- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak já mám TOYOTU auris 2016 valvematic 1,6 a jede...132 koní...pohodlí...do tří hrnka bych nešel...
"Je i širší a nižší než dřív." Konečně něco, co se nemá potřebu zvedat od země po vzoru SUV a menších Crossouverů. Musím uznat, že se jim nová Micra velmi povedla a ten vnitřek v tom obšití vypadá velmi povedeně. Nicméně nabídka motorizace je doslova žalostná, což je velká škoda.
Takže není tak výkonný, jak o něm tvrdíš. A to se tady nad 3 válci rozplýváš. Ono je asi rozdíl vyhoněný3 válec, než držák, který má obsah a 4 válce. Ale já vím tobě jde o dynamiku, že. To si myslíš, že ty sériové 4 válce nejdou nabušit? Ale vlastně jsi si sám odpověděl. Jde jen o trvanlivost v provozu.
Pro Jiří Schwach
Z Micry jsem vyléčen. Na ročníku 2011, v 25000 km vytahaný rozv. řetěz, v 50000 km nutná oprava startéru... Nějak se ta japonská preciznost a dlouhověkost u tohoto modelu vytratila.
Musím přiznat, že se mi to auto i líbí. Litrový tříválec se k tomu i hodí. A kdo má s podobným motorem a velikostí auta zkušenosti, tak potvrdí, že to bohatě stačí. Ovšem to auto ve fotogalerii je pravděpodobně ve vyšší výbavě a jeho cena se bude pohybovat kolem 430 až 460 tisíci. Luxusní kola, kůže v interiéru, navigace, vyhřívané sedadla, to se u těchto malých aut musí zaplatit. Vypadá to lákavě, perfektně a dost vyladěně. (pro mne) Ale mne by zajímalo, jak bude vypadat nová Micra za 260 tisíc. Co z těch pěkných detailů tam zůstane.
Litrovej tri valec omg! Ja jezdim ve ctyrvalcove 1.2ce a povazuji to za minimum aby auto nejak normalne jelo. Spotreba realna je 6 a pul litru LPG! Pred koupi jsem zkousel i litrovou trivalcovou hruzu a to nejen ze nejelo ale ani to nemelo mensi spotrebu... at se ty vyrobci uz proberou a nakopou ty ekoteroristy v bruseli mezi voci
A jaký výkon má ta vaše 1.2? Je možné, že ten litrovej tříválec (zvlášť turbo) ten výkon bude mít vyšší a hlavně dostupný i v nižších otáčkách, takže by vám jízda s ním byla příjemnější. Nevím, jen se ptám...
Papírová spotřeba 4,6 a reálná přes 6 litrů. Hlavně že se všude cpou tříválce. Jedinou úsporu má výrobce v nákladech.
Bezte si stezovat do brusele. Vyrobce za to opravdu nemuze. Staci se podivat treba co dodava Dacia do brazilie: 2 litrove sandero a co koupite v EU? ubohou 1.2ku nebo 0.9 turbo
Vypadá pěkně s hlavně, dle všech testů, parádně jezdí. Jako 2/3 auto do rodiny skvele.