Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila: Honda Accord je nestárnoucí spolehlivka

Stále velice pohledná sedmá řada Hondy Accord prodejní rekordy na trhu ojetin neláme. Díky vzhledu, vlastnostem a spolehlivé technice je však zajímavým tipem na auto za rozumnou cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P55e45t64r 24B40á39č61a 8615876805335

Dobry tip, japan power se nikdy nic nezkazi R^

+1/−1
9.2.2017 14:26
Foto

P13a73v62e36l 11K35a15l47u55s 6624926566662

Dobrý tip? Dobrý vtip...

0/−1
9.2.2017 17:56

P77a85v33e89l 81L54a13n75d49a 6179620841924

Přesně jedno z aut, které mám momentálně v hledáčku.

0/0
9.2.2017 11:47

O75n68d12ř61e83j 96F74r54a42n12c 4719561568

Na tohle auto jsme teď řešili výfuk a poloosu. Druhovýroba neexistuje, sehnat se dají jen originály, výfuk včetně druhé koncovky 25 tisíc a přední poloosa 8500,- Kč. To je fakt výborný tip pro někoho, kdo si jde koupit do bazaru 15 let staré auto za pár korun ;-D

+14/0
9.2.2017 11:10

T24o25m74á52š 83F61l87a97i 6454531165701

dále bych ještě upozornil na korozi podvozku,to je další problém japonských aut :-/

+1/0
9.2.2017 15:30

T78o43m76á56š 62L66u98d51v18í59k 1460457924772

To je problém všech aut starších 15 let která se denně používají.

+7/0
9.2.2017 17:07

A95n81t22o45n83í60n 43S35e40b87e11r96a 7333118950949

Ten komb

0/0
9.2.2017 8:25

A39n24t94o90n15í63n 96S97e79b45e72r14a 7473638770389

Ten kombik v cerne by byl super pohrebak..

+8/0
9.2.2017 8:25

P58a16v65e16l 84Z10r69z55a36v52y 3134887548653

Odbornik z AAA ;-) Zrovna ho vytahli od pretaceni tachometru, aby ho vyzpovidali, chudak..

+18/0
9.2.2017 7:07

J42i97r54i 22G29a32z50d12a 8724413834244

Tak mě se zrovna tato zad hodne líbila a pořád libí :-)

+2/−2
9.2.2017 7:05

M64a48r87e38k 86J75a19n72e47č27k44a 1887196393541

Přesto, že jsem fanda japonských vozů, protože mě přesvědčili, že na rozdíl od evropských vozů stále nevyžadují řešení nějakých obtěžujících závad a Honda je ve spolehlivosti na špici, musím říci, že Honda Accord Tourer, čili kombík VII generace má vysloveně odpudivou záď, i když je to kombíkový stěhovák. Na kombíkové zádi VIII generace už hoši ale zapracovali a je opravdu dotažená do konce i v tomto směru. Ono celkově se Honda dosti odpíchla designem také u revoluční VIII generace Civicu, který byl velmi nadčasový a povedený hatchback a na některé působil spíše jako UFO a některé designové vychytávky, jako třeba vyústění výfuku jsou pro mnohé automobilky stále inspirací. Nicméně i Japonci občas šlápnou vedle a nevím sice jak Accord VII a VIII gen., ale třeba Civic 1.8 hatchback VIII gen., který jsem měl půjčený měl až nepříjemně přeposilované a citlivé řízení, což mě na něm neskutečně vadilo a po přesednutí do svého Subaru Legacy IV v kombíku jsem si nastavení hydraulického posilovače řízení doslova užíval. Asi nejpěknější japonské kombíky v době Accordu VII generace byli právě Subary Legacy IV a Mazda 6, ostatní byli už spíše taková ošklivá kombíková káčátka.

+11/−1
9.2.2017 3:25

P49e63t61r 60P18r52u24s 7127745599352

Ta zad je opravdu otresna a v realu je to jeste horsi. Na druhou stranu sedan vypada fakt spickove.

Accord se mi tenkrat hrozne moc libil a prave na nem si dnes uvedomuju, jak rychle a jak moc tento libivy design starne...

+8/0
9.2.2017 8:56

O44n55d87ř56e42j 33F32e70n44c30l 9662966653360

S tim starnutim mate naprostou pravdu. Krasny design, nicmene rychle starnouci. Nic to vsak neupira tomu, ze i dnes ma ten vuz kouzlo.

0/0
9.2.2017 8:57

R78a81d27i25m 62S64v13o89b76o10d47a 9203799746702

libivy design starne, ale hranaty design jako u Accordu starne mnohem pomaleji jako ruzne kulate tvary

+4/0
9.2.2017 9:50

J50i46ř23í 78E61r41b62e83n 1893834206667

Ta záď vypadá tak trochu jako kombinace bočního pontonu z dlouhého meganu, rohů/světel z passatu a kšiltové hrany z C6 break :-)

0/0
9.2.2017 10:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.