Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P95e57t27r 14B97á56č37a 8595266575505

To jsou auta dle meho gusta R^

Japan power R^

+12/0
doporučit
3.2.2017 19:36

M90a69r12t30i10n 46K15a18r11á55s52e85k 9908553448138

Je zajimave, ze silnejsi motor splni americke a japonske prisnejsi normy, ale nesplni ty evropske mirnejsi....

+7/0
doporučit
3.2.2017 11:15

J44a13k92u91b 42R47ý92d47l 1435562755580

Všem jej vřele doporučuji... Každý, koho baví řízení to auto bude mít rád.. Jasně, na denní vožení 4 lidí to fakt není, ale v nouzi tím 4 lidi odvezete. Někdo v něm má 2 dětský sedačky a do kufru umí dát i kočárek... kdo jej chce, najde si způsob.. kdo jej nechce, bude tu mlít důvody, proč je to auto blbý :-)

+2/0
doporučit
7.2.2017 13:25

M41a64r67e12k 94K86l91u91f49a 3688624424906

Auto, jak má být.

Žádný downsizing, pěkně dvoulitr, což u boxeru stačí, zadokolka, lehké, hravé. R^R^

+2/0
doporučit
5.2.2017 16:49

V33í14ť36a 53K70r36u58t63i53š 1920564335647

Problém tohoto auta i jeho klonů (BRZ, Scion) je v tom, že se prodával už od počátku mnohem méně, než byly plány, takže už v roce 2014 bylo jasné, že jde o mrtvý projekt a nemá smysl investovat mj. do vývoje další (silnější) motorizace. Třeba v Evropě nebo USA se tato auta i přes jakž takž nadějný začátek nechytla a prodeje od roku 2013 trvale padají.

Scion (USA) - 2013 - 18.327 ks, 2016 - 7.457 ks

Subaru (USA) - 2013 - 8.587 ks, 2016 - 4.141 ks

Subaru (Evropa) - 2013 - 865 ks, 2016 - 333 ks

Toyota (Evropa) - 2013 - 6.080 ks, 2016- 1.587 ks

V Česku jde o totální raritku, protože třeba na prodeje GT86 za ́15/ ́16 člověku stačí jedna ruka.

Ano, v diskuzích sice všichni ocení, jaký je to správňácký sporťák, ale v reálu si jej nikdo nekoupí. Protože jde o auto, které sice nabídne zábavné svezení, ale jeho každodenní použitelnost je velmi omezená. V reálném provoze to pod 5.000 ot. moc nejede a ujede tomu tuctové rodinné vozítko, a to se nemusíme ani bavit o vrcholné motorizaci jako v článku hned vedle.

Takže když přijde na lámání chleba, drtivá většina bychařských zájemců skončí u auta, které je výrazně univerzálnější, podobně dynamické a o pár set tisíc levnější, nebo za podobnou nebo stále nižší cenu koupí hot hatch/combi, které jede znatelně lépe.

+2/0
doporučit
4.2.2017 13:27

V17á52c76l63a85v 52P70c56h75á45l87e49k 8906132621512

Krásně napsán, hned jsem dostal chuť si zadriftovat... R^

+2/0
doporučit
4.2.2017 10:04

V62á75c49l60a11v 19S43v66o93b72o30d27a 3941869710200

bral bych ho V

+2/0
doporučit
3.2.2017 9:29

T78o39m78á49š 25H84u81d19e70č43e56k 3673473139783

NÁDHERA! Stejně jako BRZ. Podobný auta si kupujou řidiči s koulema.

+1/0
doporučit
3.2.2017 22:23

P95a21v90e27l 16C71h63a97m19r20á69d 4237320539615

Okopírovaná Alfa Romeo.

+1/−15
doporučit
3.2.2017 12:31

P88e73t76r 69K60o34l23á36ř 2768927394881

Zepředu to vypadá jako 15 let starý model ...

0/−6
doporučit
3.2.2017 18:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.