.2017 16:48

T79o78m26á30š 89K81u66c59h86a53ř 3837181818511

Ještě že to není u nás, to by mu po automatickém vyřazení z registru přišla pokuta 20 000 za to, že nedodal doklad o ekologické likvidaci. :-P No a kdyby se pokusil těmi fotkami z lesa dokázat, že auto stále existuje, tak to by se teprve prohnul.

+14/−1
8.1.2017 12:54

J20i19ř94í 71E55r92b65e29n 1943584216417

Hahaha, tak jsme se zasmáli...

Nevím o nikom, kdo by dostal pokutu po loňském automatickém vyřazení (odhlášeného a léta neexistujícího) vozidla z registru. Navíc stále platí jen to, že auto bez registrace nesmí zaclánět na veřejné komunikaci. Na zahradě jich můžete mít, kolik chcete.

0/0
9.1.2017 10:26

V40á51c24l79a90v 52P50a84v75e15l 9250935761629

A co na to spodní vody?;-)

0/0
9.1.2017 15:17

L49u25k56á21š 64U50r64x 3852187563119

Kolik to zere a kolik je to novych Fabii? Mam Oktavku TDI a je nejlepsi. A mam najeto milion, takze tomu rozumim nejvic 

+3/−6
8.1.2017 12:54

J21i65ř96í 59S82c66h18w58a50c24h 8458174628406

a hlavně ....plodíš hňupoviny....

+8/−2
8.1.2017 15:41

L66a96d74i82s94l24a28v 18H15a77š19k18a 4393176561540

kolik je to půllitrů piva a viceroyek?

0/0
8.1.2017 16:32

J32i93ř23í 67K34r55u90t11i19l 2960654520618

Myslím že životní družku ''zaparkuji'' do lesa a počkám.

0/0
8.1.2017 12:15

I27v42a62n 26M53i67n74á81ř 7902924387911

Je neuvěřitelné, jaká musela být např. tehdejší kvalita chromovaného okruží předního reflektoru - viz detail. Po 40 letech .. v lese ?!

+7/0
8.1.2017 11:57

K15a87r87e50l 53V59a61c13h28u29t 9323492379833

Stejně, zachraňovat po těch letech takto prohnilý vrak = to je obdivuhodné, že se do toho těm machrům vúbec chce. ;-) R^ Ale jo, asi to jde udělat. Jen stejně nevím, zda se pak s tím dá i normálně jezdit. Leda udělat všechny nosné a kostrukční prvky skoro nově, odpružení nevyjímaje..

0/0
8.1.2017 11:51

I75v94a65n 84M38i70n65á90ř 7722254927641

Jen samotný výčet všech jednotlivých dílů určených k rekonstrukci (či novému zhotovení?) a postup práce - by určitě byl tématem .. na samostatnou knihu !!

+1/0
8.1.2017 12:07

J71i41ř73í 62Z38ý65k30a 9619463671490

zachraňují se i horší a mnohem levnější veteráni, které někdo po 40 letech někdo vytáhl z lesa, nebo dokonce jezera.

+3/0
8.1.2017 12:56

J57a58n 45D61l34o42u94h92ý 7344419760729

Zachranuje se v podtate vse co nema poruseniu integritu karoserie. Tohle napovida o naprostem opaku.

0/−4
8.1.2017 13:59

T19o95m61á31š 72D11v42o72ř94á85k 8815272866500

Ještěže je karoserie z hliníku, jinak by to byla jen hromada rzi.

0/0
8.1.2017 11:26

P88e63t11r 86A90s26c35h46e16n49b75r46e33n94n79e89r 6605863972321

Jaká by byla cena podobně zaparkovaného Trabantu?

+1/0
8.1.2017 10:02

J77a11n 17K91o29p29ř73i72v63a 7750418588215

7,50 :P

0/0
8.1.2017 10:36

J44i77ř93í 15Z43ý24k51a 9359123551840

pokud jsou k tomu přepsatelné papíry, tak 6-10t Kč, pokud ne a stálo to roky v lese, tak bych počítal tak s 2000 Kč.

+2/0
8.1.2017 10:55

T83o49m15á61š 81V43r97á82b94e18l 8480814703804

Přesně to mě také napadlo, ale můžete ho opravit a v Berlíně s tím vozit turisty:-)

Nicméně cena toho vozu určitě poroste, neprodával bych ho

+1/0
8.1.2017 17:42

P66a26v53o71l 70K74r89u63p12k54a 9113731558465

Predpokladám, že starý pán umrel a na auto sa zabudlo, čo je divné, lebo takých áut nie je veľa. Keby sa bola stará pani spamätala skôr, bolo by to lepšie. Alebo chcela od záujemcov viac peňazí...

+1/0
8.1.2017 10:02

P45e72t30r 32M25i32c52h24a66l 2900394641922

Sakra, a já jsem stodvacítku před lety prodal. :-)

+6/0
8.1.2017 9:30

J46o50s72e61f 16Z22d47r26á70h79a63l 2360640311818

Ta nehrála v Bondovi...a hlavně-nevyrobil ji AM.

0/0
8.1.2017 10:28

P93e13t86r 35M95i62c19h73a85l 2330594281662

Na konci byl smajlík. ;-)

+1/0
8.1.2017 14:35

J10a35r24e16k 77W38o49l90f 5500479880

No a kdyby auto zaparkoval a nechal stát alespoň ve stodole v suchu a pod střechou mohl ho teď prodávat za trojnasobek...

+9/0
8.1.2017 7:45
Foto

T36o39m75á64š 18D92v66o93ř49á57k 3215793646426

To je kára...

"sedmnáctipalcový volant volant"

+3/0
8.1.2017 7:25

P12e82t71r 63S49o11v87a 9556478906569

to ten clanek nikdo nekontroluje, nez se objevi pro cteni?

0/−2
8.1.2017 6:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.