- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po přečtení zdejší diskuse je nutné se pozastavit nad tím, kolik lidí ještě dnes věří na to, že ekologické a emisní limity mají něco společného s ochranou přírody a ekoligií. Je totiž nejvyšší čas si uvědomit, že tohle všechno je pouze tvrdý hospodářsky boj a konkurence. Pokud by opravdu někomu záleželo na ochraně životního prostředí, tak elektřinu vyrábíme výhradně z jádra a rozhodně nevyrábímě biopaliva, která produkují 2-3x více CO2 než paliva minerální. Pokud někdo pochybuje o tom, že biopaliva produkují násobně více škodlivin než minerální paliva, pak určitě zapoměl učivo fyziky ze ZŠ. Stačí si totiž nají výrobní postup etanolu a začít počítat kolik energie je nutné na vydestilování 1l 99% etanolu. Jde totiž pouze o dotace, emisní povolenky a ekologické daně, s jejichž pomocí se z kapes normálních lidí vytahují peníze pro solární a větrné barony, Babišův Agrofert vyrábějící biopaliva a pod.!!!
Tak tohle parkoviště bych přesně nazval ekologickou katastrofou nejtěžšího kalibru... Všechno to vyrobit a pak zase sešrotovat, to bude panečku tun CO2
Auta půjdou do aukce s tím, že jsou na díly. Nakoupí je nakonec mexičani a další z jihu a budou jezdit dál.
Divil bych se, prodat to na ND znamená výrazně nižší prodejní cenu.
já je koupim, kus za deset táců, nešrotovat!!
Jen přijít na to, jak je nějak šikovně vyvézt z USA. Je otázkou týdnů, než s tím někdo začne.. S tichým souhlasem koncernu.. Ty zánovní auta mají nižší emise, než drtivá většina toho, co se u nás prohází po cestách.
VW to podělal, to se občas stane. Co s tím teď?
Sešrotovat 400 000 nových aut by byla prohra pro VW i pro lidi z hlediska sociálního i z hlediska životního prostředí.
Co tedy s auty, jež znečišťují víc než by měly?
Vyměnit za ojetiny lidem, kteří jezdí starými auty s ještě většími emisemi.
Takový člověk by si nové auto stejně nekoupil, takže koncern zákazníka neztratí.
Aby se zabránilo kupčení s těmito auty, mohly by zůstat v majetku VW. Něco jako leasing v ceně pojištění.
Pojištění a servis by se konal u VW, takže by z toho měl i nějaký minimální příjem, 400 000 lidí by udělal radost, udělal by si tím i reklamu a 400 000 aut by méně znečišťovalo, nehledě na bezpečnost atd.
Vždyť jsou v majetku VW. Klidně je může rozprodat na NH.
VW a hnijí? To snad ne. Z čeho ta auta udělali...
Vypada to, ze se jim cinkle EURO krapet vymklo z rukou. Koncerny se holt malokdy umi chovat mimo sve domaci hriste, CEZ by mohl vypravet
Apoteóza hlouposti. Vyrobit, vykoupit, zlikvidovat. Užitek nikde, zisk nikde, jen spousta svinstva a zmařené energie, to jediné zůstane. A samozřejmě idea, že se nemá ničím plýtvat :)
To je ale problém VW, nikoliv USA.
Ekonomicky to smysl nedává, ale oceňuju, že mají páteř. Tady by se většina lidí zbláznila, aby mohla ty cinké šunty levně pokoupit a jezdit si pašíkem. A ještě by se chlubili, jak to krásně ošéfili...
Amici ze maji rovnou pater.To je vtip tydne.