- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Toyota má možná image značky filipínských taxikářů, německých důchodců a australských mamin"
ví autor vůbec o tom, že toyoty patrí k nejspolehlivějším autům světa?
Všem jej vřele doporučuji... Každý, koho baví řízení to auto bude mít rád.. Jasně, na denní vožení 4 lidí to fakt není, ale v nouzi tím 4 lidi odvezete. Někdo v něm má 2 dětský sedačky a do kufru umí dát i kočárek... kdo jej chce, najde si způsob.. kdo jej nechce, bude tu mlít důvody, proč je to auto blbý :-)
tak podle testu níže to auto má do auta "pro všechny" dost daleko a je vhodné jen pro velmi úzkou skupinu uživatelů - odpouštěčů jeho nedostatků.
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-toyota-gt-86-cas-nejde-vzit-zpatky/
Hezký autíčko, ale asi tam nedostanu tři dětské sedačky
Miluju svíčkovou, ale blbě se mi po ní běhá...
je to určitě dobré auto, ale cena je poměrně vysoká....
Osobně, pokud bych chtěl auto v této kategorii v obdobné ceně, tak bych si raději nepatrně připlatil na Civic type R, sice jen předokolka, ale opravdu výborně odladěná, sice se "zde tak nenáviděným turbem", ale 50% výkonu navíc je prostě obrovský rozdíl....
.... ale já vim, o výkon u těchto "polosportů" přece vubec nejde :-)
Auto, jak má být.
Žádný downsizing, pěkně dvoulitr, což u boxeru stačí, zadokolka, lehké, hravé.
jak to, že žádný downsizing!
Vždyť Mustang 2005-2010 potřeboval na 210 koní čtyřlitrový šestiválec!
Problém tohoto auta i jeho klonů (BRZ, Scion) je v tom, že se prodával už od počátku mnohem méně, než byly plány, takže už v roce 2014 bylo jasné, že jde o mrtvý projekt a nemá smysl investovat mj. do vývoje další (silnější) motorizace. Třeba v Evropě nebo USA se tato auta i přes jakž takž nadějný začátek nechytla a prodeje od roku 2013 trvale padají.
Scion (USA) - 2013 - 18.327 ks, 2016 - 7.457 ks
Subaru (USA) - 2013 - 8.587 ks, 2016 - 4.141 ks
Subaru (Evropa) - 2013 - 865 ks, 2016 - 333 ks
Toyota (Evropa) - 2013 - 6.080 ks, 2016- 1.587 ks
V Česku jde o totální raritku, protože třeba na prodeje GT86 za ́15/ ́16 člověku stačí jedna ruka.
Ano, v diskuzích sice všichni ocení, jaký je to správňácký sporťák, ale v reálu si jej nikdo nekoupí. Protože jde o auto, které sice nabídne zábavné svezení, ale jeho každodenní použitelnost je velmi omezená. V reálném provoze to pod 5.000 ot. moc nejede a ujede tomu tuctové rodinné vozítko, a to se nemusíme ani bavit o vrcholné motorizaci jako v článku hned vedle.
Takže když přijde na lámání chleba, drtivá většina bychařských zájemců skončí u auta, které je výrazně univerzálnější, podobně dynamické a o pár set tisíc levnější, nebo za podobnou nebo stále nižší cenu koupí hot hatch/combi, které jede znatelně lépe.
Problem je cena, konkretne v CR. Ono do te ceny vmestnate i nejakej ten mergl nebo bawo nove...
Krásně napsán, hned jsem dostal chuť si zadriftovat...
je to bomba, v dnesni dobe fakt pecka - idealni kombinace: manual, atmosfera, samosvor, zadek . mel sem Firebirda bez elektroniky, na I.P.Pavlova sem dverma napred driftnul pres 3 pruhy (za sucha), skoda ze to nemam na videu
to jiní svoje amatérské drifty na videu mají....
nemam rád auta, kterým po pár letech začne motor žrát olej takovým způsobem, že je soused z boleslavi takhle malinký....