Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hipíci natankují ze zásuvky a nebudou muset řídit. VW vymýšlí nový bus

Budoucnost je elektrická, oznámil loni na podzim Volkswagen, když představil svůj koncept na baterky a k němu celou vizi mobility budoucnosti. Na autosalonu v Detroitu prezentuje další lákadlo - koncept I.D. Buzz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77a23r74e85k 75K92l27u72f36a 3318304964646

U zfetované posádky autopilota vítám. ;-)R^

0/0
15.1.2017 18:38

J75a53n 15H41r95u92z35a 8324608689777

Jeden skromný dotaz. Jak dlouho se dá v zimě v zácpě na dálnici udržet interiér na řekněme +5 st, když je venku -15? A umožní po takovém pětihodinovém čekání autu i odjet nebo se musí zavolat odtahovka s motorem na naftu?;-D

+1/0
15.1.2017 15:48

M94a66r67t25i70n 63K96a16r51á61s83e92k 9638573578848

No na hodne komfortni teplo v aute vam staci cca 2kW topenho vykonu. Coz v pripade primotopu znamena za 5 hodin stani cca 10 kWh z baterky (pricemz auto pro bezne pouziti musim mit aspon 50), s tepelnym cerpadlem i v takovem mrazu cca polovinu. Pri optimalizaci topeni na minimalni spotrebu (tj treba na 5- 10 stupnu) to bude jeste podstatne mene

0/0
16.1.2017 10:30

J76o28s33e41f 57Š67o29l48t75e60s 8924448520303

U auta podobné velikosti se 100 kWh baterií byste vydržel v zácpě na dálnici zhruba 5 dní v kuse při teplotě 20 °C. Tedy asi podstatně déle než ve spalováku. Ono totiž moderní vozidla mají tepelné čerpadlo.

0/0
16.1.2017 16:34

K14a26r54e96l 90H18o34r11á12k 2728339233543

Hip hip hurá.

0/0
15.1.2017 11:37

J13a91n 59G51o83t47z 4185577

Hippík bude napřed muset vybudovat nadnárodní korporaci, nebo alespoň úspěšný start up, aby si to mohl dovolit. Pak to ele nebude pravý hippík, tak možná hipster, ale ten bude chtít jiný typ auta. Pro opravdové hippíky dneška tak starý ford transit nebo fiat ducato. PEACE!V

+3/−1
14.1.2017 23:45

P13e36t36r 29M36a47r29e48č19e69k 1623621309568

Ekohipíci placení ze státních dotací možná ..

+2/−1
14.1.2017 23:31

J66a47n 66S65i48n60n74r26e60i17c43h 6223255560251

Aby to vsechno pekne fungovalo, tak budou muset vynalezavi inzenyri VW vymyslet jak obejit zakon o zachovani energie v uzavrene soustave. Hlavne pri testovani.

+5/−2
14.1.2017 22:38

P19a18v96e44l 71S11o89b27o76t64k70a 5140614

Opravdoví hipíci na to mít nebudou.

+10/−1
14.1.2017 22:37
Foto

P91e12t70r 60P34r56o34c22h83á28z97k57a 3822856742284

V té době nejspíš už ani nikdo nebude vědět kdo to byl hipík..... :-)

0/0
16.1.2017 5:53

J84o23s32e72f 33G98o60s64t27í57k 5551766290888

Budoucnost je 100% elektrická, ale WV zastihla v ten nejhorší čas, kdy řeší problémy dieselgate, a do toho musí investovat do elektromobility. Oni diesel prodavat moc nebudou, a na elektřinu nejsou připravený. Podle mě je jejich strategie stejná jako vždy. Napínat zdržovat ukazovat co jednou bude, a by protáhly čas potřebnej na přestavění fabrik.Ty auta na trh přijdou, ale nebudou k mání, protože pro plánovaný objem výroby nemají fabriku na baterky která by musela být min 3x větší než má tesla. Než tohle postaví, už budou min v pořádnym průšvihu. Čína a amerika na ně čekat nebude.

0/−2
14.1.2017 22:09

P10a77v55e22l 34S58o46b82o87t68k31a 5130344

Vrtačka na baterky je super, ale auto je nesmysl.

Budoucnost opravdu v elektřině je, ale s tím skončí individuální doprava a budeme jezdit trolejbusy a vlaky a tramvajemi.

+3/−5
14.1.2017 22:39

J89a97n 86K88a24r24e98l 90N51o47v41a38k 5916504158426

;-D;-D to je ...

0/0
14.1.2017 23:08

A75l11e57š 91J94a27n30á11č69e61k 3263814126343

Hmm a co když budoucnost aut nepatří elektřině?

+3/−1
14.1.2017 20:51

J63a50r29o73s70l66a40v 68L40e62b30e96d57a 3396239827410

Co mě opravdu zaujalo, je zmínka o indukčním nabíjení.

0/0
14.1.2017 19:20

T17o40m49á21š 67L73i21s39k71a 6770849284624

Ano čím větší hovadina tím více zaujme každého pravověrného metafyzika

+1/−2
14.1.2017 20:21

J96a26r88o26s83l90a19v 27L79e48b12e17d69a 3936709967680

;-D Taktak. Představil jsem si jen desetinový příkon, tj. 15 kW indukcí, a mé inovátorské srdce zaplesalo.

+1/0
15.1.2017 8:32

J89o87s85e30f 19Š50o61l22t94e76s 8174448970883

Vtipné je, že se to na dnešní elektromobily už běžně prodává, účinnost asi 90 %.

0/0
16.1.2017 16:36

M54a50r76t64i14n 18K41a55r32á73s23e36k 9918473148968

Nic proti, ale platforma MLB orpavdu neni platforma pro elektromobily, ale platforma pro velka koncernova auta (Audi A6, Q5, A8, porsche macan apod).

Pro elektroauta slouzi platforma MEB coz je modifikace paltformy MQB na ktere stoji vetsina produkce koncernu....

+4/0
14.1.2017 12:42

P78a50v42e12l 86V96i41z42i 8879756365146

A ve výbavě bude i vodnice?;-)

Nebo si ji budu muset koupit???:-(

+3/0
14.1.2017 10:54
Foto

K87a24r11e82l 81B58a56r66t91a38k 9666871375436

Takže s takovým autem budu muct jezdit pěkně sjetej a zlitej jak Alík?

+2/−1
14.1.2017 10:39

M64i22r17e81k 58K24o18n97e96č66n12ý 6947115575184

Když budu optimistický, tak spotřeba dle údajů vychází na ekvivalent 4,5l nafty na 100km. Takže to sice trochu přibarvili, ale aspoň to není o řád. A protože dva motory 150 kW dají, bez dalšího vysvětlení, 275kW celkový výkon, tak chápu, že článek je takový hipísácky uvolněný.

0/−1
14.1.2017 10:20

M44i76r38e81k 37G66a18j71e39r 5541426909470

Ty dva motory dohromady nemůžou dát větší výkon než kolik odpovídá proudu, jaký lze ždímat z baterií. Proto jen 275kW. Nesmíte si jen myslet, že jste jen nejchytřejší.

+3/0
14.1.2017 14:18

J14o50s82e53f 73Š52o41l29t35e16s 8264218940893

Sorry, ale ekvivalent 1 litru nafty je skoro 10 kWh energie. Takže, abyste se dostal na ekvivalent 4,5 l nafty, muselo by to žrát 45 kWh/100 km. A to asi nebude, že...

0/0
16.1.2017 16:39

P26e43t80r 85R57i98h57a56k 7611388168106

a kde jak ti ultra cool free zeleni in hipisaci vezmou tu skareou, zlou, spinavou elektrinu? :)

+7/−1
14.1.2017 9:59

V76í56t 49O76ž36a25n33a 1698938565824

Ze solárů.

0/0
14.1.2017 16:54

P57e30t57r 25R88i19h69a21k 7691418768906

Tp bylo mysleno vazne nebo ironie? :P pac to neni poznat.

0/0
14.1.2017 18:18

D38e58n68i84s 91H88u56m87l 4542465735756

a kvuli jednomu autu se pokaci jeden hektar lesa;-D

+5/0
14.1.2017 19:06

J83a78r57o78s11l87a35v 95K69a60d33l64e98c 5821689472901

Největší problém nové techniky bude sladění s právním prostředím aby nešlo za jízdy otevřít ani okno ani dveře aby z automobilu nemohly lítat na ulici prázdné lahve od chlastu:-P

0/0
14.1.2017 9:04

T26o46m68á98š 65K21u28c67h40a41ř 3807461678381

Pak nemají mít drahá auta, když z toho platí vymýšlení takových blbin. :-P

0/0
14.1.2017 1:33

J20i56ř80í 40Z19ý61k89a 9199803151800

hipík si nenechá kecat od nějakého počítače kam pojede. Obzvláště když bude chtít vyjet mimo silnici, což ta kupa elektroniky těžko bude chápat.

Takže Rv já raději zůstanu u toho hipísáckého originálu R^

+3/−1
14.1.2017 1:23

L31i77b34o13r 84M18a30c19h96a37l10e14k 1754285675398

Svata pravda, taky si nedokazu predstavit dat speka s autopilotem.

0/0
14.1.2017 7:38

P21a69v56e54l 58J11e31ř22á18b28e51k 7591842104177

Tam potom nezbyde, aby dali do auta biomotor.

Není to drahé - vyhodí se sedačky, namontují rámy kol se sedadly a přes pedály se bude pohánět přední či zadní kola.

+1/0
14.1.2017 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.