Diskuze
Na jaře dorazí nová Jawa 350 OHC. Základ bude čínský
Děkujeme za pochopení.
H16o81n39z42a 60T37a16r
O dvoutaktním motoru se říká, že musel skončit, protože nesplňoval emise.
Přitom jsou výrobci, kteří dokázali dvoutaktní motor upravit tak, že splňuje EMISNÍ NORMU EURO 4 Francouzsko-Španělský výrobce Sherco
M59i75r81o46s14l21a82v 89S79t73e70i36n47e82r
Tento stroj mi připomíná v Indii často viděný RoyalEnfield. Klasický stroj s výkonem podle obsahu mezi 350 a 500 kolem 30 HP. Existuje i dieslová verze, se spotřebou 1,5 l na stovku. V Evropě jsou problémy s homologací-to postihne i předmět článku.
K59a51r39e26l 90P24a81n15c78e11r
Zlata moje petistovka, ta mela alespon image a ten zvuk. Dodnes na ni vzpominame.
T39o53m94á30š 76B64a98u56e40r
A kdy už tu bude ta úžasná retro JAWA tisícovka s motorem koupeným v rámci konkurzu MuZ, obludným designem spatlaným za pomoci kladiva a svěráku na ponku dílny v Týnci a cenou 300.000 Kč, na kterou se ,,třesou" všichni motorkáři na planetě, kteří odhazují své HDéčka, Hondy, Dukny a další podobné šunty, aby poznali, co je to pořádný motocykl světové úrovně
H23o33n54z96a 80T60a32r
MuZ výroba ukončena ?
http://www.motohouse.cz/legendarni-nemecka-znacka-mz-jde-do-konkurzu
M19i95c88h21a61l 86H82o68r52s61k82y
nadáváte na čínu ale tenhle motor je úžasnej--Chang Jiang 750 ohv--rusové ho ukradli Němcům a čína zase rusům akorát zvětšili objem o 100ccm
http://moto.zombdrive.com/chang-jiang/chang-jiang-750-j-1-with-sidecar/
A26n17t83o39n72í76n 92S79e76b54e13r66a
No slušný nový motocykl pod 250 tisíc nekoupíte.
A platí to i po pomto oznámení.
Ale je to ferová nabídka.
Jsme kopie Jawy z číny, nová za 100 tisíc. Ber nebo nech být.......
Ale jezdit na motorce které nedokážu věřit. No to není nejlepší nápad.
V23o10k51o15u46n 14V73l73a55d89i85m15i63r
Ve dvaceti mi nedelalo problemy tlacit motorku i 10 km. Ale dnes bych na to uz nemel, a ony jsou ty masiny dnes taky o dost tezsi.
M97i13l47a88n 89N48ě48m50e65c
To "wa" z Jawy nebyl Walter, ale Wanderer. Jinak souhlasím :)
A12n58t87o25n11í17n 33Š10v20i42h61n61o10s
To už ale není JAWA....... Ach jo, ta globalizace.
P18a37v25e27l 81J24e67ř14á70b76e60k
Tady pořád "čína, čína...".
Ale oni mají i kvalitní zboží a mnohé se v kvalitě zlepšuje.
Například: ... ta skleróza - nemohu si vzpomenout. tak třeba čínské nudle
T80o80m52á20š 50B32a44u12e17r
Posledních 25 let pochybuji o duševním zdraví ,,manažerů" v Týnci i Velešíně. Již dávno hotový jednoválcový vodou chlazený čtyřtakt 400 ccm, který se měl vyrábět od roku 1990 se nikdy nevyráběl. 640 vyjela namísto s ním dále s dvoutaktem a po vstupu ČR do EU na trhu skončila. Jawa po nabrání dotací z Ministerstva průmyslu (z kapes daňových poplatníků), převyšujících 100 miliónů Kč, které obdržela coby soukromá firma na výrobu nového motocyklu, prý 1000 ccm, o kterém rovnou prohlásila, že se nebude podbízet zákazníkům a takto světový stroj bude stát cca 300.000 Kč (jako by to byl nějaký HD), vyleze s tím, že bude od Číňanů dovážet jejich motorku, foukne na ní ,,retronádrž" (asi z 634) a tento stroj bude slavně prodávat. Ovšem jaksi v Týnci zapomněli, že u nás platí pracovní sílu stejně jako jí v současnosti platí i Číňané doma. Dovezené moto tedy zbytečně prodraží cesta dlouhá 15.000 km. Srovnání s no-name firmou z Francie je nesmyslné, protože jim se dovoz z Číny vyplatí, když platí zaměstnancům 5x více, než v Týnci. V Jawě vsadili na kalkul ,,levně dovezeme, draho prodáme". Ale na to zákazníci neslyší, ti chtějí slušnou cenu, dostupný servis a díly a to je to, co Jawa vůbec nenabízí
T61o67m85á52š 32B41a35u57e63r
P.S. K Jawě nechovám antipatii, vystřídal jsem 250/590; 350/634, 632, 639 a 2x 640.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...