Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: 40 let hnil v lese, teď má hodnotu 10 milionů

Zrezavělý, zničený, rozpadlý. I tak se prodejní cena vraku modelu DB4 v aukci odhaduje až na 475 tisíc dolarů. Vůz celou dobu patřil jen jednomu majiteli a od 70. let minulého století stál zaparkovaný v lese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78a33r76t73i95n 76S49k34á83l58a 2918881424925

Silnicni kola to ma :). Rovnou hned ctyri ze.. Bravo

0/0
8.1.2017 20:30

M41a41r24t79i38n 45K58u54ř92í48t34k31a 6417236878965

Restaurují se i větší vraky a dokonce u autobusy, třeba tato Tatra 85/91.

http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13007

+4/0
8.1.2017 19:37

M75a61r90t19i26n 31S61k35á45l45a 2238611614485

jj, je v lux. stavu.

0/0
8.1.2017 22:09

K66a26r78e48l 80B19a80r14t58á37č38e84k 9832519522635

tomu ríkam zlate ceske rucícky....

0/0
11.1.2017 13:38

J63i61ř37í 18L95i11b79e26r 6708790150772

Tenhle článek tu už byl před třemi týdny, nebo se pletu? :-(

0/0
8.1.2017 18:04
Foto

R44o24m82a96n 15C36e32r54n82y 5603137160911

super story !!!

0/0
8.1.2017 16:57

M33a62r33t42i78n 19F70r81a82n85t53i64š46e85k 7985180683755

Nádherný auto, příšerný vrak. Majitel by zasloužil přes ruce, ne deset milionů.

+5/−1
8.1.2017 16:45

J40a45k88u75b 40S32ú58k60e95n68í13k 1598550449

No jo, asi nevěděl, co to bude mít za hodnotu. Počkejte, až vám budou vnuci spílat, až zjistí, že jste kdysi vyhodil Nokii 3310;-D

0/0
8.1.2017 18:48

M90a71r48t55i83n 91F69r43a95n61t38i39š41e67k 7495320463235

I 6210 :-)

0/0
8.1.2017 19:27

M83a72r69t12i50n 91F39r74a80n81t49i67š32e37k 7515610913975

Jinak ten Aston byl vzácný i v době výroby. V jednotlivých sériích bylo kolem 300 kousků.

0/0
8.1.2017 19:29

J40a25r25m98i41l44a 83P60í46c98h63o19v38á 5592557284863

Jak to, že to neobjevili ochránci přírody? V Čechách by to vydrželo v lese tak týden, pak by to "někdo" dal do šrotu.

+5/0
8.1.2017 14:24

R84o42m50a78n 18P80o13l19á29č75e72k 5346859765

Tak jsme se zasmáli...

Sám vím o několika vracích, které přežívají;-)

+2/0
8.1.2017 20:50

F48r69a18n17t31i24š52e37k 85P51á14p92a75y 2652519327937

Ono nie je les ako les. Tento bol asi súkromný...

0/0
11.1.2017 13:43

J45a51n 19D20l23o89u58h22ý 7154789640709

Tohle je naprosty vrak, ktery by nerestaural ani wayne, ani gas monkey natoz misfits garage. Cili z pohledu usa trhu je to neprodejne. Zachranit se nedaj ani kola. Auto je rezave i zevnitr, cili integrita karoserie je v haji. Stale me fascinuje ze amici nejsou schopni investovat par dolaru za postaveni dreveneho zastreseni pro takovy vuz. Jiz za 10000kc se da auto schovat pod strechu na vlastnim pozemku!

0/−7
8.1.2017 13:57

J59a73k68u60b 92Š10a31f38a40n75d58a 7975907461851

Restaurují se mnohem větší vraky. Tohle mi přijde ještě v celkem dobrém stavu.

+8/0
8.1.2017 15:09

J41i25ř60í 86Z35ý37k37a 9819763651350

bla bla bla ... když máte prachy, tak si koupíte i nové šasi karoserie - viz http://www.rikkicann.com/restoration/db-4-5-6/

Nicméně ani oprava starého šasi mi nepřijde nemožná. Pár trubek, spousta rovných plechů s několika málo prolisy - tohle kvalitní karosář zvládne vyklepat na koleni.

https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2014/05/Astonskeleton_03_2500.jpg

Pro vaši představu - i tohle http://barnfinds.com/wp-content/uploads/2015/07/Sunk-Samba.jpg po osazení jiného motoru a převodovky normálně jezdí.

+1/0
8.1.2017 16:42

V79l59a93d25i45m86í66r 36H76r44u41b82ý 1644301937622

Tak ta ponorka je stylová :-)

0/0
8.1.2017 19:22

J72a86n 53K28o73p36ř57i43v60a 7280528378425

Hm, vyrobit kopii vyjde levnějš :P

0/0
8.1.2017 13:15

M77a96r13t35i23n 49F36r22a94n87t90i71š23e12k 7535580593405

A originálních dílů tam bude skoro stejně. Ale ten pocit...

+3/0
8.1.2017 16:48

T33o58m79á41š 16K68u24c92h80a66ř 3837941808141

Ještě že to není u nás, to by mu po automatickém vyřazení z registru přišla pokuta 20 000 za to, že nedodal doklad o ekologické likvidaci. :-P No a kdyby se pokusil těmi fotkami z lesa dokázat, že auto stále existuje, tak to by se teprve prohnul.

+14/−1
8.1.2017 12:54

J92i26ř12í 38E66r23b43e69n 1473884446467

Hahaha, tak jsme se zasmáli...

Nevím o nikom, kdo by dostal pokutu po loňském automatickém vyřazení (odhlášeného a léta neexistujícího) vozidla z registru. Navíc stále platí jen to, že auto bez registrace nesmí zaclánět na veřejné komunikaci. Na zahradě jich můžete mít, kolik chcete.

0/0
9.1.2017 10:26

V67á69c11l44a19v 48P82a23v73e91l 9450915921909

A co na to spodní vody?;-)

0/0
9.1.2017 15:17

L95u26k48á39š 68U18r97x 3312207743149

Kolik to zere a kolik je to novych Fabii? Mam Oktavku TDI a je nejlepsi. A mam najeto milion, takze tomu rozumim nejvic 

+3/−6
8.1.2017 12:54

J46i74ř29í 25S35c25h66w13a26c96h 8938904248356

a hlavně ....plodíš hňupoviny....

+8/−2
8.1.2017 15:41

L50a78d92i49s31l30a58v 48H11a77š92k15a 4343376111540

kolik je to půllitrů piva a viceroyek?

0/0
8.1.2017 16:32

J20i26ř25í 62K72r14u31t54i54l 2720374920408

Myslím že životní družku ''zaparkuji'' do lesa a počkám.

0/0
8.1.2017 12:15

I88v66a98n 78M32i53n70á67ř 7262254397941

Je neuvěřitelné, jaká musela být např. tehdejší kvalita chromovaného okruží předního reflektoru - viz detail. Po 40 letech .. v lese ?!

+7/0
8.1.2017 11:57

K84a59r69e68l 55V93a31c88h51u20t 9123382729283

Stejně, zachraňovat po těch letech takto prohnilý vrak = to je obdivuhodné, že se do toho těm machrům vúbec chce. ;-) R^ Ale jo, asi to jde udělat. Jen stejně nevím, zda se pak s tím dá i normálně jezdit. Leda udělat všechny nosné a kostrukční prvky skoro nově, odpružení nevyjímaje..

0/0
8.1.2017 11:51

I14v18a59n 11M96i25n11á37ř 7662584757691

Jen samotný výčet všech jednotlivých dílů určených k rekonstrukci (či novému zhotovení?) a postup práce - by určitě byl tématem .. na samostatnou knihu !!

+1/0
8.1.2017 12:07

J42i56ř82í 74Z73ý61k65a 9569803811540

zachraňují se i horší a mnohem levnější veteráni, které někdo po 40 letech někdo vytáhl z lesa, nebo dokonce jezera.

+3/0
8.1.2017 12:56

J84a88n 43D44l35o40u96h77ý 7214349240109

Zachranuje se v podtate vse co nema poruseniu integritu karoserie. Tohle napovida o naprostem opaku.

0/−4
8.1.2017 13:59

T51o55m42á52š 64D18v89o96ř96á75k 8445162516300

Ještěže je karoserie z hliníku, jinak by to byla jen hromada rzi.

0/0
8.1.2017 11:26

P67e58t67r 89A64s28c24h68e84n64b76r41e58n13n93e92r 6385913972341

Jaká by byla cena podobně zaparkovaného Trabantu?

+1/0
8.1.2017 10:02

J56a31n 76K29o67p54ř76i79v86a 7170428168115

7,50 :P

0/0
8.1.2017 10:36

J13i19ř93í 98Z15ý21k73a 9779653891640

pokud jsou k tomu přepsatelné papíry, tak 6-10t Kč, pokud ne a stálo to roky v lese, tak bych počítal tak s 2000 Kč.

+2/0
8.1.2017 10:55

T21o15m14á95š 13V68r82á45b80e94l 8970894383984

Přesně to mě také napadlo, ale můžete ho opravit a v Berlíně s tím vozit turisty:-)

Nicméně cena toho vozu určitě poroste, neprodával bych ho

+1/0
8.1.2017 17:42

P44a87v47o36l 61K52r57u75p38k49a 9193931878265

Predpokladám, že starý pán umrel a na auto sa zabudlo, čo je divné, lebo takých áut nie je veľa. Keby sa bola stará pani spamätala skôr, bolo by to lepšie. Alebo chcela od záujemcov viac peňazí...

+1/0
8.1.2017 10:02

P28e30t67r 65M66i65c23h62a58l 2720214141702

Sakra, a já jsem stodvacítku před lety prodal. :-)

+6/0
8.1.2017 9:30

J60o20s12e22f 79Z93d63r27á73h46a25l 2230420881818

Ta nehrála v Bondovi...a hlavně-nevyrobil ji AM.

0/0
8.1.2017 10:28

P65e94t11r 25M52i64c25h23a39l 2410344251452

Na konci byl smajlík. ;-)

+1/0
8.1.2017 14:35

J85a24r36e32k 90W91o46l72f 5260699240

No a kdyby auto zaparkoval a nechal stát alespoň ve stodole v suchu a pod střechou mohl ho teď prodávat za trojnasobek...

+9/0
8.1.2017 7:45
Foto

T39o70m51á80š 14D54v33o76ř82á57k 3675563576686

To je kára...

"sedmnáctipalcový volant volant"

+3/0
8.1.2017 7:25

P48e54t46r 80S70o86v64a 9586778136479

to ten clanek nikdo nekontroluje, nez se objevi pro cteni?

0/−2
8.1.2017 6:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.