Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila: Honda Accord je nestárnoucí spolehlivka

Stále velice pohledná sedmá řada Hondy Accord prodejní rekordy na trhu ojetin neláme. Díky vzhledu, vlastnostem a spolehlivé technice je však zajímavým tipem na auto za rozumnou cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e25t87r 86B69á33č89a 8625536715955

Dobry tip, japan power se nikdy nic nezkazi R^

+1/−1
9.2.2017 14:26
Foto

P77a65v52e16l 43K51a65l12u92s 6904356956272

Dobrý tip? Dobrý vtip...

0/−1
9.2.2017 17:56

P89a81v92e51l 21L35a35n43d33a 6659300951114

Přesně jedno z aut, které mám momentálně v hledáčku.

0/0
9.2.2017 11:47

O29n71d77ř64e35j 21F67r41a38n70c 4349921428

Na tohle auto jsme teď řešili výfuk a poloosu. Druhovýroba neexistuje, sehnat se dají jen originály, výfuk včetně druhé koncovky 25 tisíc a přední poloosa 8500,- Kč. To je fakt výborný tip pro někoho, kdo si jde koupit do bazaru 15 let staré auto za pár korun ;-D

+14/0
9.2.2017 11:10

T83o35m30á52š 90F84l34a15i 6924281225631

dále bych ještě upozornil na korozi podvozku,to je další problém japonských aut :-/

+1/0
9.2.2017 15:30

T36o20m47á39š 56L69u50d86v70í73k 1100767814322

To je problém všech aut starších 15 let která se denně používají.

+7/0
9.2.2017 17:07

A92n67t56o65n88í60n 67S84e15b82e52r48a 7413248120829

Ten komb

0/0
9.2.2017 8:25

A16n17t50o54n86í80n 20S71e87b83e62r28a 7413168530969

Ten kombik v cerne by byl super pohrebak..

+8/0
9.2.2017 8:25

P58a33v37e68l 26Z42r59z37a57v53y 3674987978413

Odbornik z AAA ;-) Zrovna ho vytahli od pretaceni tachometru, aby ho vyzpovidali, chudak..

+18/0
9.2.2017 7:07

J66i67r79i 62G33a55z89d10a 8224303784724

Tak mě se zrovna tato zad hodne líbila a pořád libí :-)

+2/−2
9.2.2017 7:05

M13a70r28e61k 40J18a33n29e20č71k97a 1697326783581

Přesto, že jsem fanda japonských vozů, protože mě přesvědčili, že na rozdíl od evropských vozů stále nevyžadují řešení nějakých obtěžujících závad a Honda je ve spolehlivosti na špici, musím říci, že Honda Accord Tourer, čili kombík VII generace má vysloveně odpudivou záď, i když je to kombíkový stěhovák. Na kombíkové zádi VIII generace už hoši ale zapracovali a je opravdu dotažená do konce i v tomto směru. Ono celkově se Honda dosti odpíchla designem také u revoluční VIII generace Civicu, který byl velmi nadčasový a povedený hatchback a na některé působil spíše jako UFO a některé designové vychytávky, jako třeba vyústění výfuku jsou pro mnohé automobilky stále inspirací. Nicméně i Japonci občas šlápnou vedle a nevím sice jak Accord VII a VIII gen., ale třeba Civic 1.8 hatchback VIII gen., který jsem měl půjčený měl až nepříjemně přeposilované a citlivé řízení, což mě na něm neskutečně vadilo a po přesednutí do svého Subaru Legacy IV v kombíku jsem si nastavení hydraulického posilovače řízení doslova užíval. Asi nejpěknější japonské kombíky v době Accordu VII generace byli právě Subary Legacy IV a Mazda 6, ostatní byli už spíše taková ošklivá kombíková káčátka.

+11/−1
9.2.2017 3:25

P95e86t86r 82P77r15u30s 7137985949842

Ta zad je opravdu otresna a v realu je to jeste horsi. Na druhou stranu sedan vypada fakt spickove.

Accord se mi tenkrat hrozne moc libil a prave na nem si dnes uvedomuju, jak rychle a jak moc tento libivy design starne...

+8/0
9.2.2017 8:56

O25n53d83ř38e53j 63F64e55n23c97l 9952496303470

S tim starnutim mate naprostou pravdu. Krasny design, nicmene rychle starnouci. Nic to vsak neupira tomu, ze i dnes ma ten vuz kouzlo.

0/0
9.2.2017 8:57

R87a35d43i95m 44S10v13o36b68o13d26a 9433259586682

libivy design starne, ale hranaty design jako u Accordu starne mnohem pomaleji jako ruzne kulate tvary

+4/0
9.2.2017 9:50

J14i74ř43í 46E85r33b94e75n 1563174526567

Ta záď vypadá tak trochu jako kombinace bočního pontonu z dlouhého meganu, rohů/světel z passatu a kšiltové hrany z C6 break :-)

0/0
9.2.2017 10:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.