Diskuze

Kvůli ekologii nechávají v USA cinklá TDI hnít, čeká je vrakoviště

Američané se rozhodli exemplárně potrestat Volkswagen za manipulace testů emisí. Německý koncern musí od majitelů zpátky vykoupit statisíce volkswagenů a audi. Auta teď parkují na obrovských plochách a nikdo pořádně neví, co s nimi bude dál.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po přečtení zdejší diskuse je nutné se pozastavit nad tím, kolik lidí ještě dnes věří na to, že ekologické a emisní limity mají něco společného s ochranou přírody a ekoligií. Je totiž nejvyšší čas si uvědomit, že tohle všechno je pouze tvrdý hospodářsky boj a konkurence. Pokud by opravdu někomu záleželo na ochraně životního prostředí, tak elektřinu vyrábíme výhradně z jádra a rozhodně nevyrábímě biopaliva, která produkují 2-3x více CO2 než paliva minerální. Pokud někdo pochybuje o tom, že biopaliva produkují násobně více škodlivin než minerální paliva, pak určitě zapoměl učivo fyziky ze ZŠ. Stačí si totiž nají výrobní postup etanolu a začít počítat kolik energie je nutné na vydestilování 1l 99% etanolu. Jde totiž pouze o dotace, emisní povolenky a ekologické daně, s jejichž pomocí se z kapes normálních lidí vytahují peníze pro solární a větrné barony, Babišův Agrofert vyrábějící biopaliva a pod.!!!

2 0
možnosti

Tak tohle parkoviště bych přesně nazval ekologickou katastrofou nejtěžšího kalibru... Všechno to vyrobit a pak zase sešrotovat, to bude panečku tun CO28-o

0 0
možnosti

Auta půjdou do aukce s tím, že jsou na díly. Nakoupí je nakonec mexičani a další z jihu a budou jezdit dál.

0 0
možnosti

Divil bych se, prodat to na ND znamená výrazně nižší prodejní cenu.

0 0
možnosti

já je koupim, kus za deset táců, nešrotovat!!

0 0
možnosti
Foto

J18i43ř43í 52P10a77j47k

30. 1. 2017 12:39

Jen přijít na to, jak je nějak šikovně vyvézt z USA. Je otázkou týdnů, než s tím někdo začne.. S tichým souhlasem koncernu.. Ty zánovní auta mají nižší emise, než drtivá většina toho, co se u nás prohází po cestách.

0 0
možnosti

VW to podělal, to se občas stane. Co s tím teď?

Sešrotovat 400 000 nových aut by byla prohra pro VW i pro lidi z hlediska sociálního i z hlediska životního prostředí.

Co tedy s auty, jež znečišťují víc než by měly?

Vyměnit za ojetiny lidem, kteří jezdí starými auty s ještě většími emisemi.

Takový člověk by si nové auto stejně nekoupil, takže koncern zákazníka neztratí.

Aby se zabránilo kupčení s těmito auty, mohly by zůstat v majetku VW. Něco jako leasing v ceně pojištění.

Pojištění a servis by se konal u VW, takže by z toho měl i nějaký minimální příjem, 400 000 lidí by udělal radost, udělal by si tím i reklamu a 400 000 aut by méně znečišťovalo, nehledě na bezpečnost atd.

1 1
možnosti

Vždyť jsou v majetku VW. Klidně je může rozprodat na NH.

0 0
možnosti

VW a hnijí? To snad ne. Z čeho ta auta udělali...:-P

0 0
možnosti

M84a10r55e62k 86H12r45u64b57y

29. 1. 2017 23:49

Vypada to, ze se jim cinkle EURO krapet vymklo z rukou. Koncerny se holt malokdy umi chovat mimo sve domaci hriste, CEZ by mohl vypravet :-P

1 0
možnosti

M20i75l12a20n 28N85ě84m57e56c

29. 1. 2017 23:23

Apoteóza hlouposti. Vyrobit, vykoupit, zlikvidovat. Užitek nikde, zisk nikde, jen spousta svinstva a zmařené energie, to jediné zůstane. A samozřejmě idea, že se nemá ničím plýtvat :)

4 0
možnosti

To je ale problém VW, nikoliv USA.

5 0
možnosti

J69a19n 18P16a38v64l85í23k

29. 1. 2017 21:43

Ekonomicky to smysl nedává, ale oceňuju, že mají páteř. Tady by se většina lidí zbláznila, aby mohla ty cinké šunty levně pokoupit a jezdit si pašíkem. A ještě by se chlubili, jak to krásně ošéfili...

1 2
možnosti

Amici ze maji rovnou pater.To je vtip tydne;-D.

2 3
možnosti