Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Víc chromu pro Kodiaqa. Škoda představuje verzi Scout

Výroba Škody Kodiaq už běží v Kvasinách naplno, první auta dorazí k zákazníkům během několika týdnů. Automobilka nyní představuje speciální provedení Scout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M45i13r12o43s65l10a88v 96S57t72e30i72n77e94r 6508684543245

Dnes jsem náhodou navštívil předváděcí akci firmy SsanYong. Je to korejská automobilka které používá motory a převodovky Mercedesa.

Mohl jsem se posadit do nového Rextona, opravdu náročný vnitřek, ale o pár centimetrů výše, než Yeti, kožené sedačky- no krása, ale na mém velouru sedím příjemněji. Kolena mají v té obrovské kisně méně místa, i když je to 7 sedačkové auto, vevnitř mi připadá dost stísněné. Vzadu je rezervní kolo, 18 palců, proto je dno zavazadelníku dobře o 20 cm výše, než u Yeti. Na boku má stupačky, hodně chromu.

Praktická úvaha: servisy SsangYong jsou opravdu vzácné, náhradní díly výhradně od SsanYongu. Spotřeba už podle papírů o dva litry na stovku větší. Zaparkování i přes senzory vpředu i vzadu obtížnější, má rozměry Mercedesa GLK prodlouženého o píď. V podstatě je to bratříček Kodiaku.

V akci je nabízen místním zástupcem v nejvyšší výbavě za 30 tis EUR. To asi Škoda nedokáže podbídnout.

0/0
28.1.2017 19:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.