- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Svoje zákazníky si toto auto najde. Mě spíš mrzí že Škoda více nerozšiřuje alternativní pohony, třeba CNG do Fabie a Rapidu nebo hybridní pohon kombinace elektromotor/spalovací motor či čistě elektrický pohon.
Jeden kazdy expert automobilovy
kdyby benzín stál to co v USA tak by se u takových větších aut prodávalo nadpoloviční množství v benzínu. Ale při současném stavu by to nebylo víc jak jeden z deseti....bohužel
Tak to jsem zvědav, hlavně co to bude stát.
Tuším, že mé příští auto bude "japonec", který bude mít spalovací motůrek JEN na dobíjení - a pohon bude mít brutální sílu, přitom bude tichý a vysoce ekologický = tj. ryze elektrický.
Tak pojmy elektrický a vysoce ekologický v jedné větě je oxymoron jak vyšitej
Opět: ta úplně poslední věta celého článku je současně i ta největší PERLA
Tak to vzhledem k tomu že bráška Tiguan už ho má tak to byla jen otázka času. A že se tomu celému bude říkat RS? No prodá se to lépe a především dráž, teď už ten 1,5mil bude skutečně na dohled.
dve turba... hmm takze to co clovek nazene tak pak stravi vychlazovanim turb... navic diesel a RS uff ale kdyz to lidi chteji. Ja osobne bych uz trubo nechtel na denni jezdeni. Mel jsem ho v sierra, audi a ted ho ma manzelka ve volvu a ty problemy za ten uzitek nestoji
Dochlazování turbodmychadel je záležitost stará tak deset let, od té doby elektrická čerpadla oleje tenhle problém řeší za uživatele. Asi jsi poněkud zaspal dobu...