Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: 40 let hnil v lese, teď má hodnotu 10 milionů

Zrezavělý, zničený, rozpadlý. I tak se prodejní cena vraku modelu DB4 v aukci odhaduje až na 475 tisíc dolarů. Vůz celou dobu patřil jen jednomu majiteli a od 70. let minulého století stál zaparkovaný v lese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85a98r49t23i98n 45S53k68á16l47a 2328781344435

Silnicni kola to ma :). Rovnou hned ctyri ze.. Bravo

0/0
8.1.2017 20:30

M66a61r48t12i93n 59K96u66ř48í74t10k16a 6287476528985

Restaurují se i větší vraky a dokonce u autobusy, třeba tato Tatra 85/91.

http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13007

+4/0
8.1.2017 19:37

M84a51r32t22i83n 91S31k29á13l74a 2618951814585

jj, je v lux. stavu.

0/0
8.1.2017 22:09

K49a78r81e38l 45B14a98r57t16á78č28e59k 9732229912265

tomu ríkam zlate ceske rucícky....

0/0
11.1.2017 13:38

J26i17ř62í 79L56i22b58e62r 6448410450372

Tenhle článek tu už byl před třemi týdny, nebo se pletu? :-(

0/0
8.1.2017 18:04

R41o62m24a17n 97C95e28r77n82y 5433527500781

super story !!!

0/0
8.1.2017 16:57

M71a13r61t19i79n 38F12r95a58n54t43i12š12e37k 7295290923145

Nádherný auto, příšerný vrak. Majitel by zasloužil přes ruce, ne deset milionů.

+5/−1
8.1.2017 16:45

J67a71k25u52b 64S20ú60k77e92n24í43k 1728720659

No jo, asi nevěděl, co to bude mít za hodnotu. Počkejte, až vám budou vnuci spílat, až zjistí, že jste kdysi vyhodil Nokii 3310;-D

0/0
8.1.2017 18:48

M82a17r52t59i49n 81F15r38a48n77t86i29š22e15k 7705750973835

I 6210 :-)

0/0
8.1.2017 19:27

M77a74r80t35i36n 17F92r10a40n86t24i68š33e84k 7875600933595

Jinak ten Aston byl vzácný i v době výroby. V jednotlivých sériích bylo kolem 300 kousků.

0/0
8.1.2017 19:29

J77a79r46m87i74l29a 92P38í33c51h15o89v12á 5932407644973

Jak to, že to neobjevili ochránci přírody? V Čechách by to vydrželo v lese tak týden, pak by to "někdo" dal do šrotu.

+5/0
8.1.2017 14:24

R90o40m55a10n 59P58o18l94á90č69e25k 5916979685

Tak jsme se zasmáli...

Sám vím o několika vracích, které přežívají;-)

+2/0
8.1.2017 20:50

F27r54a92n95t61i95š13e54k 87P95á13p64a86y 2202389917827

Ono nie je les ako les. Tento bol asi súkromný...

0/0
11.1.2017 13:43

J13a35n 93D57l14o93u10h28ý 7704519950159

Tohle je naprosty vrak, ktery by nerestaural ani wayne, ani gas monkey natoz misfits garage. Cili z pohledu usa trhu je to neprodejne. Zachranit se nedaj ani kola. Auto je rezave i zevnitr, cili integrita karoserie je v haji. Stale me fascinuje ze amici nejsou schopni investovat par dolaru za postaveni dreveneho zastreseni pro takovy vuz. Jiz za 10000kc se da auto schovat pod strechu na vlastnim pozemku!

0/−7
8.1.2017 13:57

J14a10k39u64b 34Š59a95f15a42n43d61a 7525137431521

Restaurují se mnohem větší vraky. Tohle mi přijde ještě v celkem dobrém stavu.

+8/0
8.1.2017 15:09

J44i71ř48í 79Z13ý17k65a 9899973501630

bla bla bla ... když máte prachy, tak si koupíte i nové šasi karoserie - viz http://www.rikkicann.com/restoration/db-4-5-6/

Nicméně ani oprava starého šasi mi nepřijde nemožná. Pár trubek, spousta rovných plechů s několika málo prolisy - tohle kvalitní karosář zvládne vyklepat na koleni.

https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2014/05/Astonskeleton_03_2500.jpg

Pro vaši představu - i tohle http://barnfinds.com/wp-content/uploads/2015/07/Sunk-Samba.jpg po osazení jiného motoru a převodovky normálně jezdí.

+1/0
8.1.2017 16:42

V90l48a87d48i24m12í88r 10H10r14u31b79ý 1334441647122

Tak ta ponorka je stylová :-)

0/0
8.1.2017 19:22

J25a76n 14K14o43p34ř56i53v67a 7250178178365

Hm, vyrobit kopii vyjde levnějš :P

0/0
8.1.2017 13:15

M12a74r26t94i44n 70F21r57a35n84t77i47š39e33k 7915520353145

A originálních dílů tam bude skoro stejně. Ale ten pocit...

+3/0
8.1.2017 16:48

T85o78m73á46š 56K53u93c54h43a93ř 3297331168931

Ještě že to není u nás, to by mu po automatickém vyřazení z registru přišla pokuta 20 000 za to, že nedodal doklad o ekologické likvidaci. :-P No a kdyby se pokusil těmi fotkami z lesa dokázat, že auto stále existuje, tak to by se teprve prohnul.

+14/−1
8.1.2017 12:54

J61i96ř35í 86E36r45b61e32n 1163764406987

Hahaha, tak jsme se zasmáli...

Nevím o nikom, kdo by dostal pokutu po loňském automatickém vyřazení (odhlášeného a léta neexistujícího) vozidla z registru. Navíc stále platí jen to, že auto bez registrace nesmí zaclánět na veřejné komunikaci. Na zahradě jich můžete mít, kolik chcete.

0/0
9.1.2017 10:26

V65á73c20l42a14v 28P62a38v38e42l 9890545301319

A co na to spodní vody?;-)

0/0
9.1.2017 15:17

L49u82k24á69š 74U76r96x 3542807583359

Kolik to zere a kolik je to novych Fabii? Mam Oktavku TDI a je nejlepsi. A mam najeto milion, takze tomu rozumim nejvic 

+3/−6
8.1.2017 12:54

J98i52ř63í 50S47c36h70w98a35c38h 8508394548976

a hlavně ....plodíš hňupoviny....

+8/−2
8.1.2017 15:41

L78a77d70i85s50l97a54v 93H63a75š19k19a 4453426301840

kolik je to půllitrů piva a viceroyek?

0/0
8.1.2017 16:32

J46i51ř60í 28K87r63u27t59i73l 2850154520168

Myslím že životní družku ''zaparkuji'' do lesa a počkám.

0/0
8.1.2017 12:15

I38v26a69n 94M97i35n67á39ř 7602804157871

Je neuvěřitelné, jaká musela být např. tehdejší kvalita chromovaného okruží předního reflektoru - viz detail. Po 40 letech .. v lese ?!

+7/0
8.1.2017 11:57

K86a40r38e89l 37V77a50c91h97u77t 9353202459613

Stejně, zachraňovat po těch letech takto prohnilý vrak = to je obdivuhodné, že se do toho těm machrům vúbec chce. ;-) R^ Ale jo, asi to jde udělat. Jen stejně nevím, zda se pak s tím dá i normálně jezdit. Leda udělat všechny nosné a kostrukční prvky skoro nově, odpružení nevyjímaje..

0/0
8.1.2017 11:51

I28v96a10n 45M54i48n84á35ř 7592494237471

Jen samotný výčet všech jednotlivých dílů určených k rekonstrukci (či novému zhotovení?) a postup práce - by určitě byl tématem .. na samostatnou knihu !!

+1/0
8.1.2017 12:07

J16i62ř54í 85Z70ý55k39a 9109323881680

zachraňují se i horší a mnohem levnější veteráni, které někdo po 40 letech někdo vytáhl z lesa, nebo dokonce jezera.

+3/0
8.1.2017 12:56

J46a18n 64D60l17o40u12h15ý 7334429780389

Zachranuje se v podtate vse co nema poruseniu integritu karoserie. Tohle napovida o naprostem opaku.

0/−4
8.1.2017 13:59

T67o93m15á41š 30D62v37o90ř24á52k 8305252946160

Ještěže je karoserie z hliníku, jinak by to byla jen hromada rzi.

0/0
8.1.2017 11:26

P37e32t95r 19A23s72c58h60e90n80b93r40e53n32n53e25r 6795673772931

Jaká by byla cena podobně zaparkovaného Trabantu?

+1/0
8.1.2017 10:02

J59a79n 39K35o76p72ř41i73v26a 7250918688545

7,50 :P

0/0
8.1.2017 10:36

J79i18ř16í 94Z20ý69k30a 9779753231210

pokud jsou k tomu přepsatelné papíry, tak 6-10t Kč, pokud ne a stálo to roky v lese, tak bych počítal tak s 2000 Kč.

+2/0
8.1.2017 10:55

T75o39m82á74š 43V83r52á31b45e35l 8970954283464

Přesně to mě také napadlo, ale můžete ho opravit a v Berlíně s tím vozit turisty:-)

Nicméně cena toho vozu určitě poroste, neprodával bych ho

+1/0
8.1.2017 17:42

P97a41v44o98l 21K48r60u45p26k58a 9153201478105

Predpokladám, že starý pán umrel a na auto sa zabudlo, čo je divné, lebo takých áut nie je veľa. Keby sa bola stará pani spamätala skôr, bolo by to lepšie. Alebo chcela od záujemcov viac peňazí...

+1/0
8.1.2017 10:02

P37e59t47r 89M65i39c42h72a70l 2320284811212

Sakra, a já jsem stodvacítku před lety prodal. :-)

+6/0
8.1.2017 9:30

J58o38s71e88f 42Z76d11r71á49h40a22l 2340690331468

Ta nehrála v Bondovi...a hlavně-nevyrobil ji AM.

0/0
8.1.2017 10:28

P51e13t98r 66M69i46c80h55a25l 2670984711372

Na konci byl smajlík. ;-)

+1/0
8.1.2017 14:35

J87a29r77e33k 38W98o75l47f 5570679490

No a kdyby auto zaparkoval a nechal stát alespoň ve stodole v suchu a pod střechou mohl ho teď prodávat za trojnasobek...

+9/0
8.1.2017 7:45
Foto

T44o95m87á29š 34D65v94o16ř94á30k 3665333616226

To je kára...

"sedmnáctipalcový volant volant"

+3/0
8.1.2017 7:25

P74e16t12r 22S13o89v69a 9486228516719

to ten clanek nikdo nekontroluje, nez se objevi pro cteni?

0/−2
8.1.2017 6:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.