Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: Micra už není malá a dostala reproduktor do hlavové opěrky

Pátá generace Nissanu Micra změnila v podstatě všechno, co mohla – především design a rozměry. Navíc nabídne prémiovou hudební aparaturu. V Česku se začne prodávat až v dubnu, ale my jsme ji projeli už nyní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K60a16r31e72l 41B50a67r93t14a14k 9356371245346

Nejlepší by bylo, kdyby tam dali jen jeden motor. Od Mazdy benzin 1.5l ve verzích 55, 66, 74 kW. Pro malé auto jiný motor nemá smyslu. Jenže to by nesměli být Renault.ķ

0/0
13.2.2017 17:28
Foto

P54e26t53r 50M38a66r38e39č45e87k 4240571503122

Tak já mám TOYOTU auris 2016 valvematic 1,6 a jede...132 koní...pohodlí...do tří hrnka bych nešel...

+1/0
31.1.2017 18:33

M86a33r72e12k 95J67a72n23e49č90k38a 1267986453571

"Je i širší a nižší než dřív." Konečně něco, co se nemá potřebu zvedat od země po vzoru SUV a menších Crossouverů. Musím uznat, že se jim nová Micra velmi povedla a ten vnitřek v tom obšití vypadá velmi povedeně. Nicméně nabídka motorizace je doslova žalostná, což je velká škoda.

+2/0
31.1.2017 16:19

R79o69s61t45i20s51l89a81v 64D54e60m86b40o73w87s36k51i 8421642370481

Takže není tak výkonný, jak o něm tvrdíš. A to se tady nad 3 válci rozplýváš. Ono je asi rozdíl vyhoněný3 válec, než držák, který má obsah a 4 válce. Ale já vím tobě jde o dynamiku, že. To si myslíš, že ty sériové 4 válce nejdou nabušit? Ale vlastně jsi si sám odpověděl. Jde jen o trvanlivost v provozu.

0/0
31.1.2017 15:47

R29o51s44t10i21s50l87a57v 16D64e51m98b30o27w36s71k61i 8821582410711

Pro Jiří Schwach

0/0
31.1.2017 15:48

J85i70ř31í 79S45c71h17w35a10c76h 8788934228786

ach jo.....

samozřejmě, že tříválcový litrový turbomotor není tak výkonný jako dvoulitrový turbomotor čtyřválec. Ale není to proto, že má o válec méně, ale hlavně proto, že má poloviční objem!!!

A já se nad třívalci nerozplývám, já jen tvrdím, že jsou naprosto běžně použitelné a nějakému 20 let starému malému čtyřválci naprosto v pohodě stačí....a s auty do kterých se dnes dávají hýbou naprosto v pohodě, někdy i lépe, než leckteré čtyřválcové motory, které se do těch aut dávaly dříve.

A životnost nemají nijak kratší. Bavíme se o malých atmosférách (1.2-.1.6) a pro ně bývala i dříve standardní životnost cca 200-250 tisíc, poté prostě vyžadovaly větší servisní zásah....a leckdy i dříve ;-)

0/0
31.1.2017 16:12

P58e21t57r 61M44i35c40h65a34l 2430594671222

Jiří, už jsem tu o problému úhlů na klice několikrát psal. A tříválec v tomhle prostě kulhá na všechny tři válce.

0/0
31.1.2017 20:49

J14i77ř19í 69S78c66h27w49a15c72h 8928844498216

Petře a já ti posledně odpověděl, že ta teorie s těmi úhly "nefunguje" zcela jednoznačně. Třeba v případě dvoutaktního dvouválce trabanta nebo dvoutaktního tříválce wartburgu, které by měly mit mnohem klidnější chod než čtyřtaktní třívalec, ale ony nemají. Warťas má do sametového chodu čtyřtaktního šestiválce opravdu hodně daleko.... a dokonce nemá ani na ten čtyřtakní tříválec ;-)

0/0
31.1.2017 22:02

P77e22t51r 71M49i19c68h73a36l 2360524911172

Tak si vzpomeň ještě na ten mrtvý chod a netahej sem pořád mrtvé dvoutakty.

0/0
31.1.2017 22:30

J38i35ř12í 19S74c67h61w46a56c43h 8598394878496

ale to musím, protože ty "mrtvé dvoutakty" se chovají zcela "neteoreticky". Sice mají mrtvý chod mnohem kratší než čtyřtakní tříválec, ale pravidelnost jejich chodu tomu vůbec neodpovídá. ;-)

0/0
31.1.2017 23:09

P84e72t70r 46M82i32c82h67a25l 2250734851402

Protože dvoutakt.

0/0
1.2.2017 6:27
Foto

P85a61v84e11l 41K52a63l17u73s 6464206566382

Z Micry jsem vyléčen. Na ročníku 2011, v 25000 km vytahaný rozv. řetěz, v 50000 km nutná oprava startéru... Nějak se ta japonská preciznost a dlouhověkost u tohoto modelu vytratila.

+1/−1
31.1.2017 13:49

V15l60a48d33i12m86í76r 47P32o90l14á53k 9837758913637

Musím přiznat, že se mi to auto i líbí. Litrový tříválec se k tomu i hodí. A kdo má s podobným motorem a velikostí auta zkušenosti, tak potvrdí, že to bohatě stačí. Ovšem to auto ve fotogalerii je pravděpodobně ve vyšší výbavě a jeho cena se bude pohybovat kolem 430 až 460 tisíci. Luxusní kola, kůže v interiéru, navigace, vyhřívané sedadla, to se u těchto malých aut musí zaplatit. Vypadá to lákavě, perfektně a dost vyladěně. (pro mne) Ale mne by zajímalo, jak bude vypadat nová Micra za 260 tisíc. Co z těch pěkných detailů tam zůstane.

+3/0
31.1.2017 11:35

A49l71e32š 23L82e60w14i14c79k51i 5645509391378

Moc hezké auto...

+1/0
31.1.2017 10:20

J44a65n 84D44l98o80u80h48ý 7764509940369

Litrovej tri valec omg! Ja jezdim ve ctyrvalcove 1.2ce a povazuji to za minimum aby auto nejak normalne jelo. Spotreba realna je 6 a pul litru LPG! Pred koupi jsem zkousel i litrovou trivalcovou hruzu a to nejen ze nejelo ale ani to nemelo mensi spotrebu... at se ty vyrobci uz proberou a nakopou ty ekoteroristy v bruseli mezi vociR^

+7/−1
31.1.2017 8:13

M42a76r18e18k 77M13a90l84ý 1602638581520

A jaký výkon má ta vaše 1.2? Je možné, že ten litrovej tříválec (zvlášť turbo) ten výkon bude mít vyšší a hlavně dostupný i v nižších otáčkách, takže by vám jízda s ním byla příjemnější. Nevím, jen se ptám...

0/0
31.1.2017 9:25

J34a35r19o82s82l71a58v 42L80e47b55e14d71a 3136379247220

Atmosférická 1.6 má max. výkon 100 koní a žere 6.5 litru benzínu (dlouhodobá spotřeba).

Taky nevím, tak se ptám - k čemu je dobrý litrový tříválec se všemi možnými turby a dalšími hovadinami, když má ve výsledku +- stejnou spotřebu?

+2/0
31.1.2017 10:05

J54i44ř89í 45S73c51h35w10a87c66h 8148854798846

srovnávat svou spotřebu s tou novinářskou je nesmysl

ten tříválec bude mít nižší spotřebu a to o to vic čím větší podíl nájezdu bude město....takže pokud ty jezdíš za 6.5 tak tříválec bude jezdit za 6 a s lehkou nohou třeba i za 5,5 (okresky)

Prostě režie méněválcového motoru je menší a čím více se ve spotřebě uplatní (cyklus NEDC) tím nížší bude spotřeba.

Při vyšším nájezdu na dálnicích při vysokých rychlostech se naopak do výhody dostávají větší motory....

0/0
31.1.2017 10:15

J20a39r74o60s25l18a32v 16L95e13b48e31d69a 3736799927640

Hmm, jezdím po všech druzích silnic, po dálnici tedy zcela výjimečně (bezplatně), v létě mám velice často zapnutou klimatizaci. Řídím IMO ostřeji, samozřejmě s určitou předvídavostí ano, ale vytočím to klidně k 6000.

Takže když srovnám udávané výkony a rozdíl spotřeby blbého půllitru - a to mám o trochu těžší kombi, musím konstatovat, že takový tříválec bych nechtěl ani zadarmo.

+1/0
31.1.2017 10:47

J57i55ř93í 24S88c17h26w33a46c52h 8778954908736

Já jsem ti jen vysvětlil, že spotřeba nebude stejná ale nižší a závislá na použití toho kterého motoru. Nic ti nenutím ani zadarmo ani za peníze.;-)

Představa, že u dvou cca podobně těžkých aut pohybující se podobnou průměrnou rychlostí cca 40 km/hod, bude spotřeba nějak extrémně rozdílná v rádu několika desítek procent, je poněkud naivní....;-)

0/0
31.1.2017 11:04

M31a50r71e93k 88M63a79l31ý 1282198161230

Já se ptal toho člověka, co napsal původní příspěvek na jeho srovnání s 1.2, kterou teď jezdí.

0/0
31.1.2017 10:19




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.