Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: 40 let hnil v lese, teď má hodnotu 10 milionů

Zrezavělý, zničený, rozpadlý. I tak se prodejní cena vraku modelu DB4 v aukci odhaduje až na 475 tisíc dolarů. Vůz celou dobu patřil jen jednomu majiteli a od 70. let minulého století stál zaparkovaný v lese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M33a11r28t45i15n 76S37k19á48l52a 2178581244875

Silnicni kola to ma :). Rovnou hned ctyri ze.. Bravo

0/0
8.1.2017 20:30

M69a41r11t66i65n 68K56u72ř74í13t52k30a 6247926128905

Restaurují se i větší vraky a dokonce u autobusy, třeba tato Tatra 85/91.

http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13007

+4/0
8.1.2017 19:37

M94a60r40t82i74n 66S41k49á97l46a 2938611964965

jj, je v lux. stavu.

0/0
8.1.2017 22:09

K15a42r15e56l 13B58a62r95t64á75č59e36k 9242919832615

tomu ríkam zlate ceske rucícky....

0/0
11.1.2017 13:38

J43i17ř57í 91L21i96b82e15r 6948740690262

Tenhle článek tu už byl před třemi týdny, nebo se pletu? :-(

0/0
8.1.2017 18:04
Foto

R66o31m61a21n 76C16e46r86n19y 5453987420961

super story !!!

0/0
8.1.2017 16:57

M98a95r64t32i48n 51F48r65a46n12t86i14š15e84k 7175590103615

Nádherný auto, příšerný vrak. Majitel by zasloužil přes ruce, ne deset milionů.

+5/−1
8.1.2017 16:45

J37a87k45u38b 42S23ú48k58e18n55í95k 1528960189

No jo, asi nevěděl, co to bude mít za hodnotu. Počkejte, až vám budou vnuci spílat, až zjistí, že jste kdysi vyhodil Nokii 3310;-D

0/0
8.1.2017 18:48

M24a94r22t11i28n 81F56r32a31n60t30i28š74e17k 7715300393375

I 6210 :-)

0/0
8.1.2017 19:27

M18a83r70t53i61n 69F62r50a83n88t43i91š68e92k 7155780883205

Jinak ten Aston byl vzácný i v době výroby. V jednotlivých sériích bylo kolem 300 kousků.

0/0
8.1.2017 19:29

J72a15r40m27i14l15a 66P83í18c23h48o41v85á 5872267684433

Jak to, že to neobjevili ochránci přírody? V Čechách by to vydrželo v lese tak týden, pak by to "někdo" dal do šrotu.

+5/0
8.1.2017 14:24

R23o46m69a42n 51P48o77l97á66č88e38k 5916369235

Tak jsme se zasmáli...

Sám vím o několika vracích, které přežívají;-)

+2/0
8.1.2017 20:50

F95r27a61n56t33i95š89e78k 64P86á76p61a48y 2112519127547

Ono nie je les ako les. Tento bol asi súkromný...

0/0
11.1.2017 13:43

J75a98n 59D90l41o28u76h31ý 7664629290479

Tohle je naprosty vrak, ktery by nerestaural ani wayne, ani gas monkey natoz misfits garage. Cili z pohledu usa trhu je to neprodejne. Zachranit se nedaj ani kola. Auto je rezave i zevnitr, cili integrita karoserie je v haji. Stale me fascinuje ze amici nejsou schopni investovat par dolaru za postaveni dreveneho zastreseni pro takovy vuz. Jiz za 10000kc se da auto schovat pod strechu na vlastnim pozemku!

0/−7
8.1.2017 13:57

J26a37k91u80b 10Š52a24f34a40n91d71a 7525437801821

Restaurují se mnohem větší vraky. Tohle mi přijde ještě v celkem dobrém stavu.

+8/0
8.1.2017 15:09

J65i88ř10í 75Z56ý63k43a 9619913761310

bla bla bla ... když máte prachy, tak si koupíte i nové šasi karoserie - viz http://www.rikkicann.com/restoration/db-4-5-6/

Nicméně ani oprava starého šasi mi nepřijde nemožná. Pár trubek, spousta rovných plechů s několika málo prolisy - tohle kvalitní karosář zvládne vyklepat na koleni.

https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2014/05/Astonskeleton_03_2500.jpg

Pro vaši představu - i tohle http://barnfinds.com/wp-content/uploads/2015/07/Sunk-Samba.jpg po osazení jiného motoru a převodovky normálně jezdí.

+1/0
8.1.2017 16:42

V63l97a84d35i66m42í70r 41H48r59u83b80ý 1484581377772

Tak ta ponorka je stylová :-)

0/0
8.1.2017 19:22

J24a82n 37K16o57p59ř45i20v41a 7660868728825

Hm, vyrobit kopii vyjde levnějš :P

0/0
8.1.2017 13:15

M81a75r98t13i77n 87F25r49a14n35t38i81š12e42k 7335800173605

A originálních dílů tam bude skoro stejně. Ale ten pocit...

+3/0
8.1.2017 16:48

T26o28m85á29š 77K64u70c73h14a61ř 3737921108551

Ještě že to není u nás, to by mu po automatickém vyřazení z registru přišla pokuta 20 000 za to, že nedodal doklad o ekologické likvidaci. :-P No a kdyby se pokusil těmi fotkami z lesa dokázat, že auto stále existuje, tak to by se teprve prohnul.

+14/−1
8.1.2017 12:54

J97i57ř65í 82E84r76b70e70n 1213384196577

Hahaha, tak jsme se zasmáli...

Nevím o nikom, kdo by dostal pokutu po loňském automatickém vyřazení (odhlášeného a léta neexistujícího) vozidla z registru. Navíc stále platí jen to, že auto bez registrace nesmí zaclánět na veřejné komunikaci. Na zahradě jich můžete mít, kolik chcete.

0/0
9.1.2017 10:26

V98á34c54l26a22v 38P33a15v69e53l 9960625961449

A co na to spodní vody?;-)

0/0
9.1.2017 15:17

L42u13k82á62š 74U20r35x 3822827533759

Kolik to zere a kolik je to novych Fabii? Mam Oktavku TDI a je nejlepsi. A mam najeto milion, takze tomu rozumim nejvic 

+3/−6
8.1.2017 12:54

J49i95ř40í 89S55c16h56w19a30c65h 8468284868496

a hlavně ....plodíš hňupoviny....

+8/−2
8.1.2017 15:41

L45a69d93i84s53l60a12v 85H49a44š66k86a 4583636971310

kolik je to půllitrů piva a viceroyek?

0/0
8.1.2017 16:32

J25i50ř11í 50K72r41u92t24i24l 2460494530758

Myslím že životní družku ''zaparkuji'' do lesa a počkám.

0/0
8.1.2017 12:15

I78v95a83n 95M23i38n50á40ř 7962384927721

Je neuvěřitelné, jaká musela být např. tehdejší kvalita chromovaného okruží předního reflektoru - viz detail. Po 40 letech .. v lese ?!

+7/0
8.1.2017 11:57

K62a56r94e33l 67V57a92c20h98u49t 9943272469753

Stejně, zachraňovat po těch letech takto prohnilý vrak = to je obdivuhodné, že se do toho těm machrům vúbec chce. ;-) R^ Ale jo, asi to jde udělat. Jen stejně nevím, zda se pak s tím dá i normálně jezdit. Leda udělat všechny nosné a kostrukční prvky skoro nově, odpružení nevyjímaje..

0/0
8.1.2017 11:51

I14v75a78n 69M17i20n58á20ř 7692474817891

Jen samotný výčet všech jednotlivých dílů určených k rekonstrukci (či novému zhotovení?) a postup práce - by určitě byl tématem .. na samostatnou knihu !!

+1/0
8.1.2017 12:07

J44i34ř56í 89Z28ý21k17a 9769203841960

zachraňují se i horší a mnohem levnější veteráni, které někdo po 40 letech někdo vytáhl z lesa, nebo dokonce jezera.

+3/0
8.1.2017 12:56

J90a55n 87D56l42o76u39h10ý 7664599460349

Zachranuje se v podtate vse co nema poruseniu integritu karoserie. Tohle napovida o naprostem opaku.

0/−4
8.1.2017 13:59

T74o61m36á31š 82D24v51o85ř56á50k 8775222686620

Ještěže je karoserie z hliníku, jinak by to byla jen hromada rzi.

0/0
8.1.2017 11:26

P18e30t83r 19A68s65c29h77e87n24b28r63e25n43n40e47r 6255403972101

Jaká by byla cena podobně zaparkovaného Trabantu?

+1/0
8.1.2017 10:02

J81a38n 90K89o34p62ř67i97v49a 7500778748865

7,50 :P

0/0
8.1.2017 10:36

J79i67ř18í 26Z56ý89k80a 9159963721220

pokud jsou k tomu přepsatelné papíry, tak 6-10t Kč, pokud ne a stálo to roky v lese, tak bych počítal tak s 2000 Kč.

+2/0
8.1.2017 10:55

T12o28m97á18š 55V19r34á46b24e68l 8800794383934

Přesně to mě také napadlo, ale můžete ho opravit a v Berlíně s tím vozit turisty:-)

Nicméně cena toho vozu určitě poroste, neprodával bych ho

+1/0
8.1.2017 17:42

P83a16v96o30l 37K46r45u53p75k45a 9743311308685

Predpokladám, že starý pán umrel a na auto sa zabudlo, čo je divné, lebo takých áut nie je veľa. Keby sa bola stará pani spamätala skôr, bolo by to lepšie. Alebo chcela od záujemcov viac peňazí...

+1/0
8.1.2017 10:02

P50e27t93r 84M64i78c86h16a63l 2590514401262

Sakra, a já jsem stodvacítku před lety prodal. :-)

+6/0
8.1.2017 9:30

J41o60s28e98f 87Z79d32r71á82h82a83l 2680360751588

Ta nehrála v Bondovi...a hlavně-nevyrobil ji AM.

0/0
8.1.2017 10:28

P52e61t42r 34M87i64c95h96a73l 2940244591162

Na konci byl smajlík. ;-)

+1/0
8.1.2017 14:35

J77a52r47e77k 96W30o14l91f 5560469860

No a kdyby auto zaparkoval a nechal stát alespoň ve stodole v suchu a pod střechou mohl ho teď prodávat za trojnasobek...

+9/0
8.1.2017 7:45
Foto

T51o97m95á66š 43D20v25o38ř13á38k 3635113266276

To je kára...

"sedmnáctipalcový volant volant"

+3/0
8.1.2017 7:25

P51e60t44r 62S54o13v72a 9306258926409

to ten clanek nikdo nekontroluje, nez se objevi pro cteni?

0/−2
8.1.2017 6:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.