Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hipíci natankují ze zásuvky a nebudou muset řídit. VW vymýšlí nový bus

Budoucnost je elektrická, oznámil loni na podzim Volkswagen, když představil svůj koncept na baterky a k němu celou vizi mobility budoucnosti. Na autosalonu v Detroitu prezentuje další lákadlo - koncept I.D. Buzz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a44r39e73k 77K33l40u96f82a 3468424274746

U zfetované posádky autopilota vítám. ;-)R^

0/0
15.1.2017 18:38

J73a98n 63H63r74u73z78a 8264178229207

Jeden skromný dotaz. Jak dlouho se dá v zimě v zácpě na dálnici udržet interiér na řekněme +5 st, když je venku -15? A umožní po takovém pětihodinovém čekání autu i odjet nebo se musí zavolat odtahovka s motorem na naftu?;-D

+1/0
15.1.2017 15:48

M15a47r63t59i20n 48K22a93r49á96s42e74k 9928553128238

No na hodne komfortni teplo v aute vam staci cca 2kW topenho vykonu. Coz v pripade primotopu znamena za 5 hodin stani cca 10 kWh z baterky (pricemz auto pro bezne pouziti musim mit aspon 50), s tepelnym cerpadlem i v takovem mrazu cca polovinu. Pri optimalizaci topeni na minimalni spotrebu (tj treba na 5- 10 stupnu) to bude jeste podstatne mene

0/0
16.1.2017 10:30

J86o63s91e96f 58Š81o88l63t63e18s 8934268410643

U auta podobné velikosti se 100 kWh baterií byste vydržel v zácpě na dálnici zhruba 5 dní v kuse při teplotě 20 °C. Tedy asi podstatně déle než ve spalováku. Ono totiž moderní vozidla mají tepelné čerpadlo.

0/0
16.1.2017 16:34

K25a87r32e29l 68H39o69r79á86k 2448339483763

Hip hip hurá.

0/0
15.1.2017 11:37

J77a41n 34G69o17t72z 4605907

Hippík bude napřed muset vybudovat nadnárodní korporaci, nebo alespoň úspěšný start up, aby si to mohl dovolit. Pak to ele nebude pravý hippík, tak možná hipster, ale ten bude chtít jiný typ auta. Pro opravdové hippíky dneška tak starý ford transit nebo fiat ducato. PEACE!V

+3/−1
14.1.2017 23:45

P61e24t24r 60M32a57r98e95č11e53k 1953611849808

Ekohipíci placení ze státních dotací možná ..

+2/−1
14.1.2017 23:31

J53a51n 73S86i71n53n16r76e56i72c19h 6153215310381

Aby to vsechno pekne fungovalo, tak budou muset vynalezavi inzenyri VW vymyslet jak obejit zakon o zachovani energie v uzavrene soustave. Hlavne pri testovani.

+5/−2
14.1.2017 22:38

P47a86v53e79l 73S63o73b17o67t46k81a 5690834

Opravdoví hipíci na to mít nebudou.

+10/−1
14.1.2017 22:37
Foto

P84e90t37r 85P91r96o87c81h95á30z10k17a 3832846662514

V té době nejspíš už ani nikdo nebude vědět kdo to byl hipík..... :-)

0/0
16.1.2017 5:53

J51o27s46e76f 66G63o65s51t80í21k 5271796440158

Budoucnost je 100% elektrická, ale WV zastihla v ten nejhorší čas, kdy řeší problémy dieselgate, a do toho musí investovat do elektromobility. Oni diesel prodavat moc nebudou, a na elektřinu nejsou připravený. Podle mě je jejich strategie stejná jako vždy. Napínat zdržovat ukazovat co jednou bude, a by protáhly čas potřebnej na přestavění fabrik.Ty auta na trh přijdou, ale nebudou k mání, protože pro plánovaný objem výroby nemají fabriku na baterky která by musela být min 3x větší než má tesla. Než tohle postaví, už budou min v pořádnym průšvihu. Čína a amerika na ně čekat nebude.

0/−2
14.1.2017 22:09

P50a89v82e32l 90S65o44b33o23t23k43a 5560514

Vrtačka na baterky je super, ale auto je nesmysl.

Budoucnost opravdu v elektřině je, ale s tím skončí individuální doprava a budeme jezdit trolejbusy a vlaky a tramvajemi.

+3/−5
14.1.2017 22:39

J65a52n 72K88a77r16e65l 26N28o44v91a26k 5316354858146

;-D;-D to je ...

0/0
14.1.2017 23:08

A80l79e18š 47J89a79n20á33č60e92k 3113164276133

Hmm a co když budoucnost aut nepatří elektřině?

+3/−1
14.1.2017 20:51

J32a43r20o21s98l97a18v 31L48e72b77e87d31a 3546899167680

Co mě opravdu zaujalo, je zmínka o indukčním nabíjení.

0/0
14.1.2017 19:20

T40o58m28á42š 43L34i19s60k85a 6420489374834

Ano čím větší hovadina tím více zaujme každého pravověrného metafyzika

+1/−2
14.1.2017 20:21

J14a59r97o25s21l58a16v 19L35e86b95e58d41a 3446699127570

;-D Taktak. Představil jsem si jen desetinový příkon, tj. 15 kW indukcí, a mé inovátorské srdce zaplesalo.

+1/0
15.1.2017 8:32

J64o42s54e34f 70Š56o98l70t87e18s 8114608230653

Vtipné je, že se to na dnešní elektromobily už běžně prodává, účinnost asi 90 %.

0/0
16.1.2017 16:36

M68a93r63t67i27n 88K16a42r41á10s58e15k 9718323838128

Nic proti, ale platforma MLB orpavdu neni platforma pro elektromobily, ale platforma pro velka koncernova auta (Audi A6, Q5, A8, porsche macan apod).

Pro elektroauta slouzi platforma MEB coz je modifikace paltformy MQB na ktere stoji vetsina produkce koncernu....

+4/0
14.1.2017 12:42

P89a48v58e38l 76V16i81z59i 8439136985536

A ve výbavě bude i vodnice?;-)

Nebo si ji budu muset koupit???:-(

+3/0
14.1.2017 10:54
Foto

K32a49r14e58l 21B30a36r63t76a75k 9516221515326

Takže s takovým autem budu muct jezdit pěkně sjetej a zlitej jak Alík?

+2/−1
14.1.2017 10:39

M10i54r74e65k 83K76o86n85e28č61n11ý 6847885625214

Když budu optimistický, tak spotřeba dle údajů vychází na ekvivalent 4,5l nafty na 100km. Takže to sice trochu přibarvili, ale aspoň to není o řád. A protože dva motory 150 kW dají, bez dalšího vysvětlení, 275kW celkový výkon, tak chápu, že článek je takový hipísácky uvolněný.

0/−1
14.1.2017 10:20

M13i34r24e89k 62G19a91j94e10r 5921516949290

Ty dva motory dohromady nemůžou dát větší výkon než kolik odpovídá proudu, jaký lze ždímat z baterií. Proto jen 275kW. Nesmíte si jen myslet, že jste jen nejchytřejší.

+3/0
14.1.2017 14:18

J34o23s96e46f 85Š54o15l37t83e76s 8284318650463

Sorry, ale ekvivalent 1 litru nafty je skoro 10 kWh energie. Takže, abyste se dostal na ekvivalent 4,5 l nafty, muselo by to žrát 45 kWh/100 km. A to asi nebude, že...

0/0
16.1.2017 16:39

P31e52t57r 36R40i73h51a73k 7501378318886

a kde jak ti ultra cool free zeleni in hipisaci vezmou tu skareou, zlou, spinavou elektrinu? :)

+7/−1
14.1.2017 9:59

V22í18t 59O74ž72a41n81a 1678608145634

Ze solárů.

0/0
14.1.2017 16:54

P64e97t44r 57R83i28h57a94k 7671958728696

Tp bylo mysleno vazne nebo ironie? :P pac to neni poznat.

0/0
14.1.2017 18:18

D51e51n65i20s 31H76u60m71l 4692245965426

a kvuli jednomu autu se pokaci jeden hektar lesa;-D

+5/0
14.1.2017 19:06

J95a77r19o14s85l49a97v 84K26a87d91l38e95c 5251679542921

Největší problém nové techniky bude sladění s právním prostředím aby nešlo za jízdy otevřít ani okno ani dveře aby z automobilu nemohly lítat na ulici prázdné lahve od chlastu:-P

0/0
14.1.2017 9:04

T41o62m91á49š 48K17u32c16h31a59ř 3897101428931

Pak nemají mít drahá auta, když z toho platí vymýšlení takových blbin. :-P

0/0
14.1.2017 1:33

J49i10ř12í 61Z16ý19k52a 9189283971860

hipík si nenechá kecat od nějakého počítače kam pojede. Obzvláště když bude chtít vyjet mimo silnici, což ta kupa elektroniky těžko bude chápat.

Takže Rv já raději zůstanu u toho hipísáckého originálu R^

+3/−1
14.1.2017 1:23

L53i62b59o36r 24M15a19c15h77a37l61e14k 1924575705858

Svata pravda, taky si nedokazu predstavit dat speka s autopilotem.

0/0
14.1.2017 7:38

P96a64v88e18l 84J83e93ř52á37b93e63k 7611452504337

Tam potom nezbyde, aby dali do auta biomotor.

Není to drahé - vyhodí se sedačky, namontují rámy kol se sedadly a přes pedály se bude pohánět přední či zadní kola.

+1/0
14.1.2017 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.