Diskuze

První jízda: Micra už není malá a dostala reproduktor do hlavové opěrky

Pátá generace Nissanu Micra změnila v podstatě všechno, co mohla – především design a rozměry. Navíc nabídne prémiovou hudební aparaturu. V Česku se začne prodávat až v dubnu, ale my jsme ji projeli už nyní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Tak já mám TOYOTU auris 2016 valvematic 1,6 a jede...132 koní...pohodlí...do tří hrnka bych nešel...

1 0
možnosti

"Je i širší a nižší než dřív." Konečně něco, co se nemá potřebu zvedat od země po vzoru SUV a menších Crossouverů. Musím uznat, že se jim nová Micra velmi povedla a ten vnitřek v tom obšití vypadá velmi povedeně. Nicméně nabídka motorizace je doslova žalostná, což je velká škoda.

2 0
možnosti

Takže není tak výkonný, jak o něm tvrdíš. A to se tady nad 3 válci rozplýváš. Ono je asi rozdíl vyhoněný3 válec, než držák, který má obsah a 4 válce. Ale já vím tobě jde o dynamiku, že. To si myslíš, že ty sériové 4 válce nejdou nabušit? Ale vlastně jsi si sám odpověděl. Jde jen o trvanlivost v provozu.

0 0
možnosti

P23a72v91e24l 18K56a49l54u16s

31. 1. 2017 13:49

Z Micry jsem vyléčen. Na ročníku 2011, v 25000 km vytahaný rozv. řetěz, v 50000 km nutná oprava startéru... Nějak se ta japonská preciznost a dlouhověkost u tohoto modelu vytratila.

1 1
možnosti
Foto

Musím přiznat, že se mi to auto i líbí. Litrový tříválec se k tomu i hodí. A kdo má s podobným motorem a velikostí auta zkušenosti, tak potvrdí, že to bohatě stačí. Ovšem to auto ve fotogalerii je pravděpodobně ve vyšší výbavě a jeho cena se bude pohybovat kolem 430 až 460 tisíci. Luxusní kola, kůže v interiéru, navigace, vyhřívané sedadla, to se u těchto malých aut musí zaplatit. Vypadá to lákavě, perfektně a dost vyladěně. (pro mne) Ale mne by zajímalo, jak bude vypadat nová Micra za 260 tisíc. Co z těch pěkných detailů tam zůstane.

3 0
možnosti

Moc hezké auto...

1 0
možnosti

J42a58n 97D44l32o34u21h54ý

31. 1. 2017 8:13

Litrovej tri valec omg! Ja jezdim ve ctyrvalcove 1.2ce a povazuji to za minimum aby auto nejak normalne jelo. Spotreba realna je 6 a pul litru LPG! Pred koupi jsem zkousel i litrovou trivalcovou hruzu a to nejen ze nejelo ale ani to nemelo mensi spotrebu... at se ty vyrobci uz proberou a nakopou ty ekoteroristy v bruseli mezi vociR^

7 1
možnosti

M54a90r68e79k 53M74a44l25ý

31. 1. 2017 9:25

A jaký výkon má ta vaše 1.2? Je možné, že ten litrovej tříválec (zvlášť turbo) ten výkon bude mít vyšší a hlavně dostupný i v nižších otáčkách, takže by vám jízda s ním byla příjemnější. Nevím, jen se ptám...

0 0
možnosti

Papírová spotřeba 4,6 a reálná přes 6 litrů. Hlavně že se všude cpou tříválce. Jedinou úsporu má výrobce v nákladech.

0 0
možnosti

J35a76n 58D51l20o10u38h59ý

31. 1. 2017 10:27

Bezte si stezovat do bruseleR^. Vyrobce za to opravdu nemuze. Staci se podivat treba co dodava Dacia do brazilie: 2 litrove sandero a co koupite v EU? ubohou 1.2ku nebo 0.9 turbo;-D

1 0
možnosti

J13i25r68i 47G50a40z35d49a

31. 1. 2017 7:27

Vypadá pěkně s hlavně, dle všech testů, parádně jezdí. Jako 2/3 auto do rodiny skvele.

0 0
možnosti