- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ES by měl vydat jasný rozsudek, jestli podobné "přizpůsobení" se homologačním testům je podvodem, nebo ne. Pokud je podvodem, pak ta auta přijdou o homologaci a nesmí na silnici. Nebo to podvodem není a pak není co řešit.
V USA už začali s vyšetřováním u Jeepa, v Evropě má GM hlavně Fiata. Renault, Citroen a řada dalších, třeba Nissan nebo Dacia už mají také starosti. Následuje nepochybně i přezkoumání emisí benzinových motorů, tam je to zatím jenom potichu už také aktuální.
Dospěli jsme do stadia, kdy bude lépe zavést splnitelné a kontrolovatelné emisní normy na místo těch fantasmagorických, jaké si vymýšlí úředníci nejrůznějších institucí.
Nemůže-li hora k Mohamedovi, musí se Mohamed vypravit na cestu k hoře. Někde se pak v reálu i sejdou.
Obávám se, že úředníci neustoupí a budou nadále nutit automobilky popírat fyzikální zákony.
A kdyz zacne vysetrovani s ekoteroristama co tady nastavuji nesmyslne emisni normy?
Tak vcera na parkovisti sousedovic nová Kia smrdela az k zalknutí. Asi na tom neco bude.
Váš Wartburg nebo Trabi, ti voněli, co?
... "zboží ohrožující lidské zdraví"
Nic jiného Renault a všechny ostatní automobilky přece nevyrábějí.
A to jako vážně až teď? Tolik času jim dali k zaretušování podvodů? Tak jestli teď ještě něco najdou, tak jim blahopřeji.
To byla nějaká velká svolávací akce, aby to stihli opravit v každém prodaném autě?
Říkal jsem to hned, že VW v tom nebude zdaleka sám.