Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hipíci natankují ze zásuvky a nebudou muset řídit. VW vymýšlí nový bus

Budoucnost je elektrická, oznámil loni na podzim Volkswagen, když představil svůj koncept na baterky a k němu celou vizi mobility budoucnosti. Na autosalonu v Detroitu prezentuje další lákadlo - koncept I.D. Buzz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81a86r95e95k 26K83l13u94f68a 3608234564716

U zfetované posádky autopilota vítám. ;-)R^

0/0
15.1.2017 18:38

J20a18n 88H22r23u75z32a 8234368429397

Jeden skromný dotaz. Jak dlouho se dá v zimě v zácpě na dálnici udržet interiér na řekněme +5 st, když je venku -15? A umožní po takovém pětihodinovém čekání autu i odjet nebo se musí zavolat odtahovka s motorem na naftu?;-D

+1/0
15.1.2017 15:48

M31a51r66t19i69n 88K78a20r48á72s72e31k 9778123458708

No na hodne komfortni teplo v aute vam staci cca 2kW topenho vykonu. Coz v pripade primotopu znamena za 5 hodin stani cca 10 kWh z baterky (pricemz auto pro bezne pouziti musim mit aspon 50), s tepelnym cerpadlem i v takovem mrazu cca polovinu. Pri optimalizaci topeni na minimalni spotrebu (tj treba na 5- 10 stupnu) to bude jeste podstatne mene

0/0
16.1.2017 10:30

J42o40s13e95f 45Š20o84l86t18e21s 8734408640403

U auta podobné velikosti se 100 kWh baterií byste vydržel v zácpě na dálnici zhruba 5 dní v kuse při teplotě 20 °C. Tedy asi podstatně déle než ve spalováku. Ono totiž moderní vozidla mají tepelné čerpadlo.

0/0
16.1.2017 16:34

K65a15r64e81l 69H83o53r81á53k 2118519533663

Hip hip hurá.

0/0
15.1.2017 11:37

J91a10n 68G25o49t90z 4965307

Hippík bude napřed muset vybudovat nadnárodní korporaci, nebo alespoň úspěšný start up, aby si to mohl dovolit. Pak to ele nebude pravý hippík, tak možná hipster, ale ten bude chtít jiný typ auta. Pro opravdové hippíky dneška tak starý ford transit nebo fiat ducato. PEACE!V

+3/−1
14.1.2017 23:45

P77e64t98r 98M27a55r31e97č83e12k 1703971749418

Ekohipíci placení ze státních dotací možná ..

+2/−1
14.1.2017 23:31

J17a90n 21S95i80n87n72r55e58i24c90h 6193435420501

Aby to vsechno pekne fungovalo, tak budou muset vynalezavi inzenyri VW vymyslet jak obejit zakon o zachovani energie v uzavrene soustave. Hlavne pri testovani.

+5/−2
14.1.2017 22:38

P29a73v71e48l 89S73o17b44o14t14k83a 5540634

Opravdoví hipíci na to mít nebudou.

+10/−1
14.1.2017 22:37
Foto

P97e79t52r 68P64r31o12c93h83á42z10k85a 3342956762364

V té době nejspíš už ani nikdo nebude vědět kdo to byl hipík..... :-)

0/0
16.1.2017 5:53

J52o67s41e39f 88G49o68s29t78í11k 5691686100478

Budoucnost je 100% elektrická, ale WV zastihla v ten nejhorší čas, kdy řeší problémy dieselgate, a do toho musí investovat do elektromobility. Oni diesel prodavat moc nebudou, a na elektřinu nejsou připravený. Podle mě je jejich strategie stejná jako vždy. Napínat zdržovat ukazovat co jednou bude, a by protáhly čas potřebnej na přestavění fabrik.Ty auta na trh přijdou, ale nebudou k mání, protože pro plánovaný objem výroby nemají fabriku na baterky která by musela být min 3x větší než má tesla. Než tohle postaví, už budou min v pořádnym průšvihu. Čína a amerika na ně čekat nebude.

0/−2
14.1.2017 22:09

P87a46v82e67l 71S13o59b92o38t90k72a 5850964

Vrtačka na baterky je super, ale auto je nesmysl.

Budoucnost opravdu v elektřině je, ale s tím skončí individuální doprava a budeme jezdit trolejbusy a vlaky a tramvajemi.

+3/−5
14.1.2017 22:39

J70a76n 64K57a72r31e20l 17N37o56v11a94k 5666494628296

;-D;-D to je ...

0/0
14.1.2017 23:08

A94l11e32š 91J23a72n98á48č45e59k 3923684806643

Hmm a co když budoucnost aut nepatří elektřině?

+3/−1
14.1.2017 20:51

J80a45r59o58s94l43a80v 39L91e14b52e73d65a 3366749407240

Co mě opravdu zaujalo, je zmínka o indukčním nabíjení.

0/0
14.1.2017 19:20

T12o63m36á88š 37L53i89s95k48a 6840509834734

Ano čím větší hovadina tím více zaujme každého pravověrného metafyzika

+1/−2
14.1.2017 20:21

J82a73r57o44s87l30a40v 84L13e12b69e98d66a 3516629317680

;-D Taktak. Představil jsem si jen desetinový příkon, tj. 15 kW indukcí, a mé inovátorské srdce zaplesalo.

+1/0
15.1.2017 8:32

J56o74s78e33f 27Š37o66l61t27e19s 8704308510533

Vtipné je, že se to na dnešní elektromobily už běžně prodává, účinnost asi 90 %.

0/0
16.1.2017 16:36

M84a90r17t62i68n 98K82a61r27á95s35e80k 9328503848348

Nic proti, ale platforma MLB orpavdu neni platforma pro elektromobily, ale platforma pro velka koncernova auta (Audi A6, Q5, A8, porsche macan apod).

Pro elektroauta slouzi platforma MEB coz je modifikace paltformy MQB na ktere stoji vetsina produkce koncernu....

+4/0
14.1.2017 12:42

P83a89v38e95l 31V29i24z27i 8189936335266

A ve výbavě bude i vodnice?;-)

Nebo si ji budu muset koupit???:-(

+3/0
14.1.2017 10:54

K59a62r77e66l 93B41a48r57t23a66k 9716231165866

Takže s takovým autem budu muct jezdit pěkně sjetej a zlitej jak Alík?

+2/−1
14.1.2017 10:39

M74i95r71e98k 41K41o80n94e67č85n95ý 6667625555934

Když budu optimistický, tak spotřeba dle údajů vychází na ekvivalent 4,5l nafty na 100km. Takže to sice trochu přibarvili, ale aspoň to není o řád. A protože dva motory 150 kW dají, bez dalšího vysvětlení, 275kW celkový výkon, tak chápu, že článek je takový hipísácky uvolněný.

0/−1
14.1.2017 10:20

M84i43r54e81k 73G66a93j78e74r 5281536839900

Ty dva motory dohromady nemůžou dát větší výkon než kolik odpovídá proudu, jaký lze ždímat z baterií. Proto jen 275kW. Nesmíte si jen myslet, že jste jen nejchytřejší.

+3/0
14.1.2017 14:18

J92o44s41e25f 39Š59o15l18t39e43s 8974618260283

Sorry, ale ekvivalent 1 litru nafty je skoro 10 kWh energie. Takže, abyste se dostal na ekvivalent 4,5 l nafty, muselo by to žrát 45 kWh/100 km. A to asi nebude, že...

0/0
16.1.2017 16:39

P31e96t71r 35R55i52h89a59k 7201768378716

a kde jak ti ultra cool free zeleni in hipisaci vezmou tu skareou, zlou, spinavou elektrinu? :)

+7/−1
14.1.2017 9:59

V41í91t 31O14ž14a62n65a 1618518835934

Ze solárů.

0/0
14.1.2017 16:54

P12e32t30r 40R64i35h37a46k 7521408688426

Tp bylo mysleno vazne nebo ironie? :P pac to neni poznat.

0/0
14.1.2017 18:18

D61e56n96i55s 21H65u47m90l 4512645285816

a kvuli jednomu autu se pokaci jeden hektar lesa;-D

+5/0
14.1.2017 19:06

J76a45r96o51s75l56a22v 64K64a45d30l50e60c 5491679382791

Největší problém nové techniky bude sladění s právním prostředím aby nešlo za jízdy otevřít ani okno ani dveře aby z automobilu nemohly lítat na ulici prázdné lahve od chlastu:-P

0/0
14.1.2017 9:04

T22o12m44á94š 48K90u45c71h10a19ř 3647941728381

Pak nemají mít drahá auta, když z toho platí vymýšlení takových blbin. :-P

0/0
14.1.2017 1:33

J64i40ř78í 74Z45ý52k59a 9119543871910

hipík si nenechá kecat od nějakého počítače kam pojede. Obzvláště když bude chtít vyjet mimo silnici, což ta kupa elektroniky těžko bude chápat.

Takže Rv já raději zůstanu u toho hipísáckého originálu R^

+3/−1
14.1.2017 1:23

L84i49b90o41r 20M90a25c85h51a82l36e48k 1694745115128

Svata pravda, taky si nedokazu predstavit dat speka s autopilotem.

0/0
14.1.2017 7:38

P12a84v21e49l 63J54e79ř34á77b31e83k 7361592154767

Tam potom nezbyde, aby dali do auta biomotor.

Není to drahé - vyhodí se sedačky, namontují rámy kol se sedadly a přes pedály se bude pohánět přední či zadní kola.

+1/0
14.1.2017 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.